118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آدرس وب سایت: wWw.118File.Com

  • ۰
  • ۰

ساخت میز با رزین

آموزش ساخت میز با رزین  که به صورت دوبله فارسی می باشد، به معرفی مواد و استفاده از این روش در زیباتر کردن طراحی وسایل مختلف می پردازد. در عصر حاضر انسان ها با کمک علوم گوناگون به دنبال کشف و یا ایجاد راهی برای زیبایی و بهتر کردن محیط و کیفیت زندگی خود می باشند. در این بین علم شیمی نیز عقب نمانده و توانسته با آگاهی از ساختار مولکلولی مواد مختلف به تولید ماده جدیدی به نام "اپوکسی" بپردازد. اپوکسی ها توانایی مخلوط شدن با سایر عناصر را داشته و از این رو می توانند دارای ویژگی های گوناگونی باشند.

 

 

آموزش ساخت میز با رزین با ارائه ویدیو های آموزشی گوناگون و مفید، با زبان انگلیسی توانسته به یاری علاقه مندان فعالیت در این حوزه آمده است. اپوکسی به دلیل مقاومت بالای خود در برابر گرما، شستشو، عوامل شیمیایی و ... در  بسیاری از موارد نظیر طراحی داخلی و زیبا سازی مکان ها، حوزه زیست شناسی، هنر، کامپوزیت و موارد بسیار دیگری به کار می رود. امروزه جوانان به دلیل مشکل اشتغال، بیش از پیش به کارهای صنعتی و هنری روی آورده و خود نیز سعی دارند تا با فراگیری اصول و نحوه کار به انجام آن پرداخته و از این طریق صاحب درآمد گردند. اپوکسی همچنین در ایجاد طرح های متناسب و هماهنگ با محیط برای زیباسازی هر چه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین فرد برای تولید نمونه ای منحصربفرد باید تا حدودی از رنگ ها و هارمونی آنها آگاهی داشته و دارای ذوق و سلیقه باشد. 

 

 

آموزش ساخت میز با رزین شما را با به کار بردن رزین برای زیباتر کردن انواع وسایل نظیر میز، ساعت، کیف و ... آشنا می کند. رزین ماده اصلی اپوکسی است که به دو صورت طبیعی و مصنوعی می باشد. رزین های گوناگونی وجود دارد که بسته به خصوصیتشان در موارد مختلفی استفاده می شوند. آموزش ساخت میز با رزین با ارائه بیش از 12 ساعت ویدیو شما را با نحوه ترکیب رزین با هاردنر و رنگ ها و همچنین طرح های گوناگون حاصل از اپوکسی آشنا می سازد. از آنجا که گام اول کار با اپوکسی، مخلوط کردن رزین با سایر مواد می باشد به همین منظور در بخش نخست آموزش ساخت میز با رزین شما با مطالب مهمی در مورد مخلوط کردن رزین با هاردنر و رنگ ها، مقدار آنها و همچنین نحوه صحیح مخلوط کردن آشنا خواهید شد. همچنین در ادامه مطالبی در مورد شناخت رنگ های رزین اپوکسی، ماهیت رزین، فرمول مخلوط کردن رزین و آموزش گام به گام ساخت میز چوبی با رزین اپوکسی را در قالب فایل پی دی اف ارائه می کند. نا گفته نماند که در انجام هر کاری نکات مهمی نیز وجود دارد که در صورت رعایت آنها می توان از اشتباهات احتمالی پیشگیری کرد. در نتیجه با مشاهده ویدیو های این بخش می توانید از کلیه نکات و نحوه انجام کار به طور کامل مطلع گردید.

فراد با تجربه در هر کاری مطمئنأ می توانند علاقه مندان ورود به آن عرصه را بهتر راهنمایی کنند از این رو آموزش ساخت میز با رزین با ارائه فیلم های آموزشی از استادکاران این حرفه توانسته به خوبی نحوه انجام کار را توسط دوربین ها از زوایای مختلف شرح دهد. در ادامه آموزش ساخت میز با رزین، شما با ساخت انواع میز های کوچک و پر کاربرد مانند میز قهوه، میز دایره ای، میز بیضی شکل و ... و همچنین ایجاد طرح بر روی آنها توسط رزین آشنا می گردید. کار با رنگ برای همه افراد جذاب بوده و هیچگاه خسته کننده نمی باشد از این رو رزین با قابلیت ترکیب با انواع رنگ ها باعث خلق آثار بسیار زیبا و شگفت انگیزی می گردد. آموزش ساخت میز با رزین سعی کرده تا حد ممکن به این موضوع بپردازد و از نحوه ساخت انواع طرح رودخانه ای بر روی میز چوبی برای شما عزیزان فیلم های باکیفیت و جامعی را قرار دهد به طوری که هر بیننده از مشاهده ده ها نمونه کار ارائه شده در آموزش اجرای کامل اپوکسی به وجد می آید. از دیگر آموزش های این بخش می توان به ایجاد طرح های گوناگون رزین و اپوکسی با مواد و اشیاء اشاره کرد.

 

 

 

یکی از طرح های زیبا و پرطرفدار در رزین اپوکسی، مدل رودخانه می باشد که آموزش ساخت میز با رزین طی چندین فایل ویدیویی به آموزش این مدل پرداخته است. طراحی و ساخت چراغ های چوبی، مخلوط آلومینیوم در اپوکسی چوب، مدل رزین اپوکسی براق و اقیانوسی و موارد بسیار دیگری از جمله آموزش های بخش دوم آموزش ساخت میز با رزین می باشد. قالب کاربرد رزین اپوکسی ایجاد طرح بر روی سطوحی مانند میز می باشد اما می توان از آن در تولید زیورآلات، ساعت دیواری و کیف استفاده نمود. آموزش ساخت میز با رزین با در برداشتن آموزش همه موارد ذکر شده و با ارائه نکات حائز اهمیت و کاربردی به همراه زیرنویس تحت الفظی، توانسته علاقه مندان را برای ورود به این حرفه آماده سازد. 

118فایل اولین مرکز فروش فایل حجمی

www.118file.com

  • ۹۸/۰۶/۲۸
  • 118 فایل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی