118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آدرس وب سایت: wWw.118File.Com

  • ۰
  • ۰

آموزش بافت مو یکی از قدیمی ترین مباحث آرایشی بشر است، طوری که هر منطقه ی جغرافیایی بسته به شرایط خود بافت موی منحصر به فردی داشته است که بیانگر آموزش بافت موی متفاوت می باشد. با گسترش روند جهانی شدن، آموزش بافت مو از حالت منطقه ای تغییر پیدا کرده و اکنون می توان آموزش بافت مو را در هرجایی از جهان تجربه کرد. البته گفتنی است که برخی از انواع آموزش بافت مو مانند آموزش بافت موی آفریقایی یا آبشاری تنها برای افراد خاصی قابل اجرا است زیرا نیازمند ویژگی هایی مثل جنس خاص یا طول مشخص می باشد.

 

 

 

 

آموزش بافت مو - آموزش بافت مو

آموزش بافت مو در حال حاضر برای اهداف متفاوتی استفاده می گردد که مهم ترین آن ها زیبایی است. آموزش بافت مو به عنوان یک شیوه ی آرایشی که به مواد اولیه ی زیادی احتیاج ندارد و در واقع حاصل شکل خاص خود مو است، اهمیت زیادی در مراسم مختلف مانند مهمانی ها، عروسی، تولد و غیره دارد. آموزش بافت مو نیز مانند سایر شیوه های آرایشی، دارای سبک ها و شیوه های متعددی است که آموزش بافت مو را برای مناسبت های گوناگون مناسب می سازد. هرچند هدف نهایی آموزش بافت مو زیبایی است، اما باید به هماهنگی سبک و موقعیت نیز توجه داشت.

آموزش بافت مو - آموزش بافت مو

آموزش بافت مو برای برخی از افراد هدف دیگری جز زیبایی نیز دارد. کاربرد دیگر آموزش بافت مو، نگهداری از موهای بلند است که شست و شو، نظافت و رسیدگی خاص خود را می طلبد. افرادی که موهای خیلی بلند دارند، با آموزش بافت مو می توانند راحت تر حمام کنند، بدون این که مجبور باشند متحمل زحمت زیادی شوند. آموزش بافت مو به افراد کمک می کند تا حجم زیاد مو را در قالب دسته های منظم رسیدگی ونگهداری کنند، بی آن که نگران مشکلات آن باشند. آموزش بافت مو که برای این هدف استفاده می شود معمولا محکم تر و طولانی مدت تر است تا برای مدت زیادی نیاز به تجدید بافت نباشد.

آموزش بافت مو - آموزش بافت مو

آموزش بافت مو گاهی نیز تنها با هدف سرگرمی انجام می گیرد. حتما می دانید که در زمان های گذشته که مردم وقت زیادی را با یکدیگر می گذراندند و آموزش بافت مو یکی از راه های گذران وقت و انتقال هنر و احساسات بود. در واقع ریشه ی آموزش بافت موی فعلی نیز از همان جاست. البته در دوران معاصر، آموزش بافت مو از جمع های صمیمی به آرایشگاه ها و سالن های زیبایی منتقل شده اما هم چنان اهمیت و محبوبیت خود را حفظ نموده است. در ادامه، با سبک های مختلف آموزش بافت مو آشنا خواهیم شد و آن ها را به اختصار توضیح می دهیم.

آموزش بافت مو - آموزش بافت مو

آموزش بافت مو همان طور که گفته شد، سبک های مختلفی دارد. شاید بافت آبشاری مو را بتوان مشهورترین و پرطرفدارترین سبک آموزش بافت مو دانست. در این سبک که از نامش پیداست، موها به صورت آبشاری و آویخته حالت می گیرند تا ظاهری زیبا پیدا کنند. بافت موی آبشاری خود دارای انواعی مانند آبشاری فرانسوی، ضربدری، اف ست، فاکس، قیچی، دوتایی، چهارتایی، قوسی و... می باشد که تمام آموزش اجرای این انواع را در مجموعه ویدئوهای گردآوری شده خواهید دید. دومین بافت مشهور، بافت آفریقایی (با اکستنشن و بدون اکستنشن) است. در این بخش علاوه بر فایل های ویدئویی آموزش بافت بلند، درختی، بلوکی، مثلثی، کورن رو، بلند و درشت، یک عدد فایل پی دی اف برای آشنایی با بافت آفریقایی درنظر گرفته شده است. آموزش بافت مو - آموزش بافت مو

مدل دیگر آموزش بافت مو، مدل تاج گل است و شامل مدل های مختلف بافت موی تاج گل می شود.بافت های دیگری که در این مجموعه موجود است و احتمالا نامشان را زیاد شنیده اید، بافت دم اسبی، حصیری و تیغ ماهی است. هرکدام از این مدل ها دارای ده ها زیرمجموعه ی متفاوت است که بسته به سلیقه و کاربرد می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. برخی از این مدل های جذاب و زیبا شامل مدل بافت موجی، حصیری هلندی، توری، سلتیک، منشوری، دسته ای و پری دریایی می باشد. سایر مدل های موجود شامل تل جلوی سر، دم اسبی و خرگوشی، فرانسوی، قلبی، گوجه ای و لیفت می باشند که هر کدام دارای چندین ویدئو هستند.

 

 

 

 

آموزش بافت مو - آموزش بافت مو 

سه بخش ویژه نیز در آموزش بافت مو برای شما آماده شده است. این بخش ها مدل های ابتدایی و ساده برای مبتدیان، مدل های متفاوت برای انواع مناسبت ها و یک فایل پی دی اف دیگر برای آموزش نگهداری از بافت مو است. لازم به ذکر است که تمام ویدئوهای آموزش بافت مو به قدری گویاست که در اغلب آن ها آموزش دهنده بدون حرف زدن آموزش لازم را به مخاطب منتقل می کند و در لحظه آن را روی مدل های واقعی انجام می دهد. استفاده از مدل در آموزش و استفاده نکردن از تصاویر و توضیحات گنگ، این مجموعه را به آموزشی بی نظیر بدل نموده است. هم اکنون می توانید مجموعه فایل های ویدئویی آموزش بافت مو که شامل 194 ویدئو است را از وبسایت 118file.com تهیه کنید و با کمترین امکانات، بهترین و خیره کننده ترین نتایج را ایجاد نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی