118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آدرس وب سایت: wWw.118File.Com

  • ۰
  • ۰

آموزش ساخت عروسک های روسی فرایند ساخت و دوخت انواع عروسک های روسی نمدی را با زبان روسی و به صورت مرحله به مرحله و جزئیات کامل آموزش داده است به طوری که با تماشای کامل این مجموعه آموزشی قادر به دوخت این نوع از عروسک ها خواهید بود. آموزش عروسک های روسی با مرحله اندازه گیری و برش قسمت های مختلف عروسک های روسی آغاز شده و تا مرحله پایانی که دوخت و اتصال قسمت های متفاوت می باشد ادامه یافته است.

آموزش ساخت عروسک های روسی 1

در رابطه با دوخت انواع عروسک های روسی آنچه اهمیت ویژه ای دارد نحوه برش و اتصال قسمت های مختلف است که مجموعه آموزش عروسک های روسی به طور کامل این مباحث را پوشش داده است. همچنین مجموعه آموزش ساخت عروسک های روسی ایده هایی متفاوت از انواع عروسک های روسی نمدی با مدل و مو و نوع لباس متفاوت در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد.

 برای شروع کار نمد دوزی به پارچه تریکو، توپک یونولیتی، پارچه کشباف برای کفش، کلاه و کت، چرم مصنوعی یا نمد، چسب حرارتی، سیخ چوبی (سیخ جوجه کباب) و تریشه اشبالت نیاز دارید که نحوه استفاده از هر کدام به صورت کامل در مجموعه آموزش ساخت عروسک های روسی شرح داده شده است. عروسک های روسی به دلیل زیبایی و جذابیت ویژه ای که دارند علاقمندان فراوانی داشته و افراد بسیاری به دنبال فراگیری نحوه دوخت و ساخت این نوع از عروسک ها می باشند.

آموزش ساخت عروسک های روسی 1

بعضاً ورک شاپ هایی چندساعته به منظور آموزش این عروسک ها با مبالغ بالا برگزار می شوند که به صورت محدود تنها در برخی از شهرها بوده و شرکت در این دوره ها برای تمامی افراد ممکن نمی باشد اما با خرید مجموعه آموزش ساخت عروسک های روسی صفرتاصد دوخت این عروسک ها را در منزل و با صرف کمترین هزینه خواهید آموخت.در ادامه مجموعه آموزش ساخت عروسک های روسی دوخت بدن عروسک دختر، نحوه دوخت تمام لباس ها نظیر شلوار، بلوز، دامن، مو و کفش عروسک و چگونگی نصب موی عروسک را به طور کامل آموزش داده است. باید افزود پس از تماشای مجموعه آموزش ساخت عروسک های روسی تنها با یادگیری تکنیک های مربوط به تبدیل الگوها قادر به ساخت و دوخت بیش از صد نوع مدل عروسک روسی خواهید بود.

آموزش ساخت عروسک های روسی 1

ز آنجا که مجموعه آموزش ساخت عروسک های روسی تمامی اصول پایه مربوط به ساخت و دوخت انواع عروسک های روسی را با جزئیات کامل آموزش داده است، شما بر حسب خلاقیت خود می توانید تنها با ایجاد تنوع در دوخت لباس، کلاه و مو عروسک، مدل های زیبا و متفاوت بیشماری خلق کنید.

118فایل اولین مرکزفروش فایل حجمی

www.118file.com 

  • ۹۸/۰۶/۳۱
  • 118 فایل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی