118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آدرس وب سایت: wWw.118File.Com

۷۷ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مجموعه آموزش پیانو به زبان ساده حاوی بیش از 2300 دقیقه فیلم آموزشی در رابطه با آشنایی کامل پیانو و نحوه نواختن آن می باشد. مجموعه آموزش پیانو به زبان سادهسعی کرده تا در طی بخش های متعدد با زبان انگلیسی در ابتدا آموزش های اولیه پیانو و نت ها را برای علاقه مندان توضیح دهد و در ادامه پس از آشنایی با پیانو و اصول اولیه نواختن، نوازندگی در سطح حرفه ای و تمرین هایی متناسب را بیان می کند. همچنین در این مجموعه در قالب فایل متنی نت های پیانو، اشتباهات رایج افراد در شروع یادگیری را به همراه نکات حائز اهمیت ارائه می دهد.



•مجموعه آموزش پیانو برای چه کسانی مناسب است؟

با توجه به ویدیو های ارائه شده در آموزش پیانو به زبان ساده می توان این مجموعه را به تمامی علاقه مندان به موسیقی و نواختن پیانو پیشنهاد کرد. مجموعه آموزش پیانو به زبان ساده با داشتن زیرنویس تحت الفظی و آموزش هایی مناسب کودکان، افراد مبتدی و همچنین نوازندگی حرفه ای باعث گردیده تا این مجموعه مناسب علاقه مندان با هر سطح آموزشی باشد. افرادی که هنوز فرصت یادگیری و نوازندگی پیانو را تجربه نکرده اند یا مشغول یادگیری پیانو در کلاس های موسیقی می باشند با مشاهده این مجموعه بر معلومات خود افزوده و می توانند با سرعت بیشتری به هدف خود دست یابند.



•چرا نواختن پیانو را فرابگیریم؟

اگر با علاقه مندان به دنیای موسیقی و هنر نوازندگی صحبتی کرده باشید، خواهید دانست که هر کدام از آنها بسته به علاقه و حس درونی خود مایل به نواختن یک ساز مشخص می باشند. برخی مایلند تا انگشتانشان به تارهای ساز هایی مانند تار، سه تار و .... برخورد کند و یا برخی علاقه مند به نوع گرفتن ویولون توسط دست می باشند. در این بین افرادی هستند که تمایل به نواختن ساز با صفحه کلید دارند و در بین اینگونه ساز ها، ساز مشهور پیانو را انتخاب می کنند. پیانو به دلیل تولید دامنه وسیعی از صدا، لقب ساز مادر را به خود اختصاص داده است. برای موفقیت در زمینه نوازندگی این ساز ارزشمند نیازمند آموزشی صحیح، تمرین مستمر و سرعت مناسب ریتم می باشیم. نواختن ساز پیانو آرامشی شگرف به انسان بخشیده و از لحاظ روحیه و انرژی در انسان تعادلی قابل توجه برقرار می کند. از طرفی در جامعه نواختن ساز مانند فراگیری زبان خارجه' >زبان خارجه و ورزش' >ورزش دارای اهمیت یکسانی می باشد و خانواده ها سعی می کنند تا با درنظر گرفتن علاقه و استعداد فرزندانشان، آنها را به کلاس های موسیقی بفرستند.

  • ۰
  • ۰

آموزش ساخت ربات تلگرام پس از معرفی ربات ها در نرم افزار پیام رسان محبوب تلگرام بسیار فراگیر شد. غیرممکن است کسی با شبکه های اجتماعی سروکار داشته باشد و از ربات ها چیزی نداند. پس از مدتی قابلیت های بسیار بیشتری نیز به آن ها اضافه گردید که اهمیت آموزش ساخت ربات تلگرام را بیشتر نمود. در ابتدا آموزش ساخت ربات تلگرام محدود به ساختن رباتی بود که بتواند پاسخ های کوتاه و از پیش تعیین شده ای را در جواب سوالات محدودی بدهد. برجسته شدن اهمیت آموزش ساخت ربات تلگرام از زمانی شروع شد که پس از یک به روز رسانی بزرگ در نرم افزار پیام رسان تلگرام، ربات ها توانستند به قابلیت های زیادی مانند ارسال فایل، دریافت پیام، نظر سنجی، بازی، جست و جو، هوش مصنوعی و پرداخت مالی نیز مجهز شوند. حتما در مورد ربات ها طرز کار آن ها و آموزش ساخت ربات تلگرام سوالات زیادی در ذهن دارید. مطمئن باشید آموزش ساخت ربات تلگرام با چنین کاربردهای وسیعی می تواند قابلیت های ویژه ای به فعالیت های شما بدهد.


آموزش ساخت ربات تلگرام





آموزش ساخت ربات تلگرام - آموزش ساخت ربات تلگرام

آموزش ساخت ربات تلگرام برخلاف تصور بسیاری از افراد که فکر می کنند کاری بسیار سخت و تخصصی است، می تواند ساده و کاربردی باشد. برای آموزش ساخت ربات تلگرام مهارت زیادی نیاز نیست و آشنایی ساده با اینترنت و شبکه های اجتماعی کافی است. البته باید در خاطر داشت که آموزش ساخت ربات تلگرام مثل تمام آموزش های دیگر، می تواند به صورت حرفه ای دنبال شود و تخصصی گردد. مثلا برای آموزش ساخت ربات تلگرام که جنبه ی سرگرمی' >سرگرمی و کاربردی ساده داشته باشد (مثلا رباتی که در پاسخ به عباراتی خاص، پیامی را ارسال کند، به صورت گروهی به کاربران اطلاع رسانی کند یا آمارگیری نماید) نیازی به تخصص خاص نیست و تمام کارهای موردنیاز را می توان در داخل نرم افزار تلگرام در گوشی انجام داد. آموزش ساخت ربات تلگرام در این سطح در زمان کوتاهی انجام می‌ گیرد، اما برخی افراد به دنبال آموزش ساخت ربات تلگرام به صورت تخصصی هستند. آموزش ساخت ربات تلگرام در سطوح حرفه ای نیازمند داشتن دانش برنامه نویسی می باشد که اغلب آموزش ساخت ربات تلگرام با زبان های سی، پی اچ پی، پایتون انجام می شوند.

آموزش ساخت ربات تلگرام - آموزش ساخت ربات تلگرام

اگر تخصص کافی برای آموزش ساخت ربات تلگرام به صورت حرفه ای ندارید، امکان دیگری که اخیرا فراهم گردیده، ساخت ربات های بسیار تخصصی با گزینه های آماده و پشتیبانی است که با هزینه یا رایگان عرضه می گردند. مشکل اصلی این است که ربات ساز های رایگان بعضا دارای تبلیغات فراوان و آزاردهنده هستند اما نگران نباشید چون راه حل ساده تری نیز وجود دارد. کافی است ابتدا با تهیه ی مجموعه‌ ای که برای شما تدارک دیده ایم، با اصول آموزش ساخت ربات تلگرام و نحوه ی راه اندازی آن آشنا شوید، سپس می توانید با مراجعه به چندین سایت معتبر، دستورات موردنیاز خود را به زبان برنامه نویسی تبدیل کنید و داخل ربات بگنجانید. مطمئن باشید که پس از دیدن آموزش ساخت ربات تلگرام خواهید فهمید که این کار نه تنها ساده است، بلکه می توانید با ساخت ربات های مختلف نیازهای روزمره ی خود را مثل اطلاع رسانی گروهی، دریافت پیام های تعاملی غیر مستقیم، تبلیغات کسب و کار و مدیریت گروه های خود را پاسخ دهید.

  • ۰
  • ۰

آموزش سفالگری با چرخ به اصول و مباحث اولیه سفالگری پرداخته و اطلاعات ضروری به منظور یادگیری سفالگری را به زبان انگلیسی دراختیار علاقمندان قرار می دهد. این مجموعه آموزشی به صورت مرحله به مرحله نحوه آماده سازی گل و قرار دادن بر روی چرخ برای ساخت وسیله مورد نظر را با جزئیات کامل شرح داده است.


آموزش سفالگری با چرخ 1



آموزش سفالگری با چرخ - آموزش سفالگری با چرخ

شکل دادن و در واقع فرم دهی گل رس را می توان مهمترین مرحله از سفالگری دانست از این رو بخشی از آموزش های مجموعه آموزش سفالگری با چرخ به این مهم اختصاص یافته است. آموزش سفالگری با چرخ شامل دو بخش می باشد که بخش اول به منظور آشنایی بیشتر با سفالگری بوده و دربردارنده آموزش اصول اولیه سفالگری و همچنین ابزار و وسایل مورد نیاز سفالگری می باشد. در ادامه بخش دوم مجموعهآموزش سفالگری با چرخ به طور ویژه چگونگی ساخت ابزار و وسایل متفاوت را شرح داده است.

آموزش سفالگری با چرخ - آموزش سفالگری با چرخ

آموزش مرحله به مرحله ساخت گلدان سفالی، چگونگی ساخت کاسه و فنجان از مواردی است که مجموعه آموزش سفالگری با چرخ با جزئیات کامل در اختیار علاقمندان قرار داده است. اگر علاقمند به ساخت ظروفی با زیبایی هنری بیشتر هستید، باید سفالگری با چرخ را به طور حرفه ای فرا بگیرید. با تماشای مجموعه آموزش سفالگری با چرخ که حاوی زیرنویس تحت الفظی است، مهارت کافی به منظور ساخت ظروف سفالی مختلف و نحوه کار با چرخ سفالگری را فرا خواهید گرفت.

  • ۰
  • ۰

آموزش ساخت صابون پس از کشف صابون با مخلوط کردن خاکستر و انواع چربی رونق گرفت. هرچند آموزش ساخت صابون در گذشته و تا حد زیادی در دنیای امروز برای استفاده های کاربردی است، اما آموزش ساخت صابون تزیینی به شکل های مختلف و با عطرها و رنگ ها و افزودنی های خانگی نیز طرفداران زیادی دارد. آموزش ساخت صابون شغلی پردرآمد و زودبازده است که می توان آن را در خانه آموخت و در فضای کم با امکانات محدود انجام داد.با دیدن مجموعه آموزش ساخت صابون که حاوی ویدیو های متعدد به زبان انگلیسی است، خواهید دید که چقدر ساده می توان این هنر را به منبع درآمدی پرسود تبدیل کرد و از خرید صابون های گران قیمت بی نیاز شد.



آموزش ساخت صابون - آموزش ساخت صابون

آموزش ساخت صابون در خانه ساده تر از چیزی است که به نظر می رسد. آموزش ساخت صابون به موادی نیاز دارد که به آن ها پایه ی صابون می گویند و شامل یک چربی گیاهی یا جانوری به عنوان جزء اول و یک ترکیب بازی (قلیایی) مانند سدیم هیدروکسید (سود سوزآور) به عنوان جزء دوم می باشد. از واکنش این دو جزء که به واکنشِ آن صابونی شدن می گویند، صابون پدید می آید. البته باید بدانید که آموزش ساخت صابون محدود به این روش نیست و همان طور که در ویدئوهای آموزش ساخت صابون خواهید دید، چهار روش کلی برای صابون سازی وجود دارد. هر یک از آموزش ساخت صابون مزایا و معایبی دارند. البته آموزش ساخت صابون روش های ترکیبی نیز دارد اما در این جا به روش های اصلی اشاره می کنیم.

  • ۰
  • ۰

آموزش گیتار به زبان ساده و قابل فهم و بدون نیاز به کلاس و استاد و صرف هزینه و زمان طولانی مساله‌ای است که بسیاری از هنرجویان موسیقی به دنبال آن هستند. در مجموعه‌ای که پیش روی شماست، آموزش گیتار به ساده و روان‌ترین شکل ممکن توضیح و آموزش داده می‌شود. مجموعه‌ی آموزش گیتار که در ادامه می‌بینید شامل بیش از 140 فایل ویدئویی آموزش گیتار به زبان انگلیسی است که از سطح مبتدی به تخصصی مرتب شده‌اند. مدرس این دوره‌ی آموزش گیتار Justin Sandercoe یکی از بهترین نوازندگان و استادان آموزش گیتار می‌باشد.



