118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آدرس وب سایت: wWw.118File.Com

  • ۰
  • ۰

آموزش گام به گام کاشت ناخن، جزء بهترین مجموعه های آموزشی در زمینه کاشت و طراحی ناخن با انواع روش ها می باشد. یکی از مهم ترین مسائل در حفظ ظاهر بانوان" >بانوان، داشتن ناخن هایی خوش فرم و زیبا است. مجموعه آموزش گام به گام کاشت ناخن با توضیح جزء به جزء مراحل کاشت و بیان نکات مربوطه به شما در یادگیری و انجام کاشت ناخن به صورت مستقل، کمک فراوانی می نماید. پس اگر هیچ گونه اطلاعی در این زمینه ندارید، این مجموعه می تواند شما را در یادگیری انجام صحیح کاشت ناخن یاری دهد.


آموزش گام به گام کاشت ناخن 1?

آموزش گام به گام کاشت ناخن

این مجموعه به آموزش نحوه آماده سازی ناخن قبل از کاشت به طور کامل و با ذکر جزئیات پرداخته است. باید افزود شما با مشاهده مجموعه آموزش گام به گام کاشت ناخن، روش صحیح انجام مانیکور و پدیکور ناخن و هم چنین طریقه صحیح سوهان کشی را آموزش خواهید دید.

آموزش گام به گام کاشت ناخن - آموزش گام به گام کاشت ناخن

کاشت ناخن به دو روش پودری و با ژل انجام می گردد که در مجموعه آموزش گام به گام کاشت ناخن، هر دوی این روش ها به صورت کامل توضیح داده شده است. در این مجموعه نحوه اکستنشن ناخن های کوتاه با تیپ و فرمر در کاشت پودری و با ژل در کاشت ژلی به صورت گام به گام آموزش داده می شود. 

آموزش گام به گام کاشت ناخن - آموزش گام به گام کاشت ناخن

یکی دیگر از مباحثی که مجموعه آموزش گام به گام کاشت ناخن به آن پرداخته، چگونگی انجام ژلیش ناخن طبیعی با استفاده از بیس ژل و لاک ژل می باشد. ژلیش یا همان لاک موقت برای افرادی که دارای ناخن هایی خوش فرم هستند، مناسب بوده که نیازی به انجام مراحل کاشت بر روی ناخن نبوده و استحکام ناخن ها را افزایش می دهد. اگر ناخن های خوش فرم ولی شکننده ای دارید، می توانید بدون انجام کاشت و با استفاده از کاور ناخن هایتان هم، به زیبایی و استحکام هر چه بیشتر آنان بیفزایید که در مجموعه آموزش گام به گام کاشت ناخن نحوه کاور ناخن طبیعی بدون نیاز به تیپ و فرمر آموزش داده شده است. لازم به ذکر است که در مجموعه آموزش گام به گام کاشت ناخن، چندین طراحی زیبا برای ناخن ها به صورت مرحله به مرحله توضیح داده شده که تنوع این طرح ها موجب افزایش خلاقیت و توانایی شما در انجام هر گونه طرح دلخواه خود و یا مشتریانتان خواهد شد.


آموزش گام به گام کاشت ناخن 1?

آموزش گام به گام کاشت ناخن

شما با تهیه مجموعه آموزش گام به گام کاشت ناخن از طریق وب سایت 118فایل و مشاهده آن، قادر به انجام کاشت ناخن به صورت حرفه ای با پودر و یا ژل و نیز ژلیش و کاور ناخن طبیعی خواهید بود. هم چنین با یادگیری چندین طرح زیبای آموزش داده شده در این مجموعه برای ناخن ها، می توانید به طراحی ناخن هایی منحصر به فرد و زیبا بپردازید. باید افزود که شما با مشاهده مجموعه آموزش گام به گام کاشت ناخن، قادر به برداشتن (ریموو) کاشت از ناخن ها بدون آسیب زدن به آنان خواهید بود.

آموزش گام به گام کاشت ناخن

مباحث توضیح داده شده در مجموعه آموزش گام به گام کاشت ناخن عبارتند از:

-نحوه آماده سازی ناخن قبل از کاشت

-نحوه صحیح سوهان کشی

-مانیکور و پدیکور

-چگونگی کاشت ناخن با پودر

-چگونگی کاشت ناخن با ژل

-نحوه ژلیش ناخن طبیعی با بیس ژل و لاک ژل

-نحوه انجام کاور ناخن طبیعی

-آموزش طراحی هایی متفاوت برای ناخن ها

-نحوه برداشتن یا ریموو کاشت از ناخن ها

آموزش گام به گام کاشت ناخن 1?


برای خرید این پکیج به وب سایت 118 فایل مراجعه کنید.




www.118file.com

  • ۹۸/۰۲/۳۰
  • 118 فایل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی