118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آدرس وب سایت: wWw.118File.Com

۷۲ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آموزش دیوارپوش اپوکسی در ادامه دو پارت اول و دوم مجموعه آموزش کفپوش اپوکسی بوده و در واقع تکمیل کننده آن می باشد. آموزش دیوارپوش اپوکسی حاوی چندین فایل آموزشی به منظور آموزش کامل دیوارپوش اپوکسی بوده و به صورت مرحله به مرحله تمامی نکات و جزئیات اجرای دیوارپوش اپوکسی  را شرح می دهد.

 

آموزش دیوارپوش اپوکسی 1

 
  • ۰
  • ۰

آموزش کناف کاری

 

 

یکی از موسساتی که در زمینه صنعت ساختمان حرف های زیادی برای گفتن دارد موسسه کناف می باشد.از دلایل شهرت جهانی این موسسه، فعالیت در سطح بین المللی و ویژگی های برجسته آن است.کناف که یک موسسه خانوادگی اصیل می باشد در سال 1932 توسط کناف آلمان پایه گذاری شد.

آموزش کناف کاری 1

  • ۰
  • ۰

آموزش تصویری تعمیر تلفن همراه در مجموعه ی پیش روی شما، از جامع ترین آموزش های موجود در زمینه ی آموزش تصویری تعمیر تلفن همراه و موبایل است. با فراگیر شدن استفاده از تلفن های همراه و وسایل مشابه مانند تبلت، نیاز به آموزش تصویری تعمیر تلفن همراه نیز افزایش یافته است. کم تر کسی است که با موبایل خود مشکلی پیدا نکرده باشد و سروکارش به تعمیرگاه های موبایل نیفتاده باشد. آموزش تصویری تعمیر تلفن همراهبه شما کمک می کند که با اصول اولیه و ساختار موبایل ها مثلا محل قرارگیری قطعات مختلف در داخل موبایل آشنا شوید. آموزش تصویری تعمیر تلفن همراه همچنین می تواند نقطه ی شروعی برای راه اندازی کسب و کار پر درآمد تعمیر موبایل و وسایل الکترونیکی باشد.

 

  • ۰
  • ۰

آموزش رنگ آمیزی ساختمان از بخش های مهم خدمات ساختمانی می باشد. آموزش رنگ آمیزی ساختمان هنر استفاده از رنگ و مواد مختلف برای ایجاد سطح مطلوب در خانه یا بیرون از آن است. آموزش رنگ آمیزی ساختمان شامل دیوار، سقف، کف، تزئینات، وسایل چوبی و نرده می شود. آموزش رنگ آمیزی ساختمان حرفه ای تخصصی است که نیاز به مهارت ها و وسایل مخصوص به خود دارد. یاد گرفتن اصول، ترفندها و نکات مربوط به آموزش رنگ آمیزی ساختمان به صورت تصویری می تواند کارگشا و راهنمای نقاشان ساختمان باشد. هم چنین آموزش رنگ آمیزی ساختمان می تواند شروعی بر یادگیری آموزش رنگ آمیزی ساختمان برای افرادی باشد که می خواهند برای اولین بار به این شغل پردرآمد و متنوع بپردازند.

 

  • ۰
  • ۰

آموزش ساخت صابون پس از کشف صابون با مخلوط کردن خاکستر و انواع چربی رونق گرفت. هرچند آموزش ساخت صابون در گذشته و تا حد زیادی در دنیای امروز برای استفاده های کاربردی است، اما آموزش ساخت صابون تزیینی به شکل های مختلف و با عطرها و رنگ ها و افزودنی های خانگی نیز طرفداران زیادی دارد. آموزش ساخت صابون شغلی پردرآمد و زودبازده است که می توان آن را در خانه آموخت و در فضای کم با امکانات محدود انجام داد.با دیدن مجموعه آموزش ساخت صابون خواهید دید که چقدر ساده می توان این هنر را به منبع درآمدی پرسود تبدیل کرد و از خرید صابون های گران قیمت بی نیاز شد.

 

  • ۰
  • ۰

آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ که در واقع پارت دوم مجموعه آموزش حرکات ورزشی برای تناسب اندام محسوب می گردد، یکی از پر طرفدارترین و جذاب ترین آموزش های مربوط به حرکات ورزشی پیشرفته و به خصوص هیپ هاپ به شمار می رود. این مجموعه به دلیل پوشش آموزش حرکات ورزشی پیشرفته برای تمامی سنین از محبوبیت بالایی برخوردار است. باید افزود که مجموعه آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ برای افرادی که در زمینه هیپ هاپ، کمی تخصص دارند، مناسب می باشد.

 

  • ۰
  • ۰

آموزش تعمیر کولر گازی در عصر حاضر از مهم ترین مشاغل خدماتی محسوب می گردد. اهمیت آموزش تعمیر کولر گازی از جایی مشخص می شود که بدانیم بیشتر منازل و مکان های تجاری مخصوصا در مناطق مرطوب از کولرهای گازی استفاده می کنند.آموزش تعمیر کولر گازی مربوط به تمام کولرهایی است که سیستم سردکننده یا گرم کننده ی آن ها از ماده ای به نام «مبرّد» بهره می برد. در سیستم های جدید تهویه مطبوع، هر دو قابلیت سردسازی و گرم سازی در یک واحد وجود دارد و تنها جهت آن معکوس است بنابراین آموزش تعمیر کولر گازی به هر دو مبحث می پردازد. آموزش تعمیر کولر گازی عملی تخصصی است و نیاز به حداقل آشنایی با سیستم های الکترونیکی و مکانیکی و سازوکار سیستم مبرد دارد. اصطلاحاتی خاص نیز در آموزش تعمیر کولر گازی وجود دارد که تعمیرکاران مجرب با آن آشنا هستند.

 

  • ۰
  • ۰

آموزش تعمیر لپ تاپ یکی از پرکاربردترین مشاغل خدماتی در دنیا می باشد. آموزش تعمیر لپ تاپ به عنوان یکی از زیرشاخه های الکترونیک به عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات سخت افزاری می پردازد. آموزش تعمیر لپ تاپ نیازمند آشنایی با ساختار کلی لپ تاپ های مختلف مثل محل قرارگیری قطعات داخلی و خارجی مثل هارددیسک، گرافیک، فن، رم و از همه مهم تر نحوه ی اتصالات این موارد به یکدیگر است. هم چنین برای آموزش تعمیر لپ تاپ باید با مفاهیم بنیادی الکترونیک مانند ولتاژ و جریان و قطعاتی مانند دیود، خازن، مقاومت، آی سی و ترانزیستور آشنا بود. پیش نیاز مهم دیگر درآموزش تعمیر لپ تاپ، مهارت کار با هویه و لحیم کاری می باشد.

 

  • ۰
  • ۰

آموزش ساخت زیورآلات یکی از مهم ترین فعالیت های بشر از ابتدا به امروز بوده است. آموزش ساخت زیورآلات از دیرباز با سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، اشیای زیبا و فلزات مختلف رواج داشته و امروز به شکل مدرنی با ابزار خاص انجام می شود. یکی از مهم ترین موادی که در آموزش ساخت زیورآلات استفاده می شود، سیم ها و مفتول های مسی هستد که در همین مجموعه ی آموزش ساخت زیورآلات نیز پرکاربردترین ماده ی اولیه ی آموزش ساخت زیورآلات می باشند. از دیگر محصولاتی که در آموزش ساخت زیورآلات استفاده می گردند می توان به چرم، نخ ابریشم، انواع مهره و کریستال و مروارید، سنگ های مختلف مانند کوارتز، روبان و حتی کاغذ اشاره کرد.

 

  • ۰
  • ۰

آموزش گیتار

 

آموزش گیتار

آموزش گیتار

آموزش گیتار به زبان ساده و قابل فهم و بدون نیاز به کلاس و استاد و صرف هزینه و زمان طولانی مساله‌ای است که بسیاری از هنرجویان موسیقی به دنبال آن هستند. در مجموعه‌ای که پیش روی شماست، آموزش گیتار به ساده و روان‌ترین شکل ممکن توضیح و آموزش داده می‌شود. مجموعه‌ی آموزش گیتار که در ادامه می‌بینید شامل بیش از 140 فایل ویدئویی آموزش گیتار است که از سطح مبتدی به تخصصی مرتب شده‌اند. مدرس این دوره‌ی آموزش گیتار Justin Sandercoe یکی از بهترین نوازندگان و استادانآموزش گیتار می‌باشد.

 

 

 

 

آموزش گیتار - آموزش گیتار

گیتار یکی از متداول‌ترین سازهای موسیقی می باشد که به دسته‌ی سازهای زهی تعلق دارد. می‌توان گیتار را پرکاربردترین ساز موسیقی دانست که در انواع موسیقی از پاپ و فلامنکو و جاز تا راک و متال مورد استفاده قرار می‌گیرد. نواختن گیتار با انگشت و ناخن یا پیک و مضراب انجام می‌شود. خانواده‌ی گیتار بسیار وسیع است که شامل گیتارهای کلاسیک، آکوستیک، برقی یا الکتریک و بیس می‌شود و هرکدام بسته به طراحی و کوک خاص خود، سبکی متفاوت را ارائه می دهند. لازم به ذکر است که تمام انواع گیتار از نوع آکوستیک مشتق شده است و آموزش گیتار در سطح مقدماتی و متوسط برای این سازها تقریبا یکسان می‌باشد. در فیلم‌های آموزش گیتار با انواع گیتار و سبک‌های نوازندگی بیشتر آشنا خواهید شد.

آموزش گیتار - آموزش گیتار

مهم‌ترین چالش علاقه‌مندان به آموزش گیتار کمبود وقت کافی به دلیل فشرده بودن کلاس‌های آموزش گیتار است که علت آن محدود بودن وقت استادان و جلسات آموزش گیتار می‌باشد. فرصت کم در هر جلسه و پشت سرهم بودن جلسات آموزش گیتارباعث می‌شود که تمرین کافی بین هر مبحث صورت نگیرد. علاوه بر این هزینه‌ی زیاد و نامعقول و مسافت‌های طولانی برای آموزش گیتار بسیاری از افراد را دلسرد کرده است. راه حل این مشکل، آموزش گیتار به صورت مجازی از طریق ویدئوهای آموزشی است که آن را در مجموعه‌ی فراهم شده آموزش گیتار مشاهده می‌کنید.