118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آدرس وب سایت: wWw.118File.Com

۶۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آموزش پیلاتس در خانه

تناسب اندام از یک طرف، سلامتی و جوانی از طرف دیگر دغدغه این روزهای افراد بخصوص خانم هاست. اما باشگاه رفتن و به طور مرتب دنبال کردن ورزش خارج از منزل تقریباً برای بسیاری از افراد غیر ممکن است زیرا مشغله کاری و صرف زمان و هزینه زیاد برای باشگاه و کلاس های ورزشی برای جمع کثیری از مردم ممکن نمی باشد. حال تنها راه حل پیش رو ورزش در خانه است اما آیا بدون هیچ اطلاعات و مربی ای می توان به تنهایی در منزل ورزش کرد؟





آموزش پیلاتس در خانه 

اگر تناسب اندام و جوانی یکی از خواسته های شماست اما وقت و هزینه کافی برای شرکت در کلاس های ورزشی و باشگاه را ندارید، مجموعه آموزش پیلاتس در خانه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود که در آن تمام ویدیو ها به زبان انگلیسی ارائه شده است. آموزش پیلاتس در خانه که دربردارنده بیش از چندین سرفصل آموزشی است دارای سه فصل آموزشی برای افراد مبتدی، متوسط و پیشرفته می باشد. همچنین بخشی از ویدئوهای این مجموعه آموزشی به آموزش پیلاتس برای آقایان اختصاص یافته است.

  • ۰
  • ۰

آموزش تعمیر تلویزیون

آموزش تعمیر تلویزیون به عنوان یکی از وسایل پرکاربرد که در تمام خانه ها موجود است، اهمیتی دارد که نیاز به توضیح نیست زیرا همه ی ما در زندگی خود با آموزش تعمیر تلویزیون سروکار داشته ایم که گاهی به دلیل آشنا نبودن با اصول و مقدمات آموزش تعمیر تلویزیون، هزینه ی زیادی برای تعمیر یا تعویض تلویزیون پرداخته ایم.آموزش تعمیر تلویزیون اگر به صورت جدی آموخته شود، به دلیل این که پرمشتری، دائم و سودآور است، می تواند به عنوان یک شغل خدماتی مهم شناخته شود که نیاز به تجهیزات و فضای زیادی ندارد. بنابراین با تهیه ی آموزش تعمیر تلویزیون و مشاهده ی ویدئوهای متخصصان این حوزه که به زبان انگلیسی است، می توانید راه ورود به این کار را پیدا نموده و از سال ها تجربه ی دیگران استفاده کنید.




آموزش تعمیر تلویزیون

آموزش تعمیر تلویزیون در گذشته متفاوت بود زیرا تلویزیون های قدیمی دارای لامپ تصویر بودند که به CRT مشهورند اما حالا با پیشرفت تکنولوژی، آموزش تعمیر تلویزیون نیز دگرگون شده است. تلویزیون ها و به طور کلی تر نمایشگرهای فعلی از نوع پلاسما (مدل قدیمی) ال سی دی (LCD) و ال ای دی (LED) می باشند که روش کار و در نتیجه قطعات و آموزش تعمیر تلویزیون متفاوتی دارند. کلیت آموزش تعمیر تلویزیون های جدید یکسان است زیرا ساختار آن ها یکسان می باشد و تنها تفاوت های عمده در روش های باز و بسته کردن و اختلاف جزیی در محل قرارگیری قطعات داخلی آن هاست. با دیدن این مجموعه ی تصویری که از تعمیر واقعی تلویزیون ها تهیه شده است، با آموزش تعمیر تلویزیون ها مخصوصا نوع ال ای دی و ال سی دی و انواع مانیتورها همراه با تست و عیب یابی و مراحل تعمیر و تعویض آشنا می شوید.

 آموزش تعمیر تلویزیون

آموزش تعمیر تلویزیون محدود به تلویزیون ها نیست و شامل مانیتورهای کامپیوتر و نمایشگرهای دیگر مانند نمایشگرهای فروشگاهی نیز می شود. مشکلاتی که ممکن است در آموزش تعمیر تلویزیون وجود داشته باشد شامل مشکلات برق (کابل، اینورتر، پاور)، قطعات داخلی (خازن، مقاومت، دیود یا ترانسیستور معیوب) یا نمایشگر (شکستگی، آب خوردگی یا سوختن پنل، نداشتن نور زمینه یا ایراد درکابل نواری) باشد. هر کدام از این مشکلات راه حل جداگانه ای دارند که به سادگی قابل شناسایی و رفعند. در آموزش تعمیر تلویزیون در سطح مدار، با استفاده از اندازه گیری ولتاژ دو سر قطعات می توان از سالم بودن آن ها مطمئن شد. سپس با داشتن دانش ابتدایی الکترونیک و لحیم کاری، تعویض قطعات کاری ساده است. در مجموعه ویدئوهای آموزش تعمیر تلویزیون، خواهید دید که چطور عیب یابی و تعویض قطعات معیوب انجام می پذیرد.

  • ۰
  • ۰

آموزش ساخت ربات تلگرام

آموزش ساخت ربات تلگرام پس از معرفی ربات ها در نرم افزار پیام رسان محبوب تلگرام بسیار فراگیر شد. غیرممکن است کسی با شبکه های اجتماعی سروکار داشته باشد و از ربات ها چیزی نداند. پس از مدتی قابلیت های بسیار بیشتری نیز به آن ها اضافه گردید که اهمیت آموزش ساخت ربات تلگرام را بیشتر نمود. در ابتدا آموزش ساخت ربات تلگرام محدود به ساختن رباتی بود که بتواند پاسخ های کوتاه و از پیش تعیین شده ای را در جواب سوالات محدودی بدهد. برجسته شدن اهمیت آموزش ساخت ربات تلگرام از زمانی شروع شد که پس از یک به روز رسانی بزرگ در نرم افزار پیام رسان تلگرام، ربات ها توانستند به قابلیت های زیادی مانند ارسال فایل، دریافت پیام، نظر سنجی، بازی، جست و جو، هوش مصنوعی و پرداخت مالی نیز مجهز شوند. حتما در مورد ربات ها طرز کار آن ها و آموزش ساخت ربات تلگرام سوالات زیادی در ذهن دارید. مطمئن باشید آموزش ساخت ربات تلگرام با چنین کاربردهای وسیعی می تواند قابلیت های ویژه ای به فعالیت های شما بدهد.


آموزش ساخت ربات تلگرام





 آموزش ساخت ربات تلگرام

آموزش ساخت ربات تلگرام برخلاف تصور بسیاری از افراد که فکر می کنند کاری بسیار سخت و تخصصی است، می تواند ساده و کاربردی باشد. برای آموزش ساخت ربات تلگرام مهارت زیادی نیاز نیست و آشنایی ساده با اینترنت و شبکه های اجتماعی کافی است. البته باید در خاطر داشت که آموزش ساخت ربات تلگرام مثل تمام آموزش های دیگر، می تواند به صورت حرفه ای دنبال شود و تخصصی گردد. مثلا برای آموزش ساخت ربات تلگرام که جنبه ی سرگرمی' >سرگرمی و کاربردی ساده داشته باشد (مثلا رباتی که در پاسخ به عباراتی خاص، پیامی را ارسال کند، به صورت گروهی به کاربران اطلاع رسانی کند یا آمارگیری نماید) نیازی به تخصص خاص نیست و تمام کارهای موردنیاز را می توان در داخل نرم افزار تلگرام در گوشی انجام داد. آموزش ساخت ربات تلگرام در این سطح در زمان کوتاهی انجام می‌ گیرد، اما برخی افراد به دنبال آموزش ساخت ربات تلگرام به صورت تخصصی هستند. آموزش ساخت ربات تلگرام در سطوح حرفه ای نیازمند داشتن دانش برنامه نویسی می باشد که اغلب آموزش ساخت ربات تلگرام با زبان های سی، پی اچ پی، پایتون انجام می شوند.

  • ۰
  • ۰

دوره آموزش ساخت زیورآلات دست ساز

دوره آموزش ساخت زیورآلات دست ساز با هدف آموزش ساخت کلیه زیورآلات توسط رزین و همچنین بیان نکات کاربردی و حائز اهمیت توانسته گام مهمی در جهت آموزش این هنر زیبا بردارد. دوره آموزش ساخت زیورآلات دست ساز با ارائه 4 پارت و بیش از 1000 دقیقه ویدیو آموزشی شما را با نحوه ساخت زیورآلات رزینی در طرح های بسیار گوناگون و جذاب آشنا می سازد. آموزش زیورآلات رزینی به ترتیب عناوین "ساخت گردنبند رزینی"، "مراحل ساخت انگشتر رزینی"، "نحوه ساخت دستبند رزینی"، "دایموند"، "انواع جاسوئیچی"، "آموزش ساخت قالب های سیلیکونی"، "ساخت گوی" را به طور کامل برای شما در پارت های مختلف بیان کرده و مراحل ساخت را به صورت گام به گام از زوایای نزدیک نیز آموزش می دهد.





 دوره آموزش ساخت زیورآلات دست ساز

ماده اولیه در ساخت زیورآلات رزینی، خود رزین می باشد که به صورت مایعی غلیظ و چسبنده بوده و می تواند هر نوع جسمی را در خود نگهداری کند از این رو برای ایجاد طرح دلخواه در زیورآلات رزینی از انواع و اقسام رنگ ها، اشکال، چوب و ... استفاده می کنند. زیورآلات رزینی به دلیل شفافیت، دارای ظاهری زیبا و جذاب بوده و اجسام از درون رزین قابل مشاهده می باشد. دوره آموزش ساخت زیورآلات دست ساز در پارت اول به ساخت گردنبند با استفاده از رزین پرداخته و ویدیو های کاربردی در این رابطه ارائه کرده است. یکی از پر طرفدارترین محصولات رزینی، گردنبند است که می توان به صورت های مختلف و در ابعاد گوناگون به کمک رزین تولید نمود به همین منظور دوره آموزش ساخت زیورآلات دست سازسعی کرده تا شما را با مراحل ساخت اکثر مدل های گردنبند رزینی آشنا کند و طریقه افزودن اجسام به ماده رزین را به همراه نکات قابل توجه برای علاقه مندان آموزش دهد. در ساخت زیورآلات رزینی می توان از اکلیل، رنگ پودری، چوب، مروارید، نگین، پولک، منجق، گیاهان خشک، عروسک های خمیری، اجسام فلزی و ... استفاده نمود که همه این موارد بستگی به سلیقه و خلاقیت تولید کننده اینگونه محصولات دارد. 

  • ۰
  • ۰

آموزش ساخت میز با رزین 

آموزش ساخت میز با رزین به معرفی مواد و استفاده از این روش در زیباتر کردن طراحی وسایل مختلف می پردازد. در عصر حاضر انسان ها با کمک علوم گوناگون به دنبال کشف و یا ایجاد راهی برای زیبایی و بهتر کردن محیط و کیفیت زندگی خود می باشند. در این بین علم شیمی نیز عقب نمانده و توانسته با آگاهی از ساختار مولکلولی مواد مختلف به تولید ماده جدیدی به نام "اپوکسی" بپردازد. اپوکسی ها توانایی مخلوط شدن با سایر عناصر را داشته و از این رو می توانند دارای ویژگی های گوناگونی باشند.





آموزش ساخت میز با رزین

آموزش ساخت میز با رزین با ارائه ویدیو های آموزشی گوناگون و مفید، با زبان انگلیسی توانسته به یاری علاقه مندان فعالیت در این حوزه آمده است. اپوکسی به دلیل مقاومت بالای خود در برابر گرما، شستشو، عوامل شیمیایی و ... در  بسیاری از موارد نظیر طراحی داخلی و زیبا سازی مکان ها، حوزه زیست شناسی، هنر، کامپوزیت و موارد بسیار دیگری به کار می رود. امروزه جوانان به دلیل مشکل اشتغال، بیش از پیش به کارهای صنعتی و هنری روی آورده و خود نیز سعی دارند تا با فراگیری اصول و نحوه کار به انجام آن پرداخته و از این طریق صاحب درآمد گردند. اپوکسی همچنین در ایجاد طرح های متناسب و هماهنگ با محیط برای زیباسازی هر چه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین فرد برای تولید نمونه ای منحصربفرد باید تا حدودی از رنگ ها و هارمونی آنها آگاهی داشته و دارای ذوق و سلیقه باشد. 


آموزش ساخت میز با رزین 

آموزش ساخت میز با رزین شما را با به کار بردن رزین برای زیباتر کردن انواع وسایل نظیر میز، ساعت، کیف و ... آشنا می کند. رزین ماده اصلی اپوکسی است که به دو صورت طبیعی و مصنوعی می باشد. رزین های گوناگونی وجود دارد که بسته به خصوصیتشان در موارد مختلفی استفاده می شوند. آموزش ساخت میز با رزین با ارائه بیش از 12 ساعت ویدیو شما را با نحوه ترکیب رزین با هاردنر و رنگ ها و همچنین طرح های گوناگون حاصل از اپوکسی آشنا می سازد. از آنجا که گام اول کار با اپوکسی، مخلوط کردن رزین با سایر مواد می باشد به همین منظور در بخش نخست آموزش ساخت میز با رزین شما با مطالب مهمی در مورد مخلوط کردن رزین با هاردنر و رنگ ها، مقدار آنها و همچنین نحوه صحیح مخلوط کردن آشنا خواهید شد. همچنین در ادامه مطالبی در مورد شناخت رنگ های رزین اپوکسی، ماهیت رزین، فرمول مخلوط کردن رزین و آموزش گام به گام ساخت میز چوبی با رزین اپوکسی را در قالب فایل پی دی اف ارائه می کند. نا گفته نماند که در انجام هر کاری نکات مهمی نیز وجود دارد که در صورت رعایت آنها می توان از اشتباهات احتمالی پیشگیری کرد. در نتیجه با مشاهده ویدیو های این بخش می توانید از کلیه نکات و نحوه انجام کار به طور کامل مطلع گردید.




آموزش ساخت میز با رزین 

افراد با تجربه در هر کاری مطمئنأ می توانند علاقه مندان ورود به آن عرصه را بهتر راهنمایی کنند از این رو آموزش ساخت میز با رزین با ارائه فیلم های آموزشی از استادکاران این حرفه توانسته به خوبی نحوه انجام کار را توسط دوربین ها از زوایای مختلف شرح دهد. در ادامه آموزش ساخت میز با رزین، شما با ساخت انواع میز های کوچک و پر کاربرد مانند میز قهوه، میز دایره ای، میز بیضی شکل و ... و همچنین ایجاد طرح بر روی آنها توسط رزین آشنا می گردید. کار با رنگ برای همه افراد جذاب بوده و هیچگاه خسته کننده نمی باشد از این رو رزین با قابلیت ترکیب با انواع رنگ ها باعث خلق آثار بسیار زیبا و شگفت انگیزی می گردد. آموزش ساخت میز با رزین سعی کرده تا حد ممکن به این موضوع بپردازد و از نحوه ساخت انواع طرح رودخانه ای بر روی میز چوبی برای شما عزیزان فیلم های باکیفیت و جامعی را قرار دهد به طوری که هر بیننده از مشاهده ده ها نمونه کار ارائه شده در آموزش اجرای کامل اپوکسی به وجد می آید. از دیگر آموزش های این بخش می توان به ایجاد طرح های گوناگون رزین و اپوکسی با مواد و اشیاء اشاره کرد.





آموزش ساخت میز با رزین 

یکی از طرح های زیبا و پرطرفدار در رزین اپوکسی، مدل رودخانه می باشد که آموزش ساخت میز با رزین طی چندین فایل ویدیویی به آموزش این مدل پرداخته است. طراحی و ساخت چراغ های چوبی، مخلوط آلومینیوم در اپوکسی چوب، مدل رزین اپوکسی براق و اقیانوسی و موارد بسیار دیگری از جمله آموزش های بخش دوم آموزش ساخت میز با رزین می باشد. قالب کاربرد رزین اپوکسی ایجاد طرح بر روی سطوحی مانند میز می باشد اما می توان از آن در تولید زیورآلات، ساعت دیواری و کیف استفاده نمود. آموزش ساخت میز با رزین با در برداشتن آموزش همه موارد ذکر شده و با ارائه نکات حائز اهمیت و کاربردی به همراه زیرنویس تحت الفظی، توانسته علاقه مندان را برای ورود به این حرفه آماده سازد. 

  • 118 فایل
  • ۰
  • ۰

آموزش ساخت میز با رزین به معرفی مواد و استفاده از این روش در زیباتر کردن طراحی وسایل مختلف می پردازد. در عصر حاضر انسان ها با کمک علوم گوناگون به دنبال کشف و یا ایجاد راهی برای زیبایی و بهتر کردن محیط و کیفیت زندگی خود می باشند. در این بین علم شیمی نیز عقب نمانده و توانسته با آگاهی از ساختار مولکلولی مواد مختلف به تولید ماده جدیدی به نام "اپوکسی" بپردازد. اپوکسی ها توانایی مخلوط شدن با سایر عناصر را داشته و از این رو می توانند دارای ویژگی های گوناگونی باشند.





آموزش ساخت میز با رزین

آموزش ساخت میز با رزین با ارائه ویدیو های آموزشی گوناگون و مفید، به یاری علاقه مندان فعالیت در این حوزه آمده است. اپوکسی به دلیل مقاومت بالای خود در برابر گرما، شستشو، عوامل شیمیایی و ... در  بسیاری از موارد نظیر طراحی داخلی و زیبا سازی مکان ها، حوزه زیست شناسی، هنر، کامپوزیت و موارد بسیار دیگری به کار می رود. امروزه جوانان به دلیل مشکل اشتغال، بیش از پیش به کارهای صنعتی و هنری روی آورده و خود نیز سعی دارند تا با فراگیری اصول و نحوه کار به انجام آن پرداخته و از این طریق صاحب درآمد گردند. اپوکسی همچنین در ایجاد طرح های متناسب و هماهنگ با محیط برای زیباسازی هر چه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین فرد برای تولید نمونه ای منحصربفرد باید تا حدودی از رنگ ها و هارمونی آنها آگاهی داشته و دارای ذوق و سلیقه باشد. 


آموزش ساخت میز با رزین 

آموزش ساخت میز با رزین شما را با به کار بردن رزین برای زیباتر کردن انواع وسایل نظیر میز، ساعت، کیف و ... آشنا می کند. رزین ماده اصلی اپوکسی است که به دو صورت طبیعی و مصنوعی می باشد. رزین های گوناگونی وجود دارد که بسته به خصوصیتشان در موارد مختلفی استفاده می شوند. آموزش ساخت میز با رزین با ارائه بیش از 12 ساعت ویدیو شما را با نحوه ترکیب رزین با هاردنر و رنگ ها و همچنین طرح های گوناگون حاصل از اپوکسی آشنا می سازد. از آنجا که گام اول کار با اپوکسی، مخلوط کردن رزین با سایر مواد می باشد به همین منظور در بخش نخست آموزش ساخت میز با رزین شما با مطالب مهمی در مورد مخلوط کردن رزین با هاردنر و رنگ ها، مقدار آنها و همچنین نحوه صحیح مخلوط کردن آشنا خواهید شد. همچنین در ادامه مطالبی در مورد شناخت رنگ های رزین اپوکسی، ماهیت رزین، فرمول مخلوط کردن رزین و آموزش گام به گام ساخت میز چوبی با رزین اپوکسی را در قالب فایل پی دی اف ارائه می کند. نا گفته نماند که در انجام هر کاری نکات مهمی نیز وجود دارد که در صورت رعایت آنها می توان از اشتباهات احتمالی پیشگیری کرد. در نتیجه با مشاهده ویدیو های این بخش می توانید از کلیه نکات و نحوه انجام کار به طور کامل مطلع گردید.

  • ۰
  • ۰

مجموعه آموزش فوتبال به کودکان با ارائه بیش از 2000 دقیقه فیلم آموزشی درمورد آموزش قوانین و نحوه بازی فوتبال به کودکان یکی از مفیدترین مجموعه ها در این زمینه می باشد. آموزش دروازه بانی، کنترل توپ، دریبلینگ و نحوه شوت زدن بخشی از مطالب مجموعه آموزش فوتبال به کودکان است که در طی ویدیو های متعدد، به خوبی حرکات و تکنیک های موردنظر را به کودکان آموزش می دهد. مجموعه آموزش فوتبال بهکودکان سعی کرده در قالب 7 بخش کلیه قوانین و اصول ورزش' >ورزش فوتبال را همراه با تمرینات صحیح و مرحله به مرحله بیان کند.




 •مجموعه آموزش فوتبال به کودکان برای چه کسانی مناسب است؟

مجموعه آموزش فوتبال به کودکان برای تمامی کودکان و نوجوانان عزیز و علاقه مند بهورزش' >ورزش فوتبال مناسب بوده و می توانند توسط این مجموعه خود را به سطح خوبی در فوتبال برسانند. این مجموعه سعی کرده تکنیک ها و تمرینات متنوعی برای سنین مختلف ارائه کند تا علاقه مندان با انجام آنها از مهارت کافی در انجام همه حرکات فوتبال برخوردار شوند.

  • ۰
  • ۰

مجموعه آموزش شمع سازی شامل سه بخش و بیش از 800 دقیقه فیلم آموزشیمی باشد که آموزش شمع سازی در انواع مدل را برای علاقه مندان به هنر شمع سازی ارائه می کند.مجموعه آموزش شمع سازی دربردارنده آموزش ساخت شمع به صورت تزیینی، حکاکی، دکوپاژ، نوشیدنی، ژله ای، مناسبتی و شناور روی آب می باشد که مراحل را به صورت واضح همراه با نکات حائز اهمیت بیان می کند. همچنین در این مجموعه علاوه بر ویدیو های آموزشی، مطالبی با عناوین ابزار شمع سازی، آموزش ساخت انواع شمع و آموزش مرحله به مرحله شمع سازی در قالب فایل متنی برای آموزش هرچه بهتر علاقه مندان ارائه شده است.


•مجموعه آموزش شمع سازی برای چه کسانی مناسب است؟

با توجه به آموزش های جامع این مجموعه، می توان آموزش شمع سازی را برای تمامی هنرمندان با سلیقه های متفاوت و علاقه مندان به شمع مناسب دانست. آموزش های این مجموعه به گونه ای است که افراد بدون هیچگونه تجربه و اطلاعی در این زمینه می توانند همراه با مجموعه آموزش شمع سازی از کلیه مواد و مقادیر مورد نیاز، مراحل ساخت انواع شمع و نکات مهم به خوبی مطلع شوند. 



•چرا آموزش شمع سازی را فرابگیریم؟

از دیرباز شاهد حضور روشنایی شمع در خانه ها و اماکن مذهبی بوده ایم و این به دلیل دارابودن عناصر چهارگانه در شمع و القاء انرژی مثبت و مطلوب به محیط می باشد. علاوه بر این شمع باعث زیبایی هر چه بیشتر محیط و علی الخصوص سفره ها در مناسبت های گوناگون می شود. از این رو فراگیری شمع سازی می تواند افراد را در برگزاری جشن و آیین های مختلف یاری کرده تا چیدمانی جذاب را به همراه حس آرامشی بی نظیر برای اطرافیان ایجاد کنند.

  • ۰
  • ۰

آموزش مهارت های آزمون آیلتس یکی از جامع ترین مجموعه های آموزشی به منظور آماده کردن هرچه بهتر داوطلبان آزمون آیلتس می باشد. اگر از شرکت در کلاس های مختلف و مطالعه کتاب های گوناگون خسته شده اید، با آموزش مهارت های آزمونآیلتس، بهترین اساتید را به منزل برده و با صرف کمترین هزینه، بهترین نتایج را کسب کنید. آموزش مهارت های آزمون آیلتس که متشکل از آموزش های چندتن از اساتید مجموعه Engvid می باشد تمامی مهارت های لازم برای شرکت در آزمون آیلتس را دربرگرفته است. برای موفقیت در آزمون آیلتس و کسب نمره بالا نیازمند فراگیری مهارت هایی هستید که آموزش مهارت های آزمون آیلتس این موارد را در اختیارتان قرار خواهد داد. این مجموعه آموزشی در ابتدا همه آنچه که در رابطه با آزمون های مختلف باید بدانید را آموزش داده و در ادامه به آموزش نکات کلیدی برای تقویت مهارتهای اصلی مثل Listening, Speaking, Reading و Writing می پردازد. بررسی کلی reading آیلتس، زمان مورد نیاز برای پاسخ به سوالات و تکنیک های لازم برای بهتر پاسخ دادن به هر بخش از reading، بررسی تسک اول و دوم writing ، نحوه توصیف انواع نمودارها و اشتباهات رایج داوطلبان در تسک دوم رایتینگ تنها بخشی از موارد آموزشی مجموعه آموزشمهارت های آزمون آیلتس می باشد، همچنین آشنایی با گروهی از لغات پرکاربرد در لیسنینگ ها، بررسی کلی سوالات لیسنینگ و مجموعه ای از نکات برای پاسخ گویی هر چه بهتر به بخش listening و speaking تکمیل کننده مجموعه آموزش مهارت های آزمونآیلتس می باشد.



آموزش مهارت های آزمون آیلتس برای چه کسانی مناسب است؟

برای شرکت در آزمون آیلتس باید از قبل دانش زبانی متوسطی داشته باشید، در ادامه با مطالعه کافی و کسب مهارت های لازم قادر به شرکت در آزمون و کسب نمره بالا خواهید بود. بنابراین اگر سطح زبان متوسط رو به بالایی دارید این مجموعه آموزشی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. باید افزود کلیه ویدئوهای آموزش مهارت های آزمون آیلتسبه زبان انگلیسی بوده و دارای زیرنویس فارسی می باشند.

  • ۰
  • ۰

آموزش تعمیر کولر گازی در عصر حاضر از مهم ترین مشاغل خدماتی محسوب می گردد. اهمیت آموزش تعمیر کولر گازی از جایی مشخص می شود که بدانیم بیشتر منازل و مکان های تجاری مخصوصا در مناطق مرطوب از کولرهای گازی استفاده می کنند.آموزش تعمیر کولر گازی مربوط به تمام کولرهایی است که سیستم سردکننده یا گرم کننده ی آن ها از ماده ای به نام «مبرّد» بهره می برد. در سیستم های جدید تهویه مطبوع، هر دو قابلیت سردسازی و گرم سازی در یک واحد وجود دارد و تنها جهت آن معکوس است بنابراین آموزش تعمیر کولر گازی به هر دو مبحث می پردازد. آموزش تعمیر کولر گازی عملی تخصصی است و نیاز به حداقل آشنایی با سیستم های الکترونیکی و مکانیکی و سازوکار سیستم مبرد دارد. اصطلاحاتی خاص نیز در آموزش تعمیر کولر گازی وجود دارد که تعمیرکاران مجرب با آن آشنا هستند.





آموزش تعمیر کولر گازی - آموزش تعمیر کولر گازی

آموزش تعمیر کولر گازی بخش های مختلفی را مانند نصب، راه اندازی، سرویس، عیب یابی، شارژ مبرد و تعویض قطعات را شامل می شود. کولر گازی که گاهی به خاطر محبوبیت نوعی از آن اسپلیت نیز نامیده می شود، در نگاه اول پیچیدگی هایی دارد که به نظر افراد سرویس و تعمیر آن کاری دشوار به نظر می آید. آموزش تعمیر کولر گازیشبیه تعمیر یخچال است زیرا سیستم کاری مشابهی دارند بنابراین در سرویس دوره ای آن اصلا کاری دشوار نیست و برخلاف آموزش تعمیر کولر گازی نیاز به مهارت خاصی ندارد. در واقع بازدید و عیب یابی ساده ی این وسیله از جمله کارهایی است که باید هرکسی بلد باشد تا در صورت لزوم بتواند مشکلات احتمالی را شناسایی یا رفع کند و از عملکرد صحیح این وسیله اطمینان حاصل کند. منظور از اقدامات ساده در آموزش تعمیر کولر گازی، بازدید و تمیز کردن و در صورت امکان پیدا کردن ایراداتی است که جلوی بازدهی کامل کولر را می گیرد. در این مجموعه علاوه بر آموزش تعمیر کولر گازی به صورت تخصصی برای تعمیرکاران و سرویس کاران، ترفندهای ساده ی تمیزکاری و عیب یابی کولر گازی را نیز نشان خواهیم داد.

آموزش تعمیر کولر گازی - آموزش تعمیر کولر گازی

آموزش تعمیر کولر گازی مراحل مختلفی را شامل می شود. ابتدا باید بدانیم که کولر گازی چه بخش هایی دارد و چه مشکلاتی ممکن است برای آن به وجود بیاید. سپس باآموزش تعمیر کولر گازی به بررسی علل مشکل و رفع آن می‌پردازیم. به طور کلی مشکلات مربوط به کولر گازی می تواند مربوط به پوسیدگی ها و نشتی ها، مشکلات ایجاد شده حین حمل یا نصب، عیب های الکتریک ایجاد شده به خاطر مشکلات برق، ایراد یا گیر کردن بخش های مکانیکی مثل فن دمنده و کمپرسور یا ایراد در قطعات الکتریکی مانند خازن ها، مقاومت ها، کویل، ترموستات یا برد الکتریکی باشد. هر کدام از این ایرادات با علت ایجاد آن به صورت کامل در آموزش تعمیر کولر گازی به صورت تصویری گنجانده شده است.