118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آدرس وب سایت: wWw.118File.Com

  • ۰
  • ۰

آموزش تاتو روی بدن یکی از قدیمی ترین هنرهای بشری است طوری که قدمتآموزش تاتو روی بدن به دوره ی پیش از تاریخ و تمدن برمی گردد. در ابتدا آموزش تاتو روی بدن برای اهداف و منظورهای خاصی مانند افتخارات جنگی استفاده می شد اما در دوران حاضر، آموزش تاتو روی بدن به امری عمومی بدل شده است. هم اکنون آموزش تاتو روی بدن که توسط افرادی به نام تتوآرتیست انجام می شود، یک شاخه ی هنری است که نیازمند مهارت ها و آشنایی ویژه با سبک ها و تئوری آموزش تاتو روی بدن می باشد.





آموزش تاتو روی بدن - آموزش تاتو روی بدن

آموزش تاتو روی بدن مجموعه ای از مهارت ها و کارهایی است که از انتخاب طرح موردنظر، پرینت مخصوص و انتقال آن آغاز می شود و تا پانسمان و بهبود جای تتو که چند هفته طول می کشد ادامه دارد. آموزش تاتو روی بدن به سادگی گفتن آن نیست و ماهر شدن در آن علاوه بر نیاز به هنر طراحی، نیازمند یاد گرفتن عملی و تمرین بسیار زیاد است تا نحوه ی دست گرفتن ماشین تتو (که به گان معروف است) و پیدا کردن زاویه و عمق مناسب به بهترین نحو آموزش داده شود. آموزش تاتو روی بدن نیازمند مشاهده ی استادان این حرفه در حال کار است که همین امر به علت کمبود این افراد، وقت‌ گیر بودن و هزینه ی بالای آموزش باعث سخت شدن یادگیری آموزش تاتو روی بدن گردیده و علاقه مندان را با مشکلاتی مواجه کرده است. اما دیگر جای نگرانی نیست چون بسیاری از برگزیده آموزش های بهترین استادان جهان در زمینه ی آموزش تاتو روی بدن را برایتان گردآوری کرده ایم تا به سادگی در خانه و با تماشای این ویدئوها آموزش تاتو روی بدن را بیاموزید و برای  تمام پرسش هایی که دارید پاسخی بیابید.

آموزش تاتو روی بدن - آموزش تاتو روی بدن

آموزش تاتو روی بدن، همان طور که احتمالا می دانید، عملی است که در آن با استفاده از سوزن های ویژه، جوهری مخصوص به لایه ی زیرین پوست منتقل می شود. این جوهرها در این لایه باقی می مانند و تقریبا همیشه بدون تغییر خواهند بود بنابراین کیفیت کار نیز بسیار مهم است. با توجه به سروکار داشتن آموزش تاتو روی بدن با بدن انسان و از طرفی دائمی بودن آن، آموزش تاتو روی بدن اهمیت و حساسیت ویژه ای دارد و حین این کار باید تمام دقت لازم را مبذول داشت. بهداشت و مهارت دو رکن اصلی برای دست یابی به این اهداف هستند که تمام ویدئوهای موجود در آموزش تاتو روی بدن بر این اساس تنظیم شده اند. با تهیه ی این مجموعه می توانید با بالاترین کیفیت و کم ترین ریسک به آموزش تاتو روی بدن بپردازید.

آموزش تاتو روی بدن - آموزش تاتو روی بدن

آموزش تاتو روی بدن نیازمند تمرین زیاد است که به علت حساسیت کار آموزش تاتو روی بدن، نمی توان روی پوست انسان تمرین کرد. البته راه های زیادی برای تمرین وجود دارد که شامل تمرین روی پوست میوه هایی مثل گلابی و موز است که شباهت زیادی به پوست انسان دارند اما بهترین تمرین را باید روی ماده ای که به پوست مصنوعی مشهور است انجام داد که بسیار ساختاری شبیه به پوست واقعی بدن دارد. تمرین برای آموزش تاتو روی بدن نیز در این مجموعه گنجانده شده است تا بتوانید نمونه های تمرینی و روش آن را مشاهده کنید. علاوه بر این، آشنایی کامل و جامع با وسایل موردنیاز تتو از جمله دستگاه تتو و منبع تغذیه، سوزن ها و انواع کاربردشان، استنسیل و روش پرینت و ... نیز داخل آموزش تاتو روی بدن وجود دارد.

آموزش تاتو روی بدن - آموزش تاتو روی بدن

آموزش تاتو روی بدن ویژگی هایی دارد که آن را از سایر مجموعه های مشابه متمایز می سازد و آن وجود تعداد زیادی فایل پی دی اف اختصاصی به زبان فارسی برای توضیح ویدئوهای هر مبحث است. ویژگی دوم، جامع بودن مجموعه آموزش تاتو روی بدناست. داخل این مجموعه، آموزش طراحی طرح های تتو نظیر حیوانات، حروف و جمله ها و... جای گرفته است. برای راحتی آموزش تاتو روی بدن که از حروف استفاده می شود، بیش از 140 فونت مناسب و اختصاصی برای تتو گردآوری شده است و در نهایت، اگر می خواهید از طرح های آماده استفاده کنید، بیش از 20000 طرح آماده که به ترتیب سبک و موضوع پوشه بندی شده اند که همگی به فرمت عکس و فایل پی دی اف قابل پرینت هستند.




آموزش تاتو روی بدن - آموزش تاتو روی بدن

آموزش تاتو روی بدن که پیش روی شماست، شامل تمام مواردی است که قبل از آموزش تاتو روی بدن و پس از آن مورد نیاز شماست. در مجموعه آموزش تاتو روی بدن در وهله ی اول با مقدمات تتو آشنا خواهید شد. مقدمات آموزش تاتو روی بدن شامل مواردی می شود که پیش از اجرای تتوی روی پوست انسان باید بدانید و به آن مسلط باشید. این موضوعات شامل آشنایی با این مسایل است:

سبک‌های مختلف تتو (توضیح و منشأ سبک های مختلف برای شناسایی و فهمیدن معانی و ریشه های آن ها مانند سبک کلاسیک، رئال، سنتی، پانک و... به همراه فایل پی دی اف فارسی اختصاصی توضیح سبک های تتو)

آشنایی با کلیات تتو (چگونه یک تتو آرتیست شویم، عمق مناسب سوزن تتو و... به همراه سه فایل پی دی اف فارسی اختصاصی، راهنمای اصطلاحات تتو، آماده سازی و تنظیم ماشین تتو و ترکیب رنگ تتو)

آماده سازی قبل از تتو

آموزش مقدمات تتو (آماده کردن استنسیل، پرینت طرح، انتقال طرح به پوست، ابزار و مواد لازم و... به همراه فایل پی دی اف فارسی اختصاصی آشنایی با مقدمات تتو)

بررسی انواع سوزن تتو (دسته بندی، شناسایی، انواع، کاربرد و... به همراه فایل پی دی اف فارسی اختصاصی انتخاب سوزن تتو)

بررسی انواع ماشین تتو (تفاوت بین انواع ماشین، ماشین های کویلی، ماشین های روتاری، دسته، بهداشت و ... به همراه فایل پی دی اف فارسی اختصاصی انواع ماشین های تتو)

مراقبت های پس از تتو (پانسمان تتو، نگه داری از تتوی تازه، نگهداری بلند مدت تتو و ... به همراه پی دی اف فارسی اختصاصی مراقبت های پس از تتو)

آموزش تاتو روی بدن - آموزش تاتو روی بدن

آموزش تاتو روی بدن در بخش دوم به اجرای تتو می پردازد که تماما واقعی هستند. این بخش آموزش تاتو روی بدن شامل اجرای تتوی بدن است که بر اساس سبک های مختلف تقسیم بندی شده است:

اجرای تتو داتینگ (نقطه ای)

اجرای تتو شیدینگ (سایه زنی)

اجرای تتو لاینینگ (خط کشی)

اجرای تتو لترینگ (حروف و کلمات)

اجرای تتوی ترکیبی (کامل)

اجرای تتوی واترکالر (آب رنگ)

اجرای تتوی بلک اند وایت (سیاه سفید)

اجرای تتوی اصلاحی

اجرای تتوی رنگی

تایم لپس های اجرای تتو

تمرین تتوی واقعی روی پوست حیوانات

نمونه ی بهترین تتوهای انجام شده





آموزش تاتو روی بدن - آموزش تاتو روی بدن

آموزش تاتو روی بدن در سومین و آخرین بخش خود به یکی از مهم ترین چالش های تتو می پردازد که طراحی و انتخاب طرح است. در این بخش علاوه بر این که طراحی حرف و اشکال و تصاویر مختلف به صورت تصویری آموزش داده شده است، بیش از 20000 طرح آماده نیز به صورت دسته بندی موضوعی فارسی گنجانده شده که در صورتی که بخواهید از طرح های آماده برای آموزش تاتو روی بدن استفاده کنید، این بخش به کمکتان خواهد آمد. حتی می توانید با دیدن آموزش طراحی و طرح های آماده، از آن ها الهام بگیرید و تصویری مطابق با سلیقه تان خلق و اجرا کنید. در کنار تمامِ این ها، جزوه های مکمل پی دی اف به زبان انگلیسی نیز موجود است که دارای توضیحات و طرح های بسیار می باشند. در انتها، فونت های مناسب برای تایپ و پرینت نیز اضافه شده اند که برخی از آنان نیز دارای طرح مناسب برای آموزش تاتو روی بدن می باشند. هم اکنون می توانید آموزش تاتو روی بدن را از وب سایت 118file.com سفارش دهید و شغل پردرآمد تتو را بیاموزید.


برای خرید این پکیج به وب سایت 118 فایل مراجعه کنید.

www.118file.com

  • ۹۸/۰۱/۲۲
  • 118 فایل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی