118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آدرس وب سایت: wWw.118File.Com

۷۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آموزش  آرایش صورت

آموزش کامل آرایش صورت به عنوان پارت دوم مجموعه محبوب آموزش خود آرایی در وب سایت 118فایل انتشار یافته است. این مجموعه آموزشی با ارائه مباحث تکمیل کننده پارت اول می تواند در یادگیری کامل آرایش صحیح صورت به شما کمک فراوانی نماید. در این مجموعه نیز همانند پارت اول آن، یک بخش به آموزش کامل نحوه صحیح خود آرایی اختصاص داده شده است. همچنین شما توسط مجموعه آموزش کامل آرایش صورت، مدل های متنوع بسیاری را برای آرایش چشم یاد خواهید گرفت. باید افزود که در این مجموعه نیز آرایش های ساده بسیاری برای علاقه مندان به طبیعی بودن آرایش صورت، ارائه گردیده است.


آموزش کامل آرایش صورت1


آموزش کامل آرایش صورت

از دیگر موارد پوشش داده شده در مجموعه آموزش کامل آرایش صورت می توان به توضیح نحوه آرایش صورت مردان به عنوان داماد اشاره نمود. یکی از ویژگی های برجسته این مجموعه که آن را از پارت اول خود متمایز کرده، آموزش مدل های آرایش صورت افراد مشهور در موقعیت های خاص می باشد. به عنوان مثال شما با مشاهده این بخش از مجموعه آموزش کامل آرایش صورت قادر به یادگیری آرایش صورت خوانندگان مشهور بسیاری در یکی از معروف ترین کلیپ هایشان خواهید بود. هم چنین نحوه آرایش صورت بازیگران و خوانندگان معروف در مراسم خاصی مانند Grammy، Red Carpet و ... را به صورت مرحله به مرحله یاد خواهید گرفت.

آموزش کامل آرایش صورت - آموزش کامل آرایش صورت

در ادامه مجموعه آموزش کامل آرایش صورت، شما با چگونگی کانسیلر، کانتور و هایلایت صورت به صورت کامل تری نسبت به پارت اول این مجموعه آشنا خواهید شد. لازم به ذکر بوده که در این مجموعه همانند پارت اول آن، نحوه فونداسیون صحیح صورت نیز به صورت کامل آموزش داده شده است.

  • ۰
  • ۰

جدید ترین مدل های مو

آموزش شینیون مو یکی از مجموعه های تخصصی در زمینه شینیون مو به شمار می رود. این مجموعه با پوشش مباحث زیادی در زمینه آموزش شینیون مو، در یادگیری مدل های متنوع و به روز شینیون به شما کمک فراوانی می نماید. در مجموعه آموزش شینیون مو شما با انواع مدل های شینیون از جمله شینیون موهای کوتاه، شینیون بدون گرما و شینیون عروس و ... آشنا خواهید شد. لازم به ذکر است که این مجموعه با آموزش بیش از 50 مدل بافت مو در زیباسازی هر چه بیشتر موهای مشتریانتان کمک فراوانی می کند.


آموزش شینیون مو1


 آموزش شینیون مو

در مبحث آموزش شینیون موهای کوتاه، شما مدل های متنوعی را برای شینیون این نوع موها و نیز بلند جلوه دادن آنان یاد خواهید گرفت. شما توسط مجموعه آموزش شینیون مو و در قالب آموزش شینیون بدون گرما درباره انجام شینیون بدون نیاز به هیچ گونه اتوی مو و یا بابلیس، اطلاعاتی را کسب نموده و مدل های زیادی را با این روش آموزش خواهید دید. 

آموزش شینیون مو - آموزش شینیون مو

یکی دیگر از موارد پوشش داده شده در مجموعه آموزش شینیون مو، آموزش شینیون باز می باشد. در این مبحث شما مدل های شینیون جذاب و زیبای بسیاری را که به صورت باز و یا نیمه باز آرایش یافته، یاد خواهید گرفت. باید افزود که این مدل ها به دلیل سادگی و در عین حال جذابیتشان می توانند برای مجالس مهم و عروسی ها بسیار مناسب باشند.

  • ۰
  • ۰

مجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی با ارائه بیش از هزاران ایده جالب و خلاقانه به شما در برگزاری مراسمی خاص کمک فراوانی می نماید. این مجموعه به دلیل ارائه ایده هایی مقرون به صرفه و در عین حال خاص و زیبا، توانسته به یکی از محبوب ترین مجموعه ها در میان زوج های جوان تبدیل شود. امروزه تلاش تمامی زوج های جوان بر برگزاری جشن عروسی خاص و منحصر به فرد با به کار گیری ایده هایی خلاقانه و جذاب می باشد. از اینرو مجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی که توسط وب سایت 118فایل منتشر شده، به شما در خاطره انگیز کردن هر چه بیشتر مراسمتان کمک می کند.



 مجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی - مجموعه ایده های جالب برایمراسم عروسی 

در مجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی، نحوه تهیه گیفت هایی خلاقانه برای مهمانانتان آموزش داده شده است. همچنین در این مجموعه چندین ایده جذاب برای گیفت های عروسی ارائه گردیده که می تواند منجر به غافلگیر شدن مهمانانتان گردد. از دیگر موارد پوشش داده شده در مجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی، آموزش نحوه تزئین دسته گل عروس می باشد که این مجموعه با ارائه بیش از 20 راهکار زیبا و البته کم هزینه، به شما در تزئین دسته گل عروسیتان کمک فراوانی می نماید. باید افزود که این مجموعه نحوه ساخت دسته گل با استفاده از گل های طبیعی، مصنوعی و حتی پارچه هایی مخصوص با بکار بردن مرواریدهایی زیبا و درخشان در آن، را آموزش می دهد. 

مجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی - مجموعه ایده های جالب برایمراسم عروسی

از جمله ایده های خلاقانه ارائه شده درمجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی، می توان به آموزش نحوه ساختن کارت عروسی با طرح هایی خلاقانه اشاره نمود. اگر از مدل های تکراری کارت های عروسی خسته شده اید، به شما پیشنهاد می کنیم که با تهیه این مجموعه آموزشی، کارت عروسی منحصر به فرد و زیبایی برای خود بسازید.

  • ۰
  • ۰

آموزش گام به گام کاشت ناخن، جزء بهترین مجموعه های آموزشی در زمینه کاشت و طراحی ناخن با انواع روش ها می باشد. یکی از مهم ترین مسائل در حفظ ظاهر بانوان" >بانوان، داشتن ناخن هایی خوش فرم و زیبا است. مجموعه آموزش گام به گام کاشت ناخن با توضیح جزء به جزء مراحل کاشت و بیان نکات مربوطه به شما در یادگیری و انجام کاشت ناخن به صورت مستقل، کمک فراوانی می نماید. پس اگر هیچ گونه اطلاعی در این زمینه ندارید، این مجموعه می تواند شما را در یادگیری انجام صحیح کاشت ناخن یاری دهد.


آموزش گام به گام کاشت ناخن 1?

آموزش گام به گام کاشت ناخن

این مجموعه به آموزش نحوه آماده سازی ناخن قبل از کاشت به طور کامل و با ذکر جزئیات پرداخته است. باید افزود شما با مشاهده مجموعه آموزش گام به گام کاشت ناخن، روش صحیح انجام مانیکور و پدیکور ناخن و هم چنین طریقه صحیح سوهان کشی را آموزش خواهید دید.

آموزش گام به گام کاشت ناخن - آموزش گام به گام کاشت ناخن

کاشت ناخن به دو روش پودری و با ژل انجام می گردد که در مجموعه آموزش گام به گام کاشت ناخن، هر دوی این روش ها به صورت کامل توضیح داده شده است. در این مجموعه نحوه اکستنشن ناخن های کوتاه با تیپ و فرمر در کاشت پودری و با ژل در کاشت ژلی به صورت گام به گام آموزش داده می شود. 

آموزش گام به گام کاشت ناخن - آموزش گام به گام کاشت ناخن

یکی دیگر از مباحثی که مجموعه آموزش گام به گام کاشت ناخن به آن پرداخته، چگونگی انجام ژلیش ناخن طبیعی با استفاده از بیس ژل و لاک ژل می باشد. ژلیش یا همان لاک موقت برای افرادی که دارای ناخن هایی خوش فرم هستند، مناسب بوده که نیازی به انجام مراحل کاشت بر روی ناخن نبوده و استحکام ناخن ها را افزایش می دهد. اگر ناخن های خوش فرم ولی شکننده ای دارید، می توانید بدون انجام کاشت و با استفاده از کاور ناخن هایتان هم، به زیبایی و استحکام هر چه بیشتر آنان بیفزایید که در مجموعه آموزش گام به گام کاشت ناخن نحوه کاور ناخن طبیعی بدون نیاز به تیپ و فرمر آموزش داده شده است. لازم به ذکر است که در مجموعه آموزش گام به گام کاشت ناخن، چندین طراحی زیبا برای ناخن ها به صورت مرحله به مرحله توضیح داده شده که تنوع این طرح ها موجب افزایش خلاقیت و توانایی شما در انجام هر گونه طرح دلخواه خود و یا مشتریانتان خواهد شد.


آموزش گام به گام کاشت ناخن 1?

آموزش گام به گام کاشت ناخن

شما با تهیه مجموعه آموزش گام به گام کاشت ناخن از طریق وب سایت 118فایل و مشاهده آن، قادر به انجام کاشت ناخن به صورت حرفه ای با پودر و یا ژل و نیز ژلیش و کاور ناخن طبیعی خواهید بود. هم چنین با یادگیری چندین طرح زیبای آموزش داده شده در این مجموعه برای ناخن ها، می توانید به طراحی ناخن هایی منحصر به فرد و زیبا بپردازید. باید افزود که شما با مشاهده مجموعه آموزش گام به گام کاشت ناخن، قادر به برداشتن (ریموو) کاشت از ناخن ها بدون آسیب زدن به آنان خواهید بود.

آموزش گام به گام کاشت ناخن

مباحث توضیح داده شده در مجموعه آموزش گام به گام کاشت ناخن عبارتند از:

-نحوه آماده سازی ناخن قبل از کاشت

-نحوه صحیح سوهان کشی

-مانیکور و پدیکور

-چگونگی کاشت ناخن با پودر

-چگونگی کاشت ناخن با ژل

-نحوه ژلیش ناخن طبیعی با بیس ژل و لاک ژل

-نحوه انجام کاور ناخن طبیعی

-آموزش طراحی هایی متفاوت برای ناخن ها

-نحوه برداشتن یا ریموو کاشت از ناخن ها

آموزش گام به گام کاشت ناخن 1?


برای خرید این پکیج به وب سایت 118 فایل مراجعه کنید.




www.118file.com

  • 118 فایل
  • ۰
  • ۰

دوره آموزش نصب سنگ آنتیک در پارت اول خود با عنوان "آموزش نصب سنگ های آنتیک"،  به ارائه شیوه های مختلف نصب سنگ های آنتیک پرداخته و شما را بطور کامل با مراحل کار آشنا می سازد. همچنین ناگفته نماند که به زودی پارت های بعدی این دوره به مجموعه آموزش ها افزوده می گردد. سنگ های آنتیک به دلیل تنوع در طرح و قابلیت نصبشان بر روی تمام سطوح، امروزه طرفداران زیادی داشته و برای زیبا سازی اماکن مورد استفاده قرار می گیرد. دوره آموزش نصب سنگ آنتیک طی ویدیو های گوناگونی، طریقه نصب سنگ های آنتیک در نقاط مختلف محیط نظیر ستون ها، دیوار های داخلی و نمای بیرونی ساختمان را آموزش می دهد. سنگ های آنتیک به راحتی با شیوه های آسان و مختلفی نصب می گردند که دوره آموزش نصب سنگ آنتیک به این مهم پرداخته و کاملأ مراحل اتصال آنها به دیوار را توضیح می دهد.

?

دوره آموزش نصب سنگ آنتیک - دوره آموزش نصب سنگ آنتیک

 نصب سنگ های آنتیک به سه روش از جمله نصب با پیچ و رول پلاک، با روش دوغاب کاری و نصب با چسب صورت می گیرد. دوره آموزش نصب سنگ آنتیک در ابتدا به طور کامل نحوه نصب سنگ های آنتیک را به روش پیچ و رول پلاک برای شما عزیزان آموزش می دهد. سنگ هایآنتیک به دلیل جنس محکمشان به راحتی قابل برش و سوراخ شدن نیستند، از این رو در نصب آنها نیازمند به دستگاه هایی نظیر دلر، چرخ سنگ و همچنین ابزاری مانند تراز، اره، خط کش و ... می باشیم. دوره آموزش نصب سنگ آنتیک از زوایای مختلف نحوه قرار دادن سنگ آنیتک بر روی دیوار، پیچ زدن، درز گیری توسط گچ و ... را برای علاقه مندان بیان می کند. 


دوره آموزش نصب سنگ آنتیک - دوره آموزش نصب سنگ آنتیک

برخی از سنگ های آنتیک به صورت قالب های بزرگی بوده که در هنگام نصب با قرارگیری در کنار هم، فضایی خالی و اندک در بینشان ایجاد می گردد که باید با گچ پر شوند. پس از گچ زدن درزها، برای اینکه سطح درز صاف شود از قلم مو و اندکی آب استفاده می کنیم. دوره آموزش نصب سنگ آنتیک پس از آموزش کامل نصب سنگ های آنتیک با پیچ و رول پلاک، با ارائه ویدیو های گوناگون و مفیدی نحوه نصب سنگ های آنتیک با دوغاب کاری را آموزش می دهد. در روش نصب سنگ های آنتیک به شیوه دوغاب کاری سنگ ها نیز در قطعات کوچکتری بوده و با توجه به مصالح مورد استفاده، زمان بیشتری را باید صرف کنیم.


? دوره آموزش نصب سنگ آنتیک - دوره آموزش نصب سنگ آنتیک

دوره آموزش نصب سنگ آنتیک شما را با انواع طرح های زیبا و جذاب اینگونه سنگ ها و همچنین مراحل نصب آنها در اطراف شومینه و دیگر قسمت های خانه آشنا می سازد. از آنجایی که نصب سنگ های آنتیک بسیار آسان بوده، بانوان عزیز هم می توانند در زیباسازی منازل خود توسط سنگ های آنتیک گام بردارند. دوره آموزش نصب سنگ آنتیک در کنار آموزش جامع نصب سنگ آنتیک، نمونه کار هایی زیبا از مکان های مختلف نیز ارائه کرده که شما را در پیاده سازی ایده هایی نو و جذاب یاری می رساند. همچنین کلیه ابزار و وسایل مورد نیاز را با تصویر و نام آنها برای نصبی صحیح و بدون ایراد معرفی می کند. 

  • ۰
  • ۰

آموزش دفاع شخصی عنوان یکی از پرطرفدارترین پکیج های سایت 118فایل می باشد که به صورت قدم به قدم همه آنچه را که مربوط به دفاع شخصی می باشد به وسیله یکی از بهترین رزمی کاران جهان به نام استاد Wong آموزش داده است. روش مبارزه استاد Wong که در مجموعه آموزش دفاع شخصی آموزش داده شده است، وینگ چون (wing chun) که قدمتی 350 ساله دارد یکی از سبک های رزمی چینی و کونگ فو می باشد.


آموزش دفاع شخصی 1?


آموزش دفاع شخصی - آموزش دفاع شخصی

مجموعه آموزش دفاع شخصی شامل دو بخش می باشد که کلیه تکنیک های دفاع شخصی را آموزش می دهد. بخش اول مجموعه آموزش دفاع شخصی بهترین تکنیک های دفاع در خیابان، تکنیک های دفاع شخصی، چگونگی دفاع از خود در خیابان و دفاع در برابر هل دادن را آموزش داده است. دفاع شخصی زنان از دیگر مواردی است که بخش اول مجموعه آموزش دفاع شخصی به آن پرداخته است. با توجه به اینکه امکان شرکت در کلاس های رزمی برای خانم ها کمتر می باشد آموزش های مربوط به دفاع شخصی زنان برای بسیاری از خانم های علاقمند به فراگیری دفاع شخصی مناسب خواهد بود. باید افزود یکی از نکات مهم در دفاع شخصی بانوان" >بانوان برخورداری از قدرت جسمانی مناسب برای دفاع از خود در برابر افراد می باشد.

  • ۰
  • ۰

آموزش آرایشگری مردانه جدیدترین مدل های مو مردانه در سال 2017 را به علاقمندان آموزش می دهد. آموزش آرایشگری مردانه شامل سه بخش میباشد که توسط دو آرایشگر حرفه ای تمامی آموزش ها ارائه شده است. یکی از بخش های آموزش آرایشگری مردانه به نحوه کوتاه کردن موی بچه های خردسال در سنین 1 تا 12 سال اختصاص یافته و انواع مدل های مختلف برای بچه ها با فرم سر و صورت متفاوت را آموزش میدهد.


آموزش آرایشگری مردانه 1


آموزش آرایشگری مردانه - آموزش آرایشگری مردانه

بخش دوم آموزش آرایشگری مردانه به جدیدترین مدل مو های مردانه پرداخته و انواع مدلهای اصلاح ساده، اصلاح فانتزی و خط بندی را مرحله به مرحله و بطور کامل دراختیار علاقمندان قرار میدهد. همچنین بخشی از فیلم ها مدل مو افراد معروف نظیر بازیکنان فوتبال و بازیگران نظیر سرجیو راموس و بردبیت را آموزش می دهد. مدل های روز سایه کاری و پرداخت کاری با متدهای منحصر به فرد روز دنیا از دیگر مواردی است که مجموعه آموزش آرایشگری مردانه به آن پرداخته است.

  • ۰
  • ۰

آموزش بستن شال و روسری بسیاری از ایده های جذاب و متنوع پیرامون بستن شال و روسری را به شما آموزش می دهد. اگر علاقمند به بستن شال و روسری خود با حجاب کامل و زیباترین شکل ممکن می باشید مجموعه آموزش بستن شال و روسری ایده های بسیاری در اختیارتان قرار خواهد داد.


آموزش بستن شال و روسری 1

آموزش بستن شال و روسری

مجموعه آموزش بستن شال و روسری به صورت مرحله به مرحله شیوه بستن شال به طرق مختلف و با حجاب کامل را آموزش می دهد. حجاب به پوشش های گوناگون زنان مسلمان گفته می شود و مفهومی برآمده از قرآن کریم و فقه اسلامی و ساخت یافته در فرهنگ اسلامی که ناظر بر پوشش شرعی در مقابل نامحرم و به طور ویژه برای زنان است. در ایران اسلامی به دلیل باورهای مذهبی مردم زنان به پوشش موی سر خود با روسری و شال تاکید زیادی دارند اما نتخاب روش مناسب و زیبا برای بستن شال و روسری دغدغه بسیاری از خانوم ها می باشد.

  • ۰
  • ۰

آموزش آشپزی بین المللی یکی از بهترین و پر طرفدارترین مجموعه های آموزشآشپزی در جهان به شمار می رود. شما با خرید مجموعه آموزش آشپزی بین المللیقادر خواهید بود هزاران نوع غذای جدید و متنوع را تهیه کنید. اگر از غذاهای تکراری خسته شده اید و تمایل به یادگیری دستور پخت غذاهای بیشتری را دارید، ما به شما مجموعه آموزش آشپزی بین المللی را پیشنهاد می کنیم.


آموزش <a href='http://118file.com/list.aspx?cat=64805&key=cooking' target='_blank' title='آشپزی' >آشپزی</a> بین المللی1


 آموزش آشپزی بین المللی

آشپزی در واقع آماده سازی غذا جهت مصرف تلقی می شود که شامل روش ها و ابزار متعدد و همچنین ترکیب اجزا جهت طعم بخشی به غذا و قابلیت هضم آن است. این کار نیازمند انتخاب درست و به اندازه مواد اولیه و ترکیب آنان با روشی منظم می باشد که مجموعه آموزش آشپزی بین المللی می تواند به شما کمک فراوانی جهت انتخاب درست مواد، ترکیب آنان با یکدیگر و بیان ترفندهایی برای دریافت نتیجه ای مطلوب تر، نماید.

آموزش آشپزی بین المللی – آموزش آشپزی بین المللی

آشپزی، نکات و فواید خاصی فراتر از لذت انجام آن و چشیدن غذای تهیه شده توسط خود افراد، برای آنان دارد. آشپزی همانند سایر هنرها جهت ابراز خلاقیت به کار رفته و نقش مهمی در مدیریت استرس افراد ایفا می کند. زیرا زمانیکه انسان ها راهی برای ابراز خلاقیت های خود بیابند، قادر به رهایی از استرس خواهند بود. به صورتیکه افراد مبتلا به افسردگی به راحتی می توانند از طریق آشپزی به آرامش زیادی دست یابند.

  • ۰
  • ۰

مجموعه آموزش نقاشی روی شیشه یکی از مجموعه های جامع و مفید در زمینه هنرویترای می باشد که توانسته با ارائه بیش از 23 ساعت فیلم آموزشی نحوه نقاشی روی شیشه و طلق را برای هنردوستان و علاقه مندان آموزش دهد. مجموعه آموزش نقاشی روی شیشه پیاده سازی انواع نقوش مانند اشکال هندسی، فانتزی و گل را به روش های گوناگون بر روی شیشه، آینه، طلق و ظروف کریستالی ارائه می کند. مجموعه آموزش نقاشی روی شیشه علاوه بر ویدیو های آموزشی، دربردارنده طرح های خام مانند طرح حیوانات، گل و انسان می باشد.



•مجموعه آموزش نقاشی روی شیشه برای چه کسانی مناسب است؟

ویدیو های آموزشی مجموعه آموزش نقاشی روی شیشه به گونه ای است که مراحل نقاشی روی شیشه را از مرحله چاپ طرح و دورگیری تا رنگ آمیزی به طور کامل بیان می کند. در نتیجه مجموعه آموزش نقاشی روی شیشه برای افراد علاقه مند به یادگیری و بدون هیچگونه آشنایی قبلی مناسب می باشد و همچنین با توجه به تنوع آموزش های این مجموعه، مشاهده آموزش نقاشی روی شیشه را می توان به هنرمندان مشغول در این رشته پیشنهاد نمود. 


•چرا آموزش نقاشی روی شیشه را فرابگیریم؟

نقاشی روی شیشه (ویترای) یکی از هنر های رنگی و جذاب است که می توانیم با فراگیری آن به وسایل و محیط اطراف زندگیمان ظاهر زیبایی ببخشیم. نقاشی روی شیشه همانطور که از نامش پیداست بر روی تمام شیشه های صاف قابل اجرا می باشد و همین ویژگی سبب می گردد تا شیشه های پنجره، ظروف ساده کریستالی، آینه های بدون تزیین و هر آنچه که از جنس شیشه می باشد را از سادگی درآورده و نقوش دلخواه خود را بر روی آنها نقاشی کنیم. بنابراین با انجام نقاشی روی شیشه می توانیم با هزینه اندک و رنگ های دلخواه، وسایل و محیط زندگیمان را مطابق سلیقه خود طراحی کنیم و به دنبال آن احساس بهتری داشته باشیم.