118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آدرس وب سایت: wWw.118File.Com

  • ۰
  • ۰


آموزش شش تکه کردن شکم که توسط یکی از برترین ورزشکاران دنیا ارائه شده است در واقع دوره ای کاملاً علمی به منظور آموزش اصول علمی و تخصصی ورزش' >ورزش بدنسازی می باشد. علیرغم سایر دوره های بدنسازی و سیکس پک که در طول یک دوره کوتاه و بر اساس اطلاعات غیر علمی به دنبال شش تکه کردن شکم هستند، مجموعه آموزش شش تکه کردن شکم کاملاً تخصصی و بر اساس اصول علمی به آموزش بدنسازی با زبان انگلیسی پرداخته است.


آموزش شش تکه کردن شکم 1





این مجموعه آموزشی به صورت مرحله به مرحله در باشگاه برترین تمرینات سیکس پک شکم نظیر اسکات، رول کردن با هالتر و چرخش با هالتر را آموزش داده است. مدرس مجموعه آموزش شش تکه کردن شکم Thomas de laner نام دارد که خود بیش از یک دهه در زمینه بدنسازی فعالیت کرده و به صورت کاملاً علمی این مسئله را دنبال می کند. Thomas که خود متخصص تغذیه می باشد به خاطر تغییراتش در طول این سال ها به شهرت فراوانی رسیده است. این در حالی است که وی دچار اضافه وزن بوده و در طول تمرینات مرتب و اصولی علاوه بر رسیدن به وزن ایده آل، به یکی از مشهورترین مدل های Fitness دنیا تبدیل شده است.

آموزش شش تکه کردن شکم- آموزش شش تکه کردن شکم

در طول دوره آموزش شش تکه کردن شکم مدرس این مجموعه نکاتی پیرامون سوزاندن چربی های بدن به منظور بهبود سیستم ایمنی ورزشکاران و آنچه را که یک ورزشکار نباید مصرف کند شرح داده است. با تماشای مجموعه آموزش شش تکه کردن شکم با حرکاتی مربوط به کمر آشنا خواهید شد که یک بدنساز نباید اقدام به انجام این حرکات بکند همچنین برترین تمرینات مربوط به بازوها و قفسه سینه از دیگر مواردی است که Thomas در طول مجموعه آموزش شش تکه کردن شکم به آن پرداخته است.


آموزش شش تکه کردن شکم 1




آموزش شش تکه کردن شکم

علاوه بر تمرینات ورزشی و نکات تغذیه ای، این مجموعه آموزشی، آنچه که یک ورزشکار از لحاظ ذهنی برای رسیدن به وزن ایده آل به آن نیاز دارد را، به تفضیل شرح داده و ورزشکاران را از لحاظ روحی آماده می کند مطمئناً آنچه که Thomasدر طول این ویدئو در اختیار ورزشکاران قرار می دهد، بسیار کاربردی خواهد بود. با تهیه مجموعه آموزش شش تکه کردن شکم از وب سایت 118file و دریافت به صورت لینک دانلود یا دی وی دی در محل، فرا خواهید گرفت که چه مواد غذایی را مصرف کنید و از مصرف چه مواد غذایی و پروتئین هایی خودداری نمایید. همانطور که می دانید اصول مربوط به تغذیه برای یک بدنساز بسیار مهم و ضروری است، از این رو مجموعه آموزش شش تکه کردن شکم به تجربه های شخصی توماس و مراحل تبدیل شدنش از فردی با اضافه وزن به یکی از معروفترین مدل های فیتنس پرداخته است.

آموزش شش تکه کردن شکم

این روزها جوانان بسیاری علاقمند به بدنسازی و شش تکه کردن شکم هستند اما اصول غیر علمی و مصرف مواد مضر منجر به هراس افراد از برخی مربیان بدنسازی شده است، اگر شما هم علاقمند به فراگیری اصول علمی و برترین تمرینات شش تکه کردن شکم توسط یکی از برترین ورزشکاران جهان می باشید مجموعه آموزش شش تکه کردن شکم را که همراه با زیرنویس تحت الفظی بوده و توسط وب سایت 118فایل ارائه شده است را از دست ندهید.




آموزش شش تکه کردن شکم 1

  

118فایل اولین مرکز فروش فایل های حجمی 

برای دریافت این پکیج به وب سایت  www.118file.com مراجعه فرمایید .

  • ۹۸/۰۴/۱۶
  • 118 فایل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی