118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آدرس وب سایت: wWw.118File.Com

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

دوره آموزشی طراحی مرورگر با Bootstrap

Bootstrap فریم ورکی محبوب و در حال گسترش برای طراحی صفحات وب می باشد. به عبارت بهتر مجموعه ای از ابزار رایگان برای ایجاد صفحات وب و نرم افزار های تحت وب است که دربردارنده دستورات HTML,CSS و توابع جاوا اسکریپت به منظور تولید و نمایش پلتفرم ها، تب ها، دکمه ها، ستون ها و دیگر المان های ضروری برای طراحی وب می باشد.

برای اولین بار مارک اتو و جاکوب تورنتون این فریم ورک را به منظور ایجاد چهارچوب ظاهری مشخص و یکسانی در ابزارهای توئیتر طراحی کردند. قبل از آن نمونه های مشابه بسیاری طراحی شده بود که همگی با عدم استقبال طراحان وب مواجه شدند.
در آگوست سال 2012 میلادی، توئیتر فریم ورک Bootstrap را به صورت متن باز و کاملاً رایگان در اختیار دیگران قرار داد. این در حالیست که در فوریه 2012، این فریم ورک به محبوب ترین پروژه در سایت Github تبدیل شده بود.

دوره آموزشی Designing in the Browser With Bootstrap نحوه استفاده از فریم ورک Bootstrap به منظور طراحی و ساخت سریع وب سایت های HTMLو CSS را به شما می آموزد. مدرس این دوره آموزشی Craig Campbell میباشد که که تقریبا 15 سال در زمینه طراحی و ساخت وب فعالیت کرده است.
به گفته وی، یکی از بهترین فریم ورک ها به منظور ساخت و طراحی وب، فریم ورک Bootstrap می باشد که در هنگام طراحی کار را برای شما آسان می کند.

این دوره آموزشی به کشف فرایند استفاده از HTML,CSSو Bootstrap پرداخته و به معرفی ابزارهای آنلاین برای طراحی مانند color selection,fine selection و Image Place Holders می پردازد. مدرس این دوره آموزشی تاکید می کند که این دوره مقدمه ای بر HTML, CSSو Bootstrap نیست و فرض مدرس بر این است که تماشاکنندگان این دوره آموزشی از قبل اطلاعاتی در رابطه با HTML و CSS دارند.
در ادامه با تماشای این دوره آموزشی با طراحی مرورگر، ساخت اسلایدر عکس با Bootstrap و ساخت دکمه و فرم آشنا شده و خواهید آموخت که چگونه به ساخت منو پرداخته و فونت های صحیح ایجاد کنید.
اگر به دنبال یادگیری طراحی سریع صفحات وب می باشید، تماشای این دوره آموزشی که توسط وب سایت 118فایل ارائه گردیده را از دست ندهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به سایت 118فایل مراجعه فرمائید.

  • 118 فایل