118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آدرس وب سایت: wWw.118File.Com

  • ۰
  • ۰

آموزش ساخت صابون پس از کشف صابون با مخلوط کردن خاکستر و انواع چربی رونق گرفت. هرچند آموزش ساخت صابون در گذشته و تا حد زیادی در دنیای امروز برای استفاده های کاربردی است، اما آموزش ساخت صابون تزیینی به شکل های مختلف و با عطرها و رنگ ها و افزودنی های خانگی نیز طرفداران زیادی دارد. آموزش ساخت صابون شغلی پردرآمد و زودبازده است که می توان آن را در خانه آموخت و در فضای کم با امکانات محدود انجام داد.با دیدن مجموعه آموزش ساخت صابون که حاوی ویدیو های متعدد به زبان انگلیسی است، خواهید دید که چقدر ساده می توان این هنر را به منبع درآمدی پرسود تبدیل کرد و از خرید صابون های گران قیمت بی نیاز شد.



آموزش ساخت صابون - آموزش ساخت صابون

آموزش ساخت صابون در خانه ساده تر از چیزی است که به نظر می رسد. آموزش ساخت صابون به موادی نیاز دارد که به آن ها پایه ی صابون می گویند و شامل یک چربی گیاهی یا جانوری به عنوان جزء اول و یک ترکیب بازی (قلیایی) مانند سدیم هیدروکسید (سود سوزآور) به عنوان جزء دوم می باشد. از واکنش این دو جزء که به واکنشِ آن صابونی شدن می گویند، صابون پدید می آید. البته باید بدانید که آموزش ساخت صابون محدود به این روش نیست و همان طور که در ویدئوهای آموزش ساخت صابون خواهید دید، چهار روش کلی برای صابون سازی وجود دارد. هر یک از آموزش ساخت صابون مزایا و معایبی دارند. البته آموزش ساخت صابون روش های ترکیبی نیز دارد اما در این جا به روش های اصلی اشاره می کنیم.


آموزش ساخت صابون - آموزش ساخت صابون

روش اول آموزش ساخت صابون، روش سرد نامیده می شود. در این روش آموزش ساخت صابون از روغن و ماده ی قلیایی استفاده می شود اما حرارت اضافه از بیرون به آن داده نمی شود. صابون های حاصل از آموزش ساخت صابون به روش سرد، نیاز به چهار الی 6 هفته زمان برای سفت شدن نیاز دارند. انجام کارهای هنری و طراحی روی این صابون ها ساده است زیرا صاف و نازکند. اما در روش دوم که روش داغ آموزش ساخت صابون نامیده می شود، حین فرآیند صابونی شدن به مواد حرارت داده می شود و صابونِ حاصل قطورتر است و ظاهری طبیعی دارد. این صابون در زمان کوتاهی سفت می شود. در هر دو روش، می توان مواد اولیه ی صابون و اسانس و رنگ آن را به نسبت های مشخص و دلخواه تنظیم کرد. دو روش بعدی آموزش ساخت صابون، بازیافت صابون و ذوب و قالب گیری مجدد صابون هستند که بیشترِ آموزش ساخت صابون برای مبتدیان با همین روش است. شاید عدم امکان اضافه کردن و تغییر مواد اولیه از عیب های این روش ها باشد اما چون فرآیند صابونی شدن از قبل اتفاق افتاده، نیازی به مواد شیمیایی مضر و افزودنی ها نیست.

آموزش ساخت صابون - آموزش ساخت صابون

آموزش ساخت صابون می تواند پیشرفته تر از چیزی باشد که می دانید. شکل صابون در ذهن ما جسمی مکعبی و یک رنگ است که برای شست و شو استفاده می شود اما با تماشای ویدئوهای آموزش ساخت صابون می بینید که صابون را می توان شفاف، طرح دار، لایه دار، رگه دار و حتی مارپیچ تهیه کرد. در آموزش ساخت صابون با شکل های مختلف صابون مثل حیوانات، کاپ کیک، میوه ها و اشیای دیگر نیز آشنا می شوید و حتی خواهید توانست صابون هایی تزیینی درست کنید که در داخل آن یک عروسک باشد.آموزش ساخت صابون علاوه بر این که می تواند برای صابون سازی خانگی برای شست و شو یا تزیین استفاده گردد، استفاده ی دیگری نیز دارد که خواص درمانی می باشد. افزودنی هایی که به صابون اضافه می شوند بسیار متغیرند که هر یک خاصیتی دارند. از این افزودنی ها می توان به شیر، عسل، جو، گیاهان دارویی، قهوه، روغن های معطر و... اشاره کرد. آموزش ساخت صابون در خانه به شما اطمینان می دهد که در صابونتان از مواد شیمیایی مضر استفاده نشده است و همه چیز طبیعی ترکیب می گردد.آموزش ساخت صابون های خاصی نیز در این مجموعه وجود دارد که از آن ها می توان به صابون خنثی کننده ی بو برای ظروف، صابون رخت شویی قوی، صابون نرم کننده ی پوست و صابون برای شستن حیوانات خانگی اشاره کرد.



آموزش ساخت صابون - آموزش ساخت صابون

آموزش ساخت صابون در قالب 126 ویدئو در برگیرنده ی تمام آموزش ها، سوالات و پاسخ های مربوط به آموزش ساخت صابون است که در قالب ویدیوی آموزشی همراه با زیرنویس تحت الفظی ارائه شده است. هم اکنون این مجموعه را می توانید به صورت لینک دانلود یا دی وی دی در محل دریافت کنید. 

برخی از عناوین آموزشی در این مجموعه عبارتند از:

آموزش ساخت انواع مواد صابونی مثل اسکراب

روش ساختن بمب حمام که تولید حباب و کف فراوان می کند

آشنایی با جدول نسبت های مواد اولیه ی صابون و روش محاسبه

آموزش تهیه ی روغن های معطر گیاهی (اسانس) با استفاده از گیاهان مختلف

خواص نسبت های مختلف چربی اضافه در صابون برای ویژگی های دلخواه

آشنایی با صابون superfat و کاربردهای آن

آموزش طراحی روی صابون با پیچش قلم در حالت مایع

طرح های خلاقانه در تهیه ی صابون مثل لایه گذاری، رگه دار کردن، حلزونی و...

نحوه ی ترکیب رنگ و اسانس های مختلف و سازگاری رایحه ها

آموزش ساخت دستگاه برش صابون در خانه با کم ترین هزینه

ساخت بسته بندی زیبا برای فروش صابون های تولید شده

هم اکنون می توانید با سفارش مجموعه ی آموزش ساخت صابون که توسط وب سایت 118file.com برای شما تهیه شده است، آموزش ساخت صابون را شروع کنید و علاوه بر سرگرمی' >سرگرمی، به این هنر به عنوان شغلی پردرآمد نیز نگاه کنید.

118فایل اولین مرکز فروش فایل های حجمی 

برای دریافت این پکیج به وب سایت  www.118file.com مراجعه فرمایید .

  • ۹۸/۰۴/۳۱
  • 118 فایل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی