118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آدرس وب سایت: wWw.118File.Com

۲۲ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آموزش گام به گام کاشت ناخن

آموزش گام به گام کاشت ناخن، جزء بهترین مجموعه های آموزشی در زمینه کاشت و طراحی ناخن با انواع روش ها می باشد. یکی از مهم ترین مسائل در حفظ ظاهر بانوان، داشتن ناخن هایی خوش فرم و زیبا است. مجموعه آموزش گام به گام کاشت ناخن با توضیح جزء به جزء مراحل کاشت و بیان نکات مربوطه به شما در یادگیری و انجام کاشت ناخن به صورت مستقل، کمک فراوانی می نماید. پس اگر هیچ گونه اطلاعی در این زمینه ندارید، این مجموعه می تواند شما را در یادگیری انجام صحیح کاشت ناخن یاری دهد.

آموزش گام به گام کاشت ناخن 1

  • ۰
  • ۰

آموزش اصول اولیه ماهیگیری

آموزش اصول اولیه ماهیگیری دربردارنده مواردی است که هر فرد باید قبل از آموزش ماهیگیری یاد بگیرد. هر شخص قبل از ماهیگیری باید ماهی مورد نظر خود را جهت صید، به منظور تهیه لوازم مورد نیاز، مشخص نموده و سپس به ماهیگیری بپردازد. مجموعه آموزش اصول اولیه ماهیگیری هر آنچه را که شما باید قبل از شروع ماهیگیری بدانید به طور کامل آموزش داده است. یکی از مواردی که این مجموعه به آن پرداخته، نحوه تطبیق طعمه با قلاب ماهیگیری می باشد.

 

آموزش اصول اولیه ماهیگیری 1

  • ۰
  • ۰

آموزش زبان فرانسه مبتدی

آموزش زبان فرانسه مبتدی مجموعه ای کامل به منظور آموزش زبان فرانسه برای مبتدیان می باشد. مدرس این مجموعه آموزشی الکسا (Alexa Polidaro's) نام داشته و به شیوه ای جذاب و همراه با طنز به آموزش زبان فرانسه می پردازد. در طول مجموعه آموزش زبان فرانسه مبتدی با اعداد در زبان فرانسه، نحو تلفظ هرعدد و روزهای هفته آشنا خواهید شد همچنین نحوه بیان آب و هوا، شیوه صحیح تلفظ حرف R در زبان فرانسوی و کلمات پرسشی گوناگون را فرا خواهید گرفت.

آموزش زبان فرانسه مبتدی 1

  • ۰
  • ۰

آموزش شش تکه کردن شکم

آموزش شش تکه کردن شکم که توسط یکی از برترین ورزشکاران دنیا ارائه شده است در واقع دوره ای کاملاً علمی به منظور  می باشد. علارغم سایر دوره های بدنسازی و سیکس پک که در طول یک دوره کوتاه و بر اساس اطلاعات غیر علمی به دنبال شش تکه کردن شکم هستند، مجموعه آموزش شش تکه کردن شکم کاملاً تخصصی و بر اساس اصول علمی به آموزش بدنسازی پرداخته است.

آموزش شش تکه کردن شکم 1

  • ۰
  • ۰

پکیج آموزش نصب سنگ آنتیک

پکیج آموزش نصب سنگ آنتیک در پارت اول خود با عنوان "آموزش نصب سنگ های آنتیک"،  به ارائه شیوه های مختلف نصب سنگ های آنتیک پرداخته و شما را بطور کامل با مراحل کار آشنا می سازد. همچنین ناگفته نماند که به زودی پارت های بعدی این پکیج به مجموعه آموزش ها افزوده می گردد. سنگ های آنتیک به دلیل تنوع در طرح و قابلیت نصبشان بر روی تمام سطوح، امروزه طرفداران زیادی داشته و برای زیبا سازی اماکن مورد استفاده قرار می گیرد. پکیج آموزش نصب سنگ آنتیک طی ویدیو های گوناگونی، طریقه نصب سنگ های آنتیک در نقاط مختلف محیط نظیر ستون ها، دیوار های داخلی و نمای بیرونی ساختمان را آموزش می دهد. سنگ های آنتیک به راحتی با شیوه های آسان و مختلفی نصب می گردند که پکیج آموزش نصب سنگ آنتیک به این مهم پرداخته و کاملأ مراحل اتصال آنها به دیوار را توضیح می دهد.

  • ۰
  • ۰

آموزش دفاع شخصی

آموزش دفاع شخصی

آموزش دفاع شخصی عنوان یکی از پرطرفدارترین پکیج های سایت 118فایل می باشد که به صورت قدم به قدم همه آنچه را که مربوط به دفاع شخصی می باشد به وسیله یکی از بهترین رزمی کاران جهان به نام استاد Wong آموزش داده است. روش مبارزه استاد Wong که در مجموعه آموزش دفاع شخصی آموزش داده شده است، وینگ چون (wing chun) که قدمتی 350 ساله دارد یکی از سبک های رزمی چینی و کونگ فو می باشد.

 

آموزش دفاع شخصی 1

  • ۰
  • ۰

آموزش چرم دوزی

آموزش چرم دوزی

آموزش چرم دوزی یکی از فوق العاده ترین مجموعه های حاضر به منظور آموزش کامل چرم دوزی می باشد که نحوه ساخت انواع بندساعت، دستبندچرم، صندل، کیف و کاور دفترچه یادداشت را در اختیار علاقمندان قرار می دهد. بخش اول مجموعه آموزش چرم دوزی به آموزش تخصصی ساخت کمربند و صندل پرداخته است به طوری که تمامی مراحل برش چرم، سوراخ کردن چرم به وسیله سمبه و مرحله پایانی که دوخت زدن و اتصال دکمه می باشد را جز به جز شرح داده است. یکی از نکاتی که چرم کاران حرفه ای در هنگام کار چرم دوزی به آن توجه می کنند استفاده از موم برای کشیدن بر روی نخ به منظور جلوگیری از باز و لایه لایه شدن آن می باشد.

 

آموزش چرم دوزی 1

  • ۰
  • ۰

آنچه وب سایت 118فایل در این پست برای شما فراهم آورده، دوره ای است تحت عنوان مجموعه ویدئویی آموزش زبان Engvid، که یکی از بهترین آموزش های سایت Engvidمی باشد. مدرس این دوره آموزشی، Ronnie نام داشته که یکی از برترین مدرسان سایت Engvid بوده و به شیوه ای جذاب و نوین به آموزش زبان انگلیسی می پردازد.

  • ۰
  • ۰

آموزش زبان آلمانی از پایه یکی از کاملترین مجموعه ها در زمینه آموزش زبان آلمانی می باشد که از سطح A1 برای افراد مبتدی شروع شده و تا سطح C1 برای گروه های پیشرفته تر پیش می رود. بخش اول مجموعه آموزش زبان آلمانی از پایه تنها دو سطح A1 و A2 و تا حدودی سطح B1 را در بر می گیرد اما به زودی سایر سطوح پیشرفته تر نیز ارائه خواهد شد.

 

آموزش زبان آلمانی از پایه1

  • ۰
  • ۰

آموزش آرایشگری مردانه جدیدترین مدل های مو مردانه در سال 2017 را به علاقمندان آموزش می دهد. آموزش آرایشگری مردانه شامل سه بخش میباشد که توسط دو آرایشگر حرفه ای تمامی آموزش ها ارائه شده است. یکی از بخش های آموزش آرایشگری مردانه به نحوه کوتاه کردن موی بچه های خردسال در سنین 1 تا 12 سال اختصاص یافته و انواع مدل های مختلف برای بچه ها با فرم سر و صورت متفاوت را آموزش میدهد.

 

آموزش آرایشگری مردانه 1