118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آدرس وب سایت: wWw.118File.Com

  • ۰
  • ۰

آموزش مهارت های آزمون آیلتس یکی از جامع ترین مجموعه های آموزشی به منظور آماده کردن هرچه بهتر داوطلبان آزمون آیلتس می باشد. اگر از شرکت در کلاس های مختلف و مطالعه کتاب های گوناگون خسته شده اید، با آموزش مهارت های آزمونآیلتس، بهترین اساتید را به منزل برده و با صرف کمترین هزینه، بهترین نتایج را کسب کنید. آموزش مهارت های آزمون آیلتس که متشکل از آموزش های چندتن از اساتید مجموعه Engvid می باشد تمامی مهارت های لازم برای شرکت در آزمون آیلتس را دربرگرفته است. برای موفقیت در آزمون آیلتس و کسب نمره بالا نیازمند فراگیری مهارت هایی هستید که آموزش مهارت های آزمون آیلتس این موارد را در اختیارتان قرار خواهد داد. این مجموعه آموزشی در ابتدا همه آنچه که در رابطه با آزمون های مختلف باید بدانید را آموزش داده و در ادامه به آموزش نکات کلیدی برای تقویت مهارتهای اصلی مثل Listening, Speaking, Reading و Writing می پردازد. بررسی کلی reading آیلتس، زمان مورد نیاز برای پاسخ به سوالات و تکنیک های لازم برای بهتر پاسخ دادن به هر بخش از reading، بررسی تسک اول و دوم writing ، نحوه توصیف انواع نمودارها و اشتباهات رایج داوطلبان در تسک دوم رایتینگ تنها بخشی از موارد آموزشی مجموعه آموزشمهارت های آزمون آیلتس می باشد، همچنین آشنایی با گروهی از لغات پرکاربرد در لیسنینگ ها، بررسی کلی سوالات لیسنینگ و مجموعه ای از نکات برای پاسخ گویی هر چه بهتر به بخش listening و speaking تکمیل کننده مجموعه آموزش مهارت های آزمونآیلتس می باشد.



آموزش مهارت های آزمون آیلتس برای چه کسانی مناسب است؟

برای شرکت در آزمون آیلتس باید از قبل دانش زبانی متوسطی داشته باشید، در ادامه با مطالعه کافی و کسب مهارت های لازم قادر به شرکت در آزمون و کسب نمره بالا خواهید بود. بنابراین اگر سطح زبان متوسط رو به بالایی دارید این مجموعه آموزشی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. باید افزود کلیه ویدئوهای آموزش مهارت های آزمون آیلتسبه زبان انگلیسی بوده و دارای زیرنویس فارسی می باشند.

آیلتس یا تافل؟

در مواردی برای شرکت در آزمون مورد نظر حق انتخاب ندارید و با توجه به هدفی که از شرکت در آزمون آیلتس یا تافل دارید ملزم به شرکت در یکی از آزمونها خواهید بود، همچنین اگر هدفتان ادامه تحصیل و گرفتن پذیرش برای دانشگاه های خارج از کشور باشد، دانشگاه مقصد، نوع آزمون و نمره قبولی را در شرایط دانشگاه خود اعلام خواهد کرد.



 •در پایان آموزش مهارت های آزمون آیلتس چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

همانگونه که می دانید برای شرکت در آزمون آیلتس علاوه برای دانش زبانی باید با ماهیت و کلیت آزمون و همچنین انواع متفاوت سوالات آیلتس در بخش های مختلف آزمون آشنایی داشته باشید. باید بدانید برای هر بخش چقدر زمان دارید و استفاده از چه لغات، اصطلاحات یا ساختارهایی در کسب نمره بالا به شما کمک خواهد کرد. آموزش مهارت های آزمون آیلتس تمامی موارد بالا را در اختیارتان قرار خواهد داد. اگر تمامی دروس موجود در مجموعه آموزش مهارت های آزمون آیلتس را به طور کامل دنبال کنید در پایان آمادگی لازم برای شرکت در آزمون آیلتس را کسب خواهید کرد.


•بازارکار دارندگان مدرک آیلتس

اگر دانش زبانی خوبی داشته باشید و در آزمون آیلتس نمره بالایی کسب کنید، آینده شغلی خوبی در انتظارتان خواهد بود. تمامی آموزشگاه های زبان به دنبال استخدام فردی با نمره آیلتس بالا برای برگزاری کلاس های آمادگی آیلتس می باشند. از طرفی دارنده مدرک آیلتس خود می تواند به صورت خصوصی به تدریس پرداخته و از این راه درآمد بالایی کسب کند. داشتن مدرک آیلتس برای هر فردی با هر رشته تحصیلی، مقدمه ای برای ارتقا شغلی یا سفر به خارج و یافتن موقعیت های شغلی جدید خواهد بود.




برای خرید این پکیج به وب سایت 118 فایل مراجعه کنید.

www.118file.com

  • ۹۸/۰۲/۲۸
  • 118 فایل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی