118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آدرس وب سایت: wWw.118File.Com

  • ۰
  • ۰

آموزش نصب پارکت لمینت

لمینت نوعی پوشش برای کف می باشد که اشتباهاً به آن پارکت هم می گویند. جنس لمینت از HDF است که از 4 لایه فشرده تشکیل شده و برای کف منازل مسکونی ، تجاری و اداری می توان از آن استفاده کرد.مجموعه آموزش نصب پارکت لمینت(Laminate) بیش از 25 ساعت ویدئوی آموزشی مفید و کاربردی در رابطه با نحوه نصب و تعمیر انواع کفپوش و لمینت دارد که به زبان انگلیسی و آلمانی ارائه می شود. با تماشای این مجموعه آموزشی نحوه اتصال قطعات به یکدیگر، روش نصب کفپوش ولمینت به صورت مورب و آماده سازی زیرساخت آن را فرا خواهید گرفت.


آموزش نصب پارکت لمینت 1














 

همچنین چگونگی چسباندن قطعات در هنگام اتصال، نحوه اتصال لمینت بر روی کف بتنی، لوازم موردنیاز برای این کارو ... می آموزید. با توجه به اینکه در هنگام اتصال لمینت به کف از چسب استفاده نمی شود، کف اتاق هیچ صدمه و آسیبی نمی بیند بنابراین لمینت را تا چندین بار پس از نصب می توان جمع آوری و مجددا در محلی دیگر نصب کرد. مجموعه آموزش لمینت نحوه نصب لمینت بدون چسب و چگونگی قرار دادن فوم برای زیرسازی را به درستی آموزش می دهد. به طور کلی سرعت نصب و اجرای لمینت بسیارزیاد و یادگیری آن آسان می باشد، در نتیجه تنها با یک بار تماشای این مجموعهآموزشی، نحوه نصب لمینت و کفپوش را بطوردقیق خواهید آموخت.

آموزش نصب پارکت لمینت 1




آموزش نصب پارکت لمینت - آموزش نصب پارکت لمینت

در هنگام نصب پارکت، کفپوش و لمینت با مواردی مواجه خواهید شد که کار را برای شما سخت می کنند اما جای هیچ نگرانی نیست زیرا این مجموعه جامع، اشتباهات رایج در هنگام نصب، نکات کاربردی جهت نصب بهتر و تمامی آنچه را که لازم و ضروری است در اختیارتان قرار می دهد. نحوه اتصال لمینت در اطراف لوله های رادیاتور، چگونگی نصب آن اطراف شومینه آجری و اتصال قطعات زیر درب در ابتدا سخت به نظر می رسد اما مجموعهآموزش نصب پارکت لمینت کلیه بخش ها را پوشش داده است. برای چیدمان لمینت روش های متعددی از قبیل چیدمان آجری، درهم، پله ای و جناقی وجود دارد که هر کدام به تفضیل شرح داده شده و چندین ساعت آموزش برای تعمیر کف لمینت، چوبی و ... ارائه گردیده است. 

آموزش نصب پارکت لمینت


آموزش نصب پارکت لمینت 1





با خرید مجموعه آموزش لمینت می توانید بدون هیچ سرمایه اولیه به اشتغال در زمینه لمینت بپردازید. اگر تاکنون در زمینه لمینت فعالیت نکرده اید یا سالهاست در این زمینه فعالیت می کنید، هیچ تفاوتی ندارد این مجموعه برای هردو گروه از افراد مناسب خواهد بود. بنابراین هم اکنون می توانید این مجموعه را از وب سایت 118file به صورت لینک دانلود یا دی وی دی در محل تهیه نمایید. 

  • ۹۸/۰۴/۱۶
  • 118 فایل

آموزش نصب پارکت لمینت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی