118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آدرس وب سایت: wWw.118File.Com

۶۹ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آموزش زبان انگلیسی در منزل در واقع تکمیل کننده و ادامه مجموعه آموزش زبان Engvid بوده و در بردارنده دروس مربوط به 6 تن از اساتید مجموعه Engvid به نام های Adam, Rebeca, James, Jade, Benjamin و Valen می باشد. مجموعه آموزش زبان انگلیسی در منزل شامل 6 بخش است که هر بخش مربوط به دروس یکی از اساتید نام برده شده بوده و جدیدترین و آخرین دروس هر استاد را از ابتدا تا انتها شامل می شود.

آموزش زبان انگلیسی در منزل1



آموزش زبان انگلیسی در منزل

بخش اول مجموعه آموزش زبان انگلیسی در منزل 115 درس از دروس استاد Adam که به موضوعاتی نظیر اصطلاحات تکنولوژی، گرامر، آیلتس، تافل و... مربوط می باشد را پوشش داده و می تواند در ایجاد آمادگی برای آزمون های بین المللی نظیر تافل و آیلتس تاثیر بسزایی داشته باشد.

آموزش زبان انگلیسی در منزل

بخش دوم مجموعه آموزش زبان انگلیسی در منزل به دروس استاد Rebeca که 216 درس می باشد اختصاص یافته و به مباحث کاربردی مانند اشتباهات رایج گرامری زبان آموزان، اصطلاحات و عبارات مربوط به تجارت و کلماتی که اشتباهاً به جای یکدیگر به کار می روند پرداخته است. همچنین بخش دوم مجموعه آموزش زبان انگلیسی در منزلبه طور مفصل به مهارت Speaking پرداخته و مباحثی نظیر نحوه گفت و گو در مورد دوستان، ملیت ها و اصطلاحات انگلیسی را پوشش می دهد.

آموزش زبان انگلیسی در منزل

بخش سوم مجموعه آموزش زبان انگلیسی در منزل مربوط به 200 درس استاد James بوده و در واقع تکمیل کننده دروس دیگر اساتید مجموعه آموزش زبان Engvidمی باشد. سایر بخش های مجموعه آموزش زبان انگلیسی در منزل دربردارنده بیش از 100 درس سه استاد دیگر این مجموعه است و تا حد زیادی در ارتقاء مهارت Speaking, listening, writing و Reading به شما کمک خواهد کرد.

  • ۰
  • ۰

برای اطلاع بیشتر با شماره3118 2842-021 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت www.118File.Com مراجعه نمائید.

آموزش عروسک بافی با قلاب مراحل بافت بیش از 10 نوع عروسک نظیر پری دریایی، پاتریک، عروسک دختر و ... را با جزئیات کامل و به صورت مرحله به مرحله در اختیار علاقمندان قرار می دهد. باید افزود آموزش عروسک بافی با قلاب نکات ابتدایی پیرامون قلاب بافی را نیز آموزش می دهد.

  • ۰
  • ۰

برای اطلاع بیشتر با شماره3118 2842-021 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت www.118File.Com مراجعه نمائید.

آموزش حروف و کلمات به کودکان یکی از پرطرفدارترین اموزش های حاضر به منظور آموزش سریع حروف و کلمات، رنگ ها، اسامی حیوانات و ... به زبان های فارسی و انگلیسی برای کودکان 2 تا 12 سال می باشد. آموزش همراه با موسیقی یکی از ویژگی های برجسته آموزش حروف و کلمات به کودکان می باشد.

  • ۰
  • ۰

زبان خارجه.

برای اطلاع بیشتربا شماره 3118 2842-021 تماس حاصل کرده ویابه وب سایت www.118File.Com مراجعه نمائید.

مجموعه آموزش زبان انگلیسی engvid استاد Alexبا بیش از 190درس بامیانگین زمانی 10دقیقه بسیاری ازاصطلاحات وگرامرزبان انگلیسی را به شماآموزش می دهد.اگربه عنوان یک مدرس زبان انگلیسی به دنبال ایجادتحولی نوین درشیوه تدریس خودمی باشید مجموعه آموزش زبان انگلیسیengvid استادAlexبهترین انتخاب برای شماخواهد بود.

  • ۰
  • ۰

برای اطلاع بیشترباشماره 3118 2842-021 تماس حاصل کرده ویا به وب سایت www.118File.Com مراجعه نمائید.

مجموعه آموزش پرورش زنبور عسل با بیش از 12ساعت آموزش مرحله به مرحله تمام آنچه راکه برای شروع کار زنبورداری ضروری است به شما می آموزد.مجموعه آموزش پرورش زنبورعسل دربیش از 200روزبه آموزش زنبورداری برای افرادمبتدی پرداخته است به طوری که باتماشای این مجموعه می توانید درزمینه زنبورداری به فعالیت بپردازید.

  • ۰
  • ۰


برای اطلاع بیشتر با شماره 3118 2842-021 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت www.118File.Com مراجعه نمائید.

مجموعه آموزش زومبا از مبتدی تا پیشرفته که بیش از 8 ساعت آموزش حرکات ورزشی  می باشدیکی ازبرترینهای حال حاضربه منظور آموزش حرکات ورزشی به کودکان و بزرگسالان است.

آموزش زومبا ازمبتدی تا پیشرفته انواع زومبا مانند زومباتومیک یا Zumba Kids،Zumba Step، Fitness  و Strong Zumba را دربرمیگیرد

  • ۰
  • ۰

برای اطلاع بیشتر با شماره  3118 2842-021تماس حاصل کرده و یا به وب سایت www.118File.Com مراجعه نمائید.

مجموعه آموزش نصب آسمان مجازی وسقف کشسان با بیش از 10ساعت آموزش در زمینه نصب انواع سقف کشسان سه بعدی با طرح های مختلف و همچنین سقف کشسان باریسول جزئیات نصب سقف کشسان را در اختیارتان قرار می دهد. اگر به دنبال یادگیری حرفه ای جدید و پردرآمد می باشید، آموزش سقف کشسان بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

  • ۰
  • ۰

آموزش چاچا، سالسا و Breakdance از دیگر موارد آموزشی بخش اول مجموعه آموزش قدم به قدم هیپ هاپ می باشد. در ادامه مربی مجموعه آموزش قدم به قدم هیپ هاپ سطح آموزش را بالاتر برده و حرکات با سرعت بیشتری نسبت به سطح مبتدی آموزش داده می شود به طوری که بخش دوم این مجموعه بی نظیر، به آموزش حرکات هیپ هاپ در موزیک ویدئو خوانندگان معروف پرداخته است.


آموزش قدم به قدم هیپ هاپ

آموزش قدم به قدم هیپ هاپ - آموزش قدم به قدم هیپ هاپ

باید افزود بخش سوم مجموعه آموزش قدم به قدم هیپ هاپ در واقع تکمیل کننده آموزش های بخش دوم می باشد. مربی مجموعه آموزش قدم به قدم هیپ هاپ آقای Mirhan می باشد که اهل کشور ارمنستان است و یکی از بازیگران کاربلد بوده و در مجموعه هایی نظیر 17 again نیز ایفای نقش کرده است. وی که به عنوان یکی از برترین مربیان هیپ هاپ در دنیا شناخته می شود در برخی از ویدئوها به تنهایی و در بسیاری با همکاری تیمش متشکل از دو خانم و آقا به آموزش اصولی حرکات هیپ هاپ پرداخته است.

آموزش قدم به قدم هیپ هاپ

چهار بخش اول مجموعه آموزش قدم به قدم هیپ هاپ به گروه Mirhan اختصاص یافته و دربردارنده آموزش های گروهی و Choreogaphy می باشد. آنچه در رابطه با هیپ هاپ از اهمیت بالایی برخوردار است هماهنگ شدن فرد با ریتم موسیقی و همراهی دقیق با موسیقی می باشد لذا این مجموعه آموزشی به بهترین شکل ممکن و به آرامترین شیوه تمامی حرکات مربوط به هیپ هاپ را آموزش داده است. پس از فراگیری کامل آموزش های ابتدایی قادر خواهید بود شیوه های تندتر و پیچیده تر را نیز با تمرین فراوان بیاموزید.

آموزش قدم به قدم هیپ هاپ

در پایان بخش پنجم مجموعه آموزش قدم به قدم هیپ هاپ، دربردارنده سری ویدئوهای مجموعه How Cast می باشد که باله، چاچا، سالسا و شیمی را به بهترین شکل ممکن در اختیار علاقمندان قرار داده است. از ویژگی های برجسته مجموعه آموزش قدم به قدم هیپ هاپ می توان به مربیان کاربلد و آموزش مرحله به مرحله و جزء به جزء این مجموعهآموزشی اشاره کرد به گونه ای که برای تمامی افراد چه کسانی که در این زمینه مبتدی هستند و چه افراد حرفه ای که سال ها در این زمینه فعالیت کرده اند، مناسب خواهد بود.


آموزش قدم به قدم هیپ هاپ

آموزش قدم به قدم هیپ هاپ

مجموعه آموزش قدم به قدم هیپ هاپ که بیش از 15 ساعت آموزش اصولی و گام به گام هیپ هاپ می باشد در واقع همانند یک کلاس آموزشی عمل کرده و به جرات می توان گفت از کلاس آموزشی نیز امر آموزش را بهتر محقق خواهد کرد. لذا اگر علاقمند به فراگیری هر چه بهتر هیپ هاپ می باشید اما وقت و هزینه کافی برای شرکت در کلاس های آموزشی را ندارید، مجموعه آموزش آموزش قدم به قدم هیپ هاپ که توسط وب سایت 118فایل گرداوری شده را از دست ندهید.

آموزش قدم به قدم هیپ هاپ

لیست سرفصل های این مجموعه آموزشی عبارتند از:

بخش اول:

-آموزش هیپ هاپ برای سطح مبتدی

-اموزش سالسا

-آموزش چاچا به صورت مرحله به مرحله

-آموزش Breakdance

بخش دوم:

-15ویدئو Choreography

بخش سوم:

-آموزش مرحله به مرحله هیپ هاپ

بخش چهارم:

-14 ویدئو گام به گام  Choreography

بخش پنجم:

-آموزش گام به گام حرکات شیمی

-آموزش چاچا

-باله

برای خرید این پکیج به وب سای ت118فایل مراجعه کنید

www.118File.com


  • ۰
  • ۰

برای اطلاع بیشتر با شماره3118 2842-021 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت www.118File.Com مراجعه نمائید. آموزش کراتینه کردن مو با آموزش جامع و اصولی کراتینه کردن مو آغاز شده و در ادامه آموزش های مربوط به ریباندینگ مو، المنت مو و بوتاکس مو را نیز در اختیار علاقمندان قرار داده است. با تماشای کامل مجموعه آموزش کراتینه کردن مو، نحوه مراقبت از موها و ترمیم موهای آسیب دیده را نیز فرا خواهید گرفت.

  • ۰
  • ۰

آموزش تردستی.

برای اطلاع بیشتر با شماره3118 2842-021 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت www.118File.Com مراجعه نمائید. آموزش تردستی یکی از پرطرفدارترین مجموعه های موجود در وب سایت 118فایل می باشد که مجموعه ای از ویدئوهای آموزشی شعبده بازی ارائه شده توسط Evan Era یکی از حرفه ای ترین افراد در این زمینه است. با تماشای کامل آموزش تردستی مهارت های لازم به منظور اجرای هرچه بهتر تردستی را فراخواهید گرفت.