آموزش گیتار - آموزش گیتار

گیتار یکی از متداول‌ترین سازهای موسیقی می باشد که به دسته‌ی سازهای زهی تعلق دارد. می‌توان گیتار را پرکاربردترین ساز موسیقی دانست که در انواع موسیقی از پاپ و فلامنکو و جاز تا راک و متال مورد استفاده قرار می‌گیرد. نواختن گیتار با انگشت و ناخن یا پیک و مضراب انجام می‌شود. خانواده‌ی گیتار بسیار وسیع است که شامل گیتارهای کلاسیک، آکوستیک، برقی یا الکتریک و بیس می‌شود و هرکدام بسته به طراحی و کوک خاص خود، سبکی متفاوت را ارائه می دهند. لازم به ذکر است که تمام انواع گیتار از نوع آکوستیک مشتق شده است و آموزش گیتار در سطح مقدماتی و متوسط برای این سازها تقریبا یکسان می‌باشد. در فیلم‌های آموزش گیتار با انواع گیتار و سبک‌های نوازندگی بیشتر آشنا خواهید شد.

آموزش گیتار - آموزش گیتار

مهم‌ترین چالش علاقه‌مندان به آموزش گیتار کمبود وقت کافی به دلیل فشرده بودن کلاس‌های آموزش گیتار است که علت آن محدود بودن وقت استادان و جلسات آموزش گیتار می‌باشد. فرصت کم در هر جلسه و پشت سرهم بودن جلسات آموزش گیتارباعث می‌شود که تمرین کافی بین هر مبحث صورت نگیرد. علاوه بر این هزینه‌ی زیاد و نامعقول و مسافت‌های طولانی برای آموزش گیتار بسیاری از افراد را دلسرد کرده است. راه حل این مشکل، آموزش گیتار به صورت مجازی از طریق ویدئوهای آموزشی است که آن را در مجموعه‌ی فراهم شده آموزش گیتار مشاهده می‌کنید.

  • ۰
  • ۰

آموزش پرورش قارچ از جمله کارهایی است که با هزینه ی اولیه ی نسبتا کم بازدهی مناسبی دارد. آموزش پرورش قارچ علاوه بر سود مادی می تواند با افزایش تولید غذا تبدیل به منبع تغذیه ی انسانی در شهرها شود. آموزش پرورش قارچ نیازمند تجربه و دانش فنی خاص است اما بر خلاف سایر محصولات کشاورزی نیاز به زمینی خاص و وسیع یا آب زیاد ندارد. آموزش پرورش قارچ اغلب در اتاقک هایی کوچک مانند گلخانه انجام می شود اما پرورش قارچ در فضای بیرون با امکانات لازم نیز رایج می باشد. لازم به ذکر است که آموزش پرورش قارچ در سطح خانگی برای مصارف شخصی به تجهیزات گران قیمت و پیشرفته نیازی ندارد و حتی در یک کیسه ی پلاستیکی نیز قابل انجام است. کلیات آموزش پرورش قارچ برای انواع قارچ ها مثل صدفی، دکمه ای، مورل و ... یکسان است و فقط شیوه ی آماده سازی بستر و نوع نگهداری متفاوتی دارند.



آموزش پرورش قارچ- آموزش پرورش قارچ

آموزش پرورش قارچ سابقه ای بیش از تاریخ دارد. پیش از یکجانشینی انسان ها و کشف کشاورزی، قارچ ها به همراه ریشه های درختان خودرو و میوه های وحشی، غذای بشر را تشکیل می دادند. در واقع شروع آموزش پرورش قارچ را می توان از زمانی دانست که انسان به خوراکی بودن برخی قارچ ها پی برد و با این که از روش علمیآموزش پرورش قارچ آگاه نبود، شرایطی را فراهم می کرد تا قارچ های قابل استفاده در آن رشد کنند. مثلا با مشاهده ی روییدن نوعی قارچ که فقط روی الوار درختان وجود دارد یا قارچی که تنها در مجاورت سایر قارچ ها وجود دارد، به شرایط مورد نیاز آموزش پرورش قارچ پی برد. عامل دیگر رواج آموزش پرورش قارچ، کشف خواص درمانی قارچ های چتری بود. آموزش پرورش قارچ راه زیادی را طی کرده است تا انسان بتواند انواع سمی و غیر سمی قارچ ها را شناسایی کند و آن را در فضایی کنترل شده کشت کند. پس از قرن ها کشف های شگرفی از خواص انواع قارچ به دست آمد که نقش آموزش پرورش قارچدر زندگی امروز را پررنگ تر می کند.

  • ۰
  • ۰

آموزش شعبده بازی با پاسور عنوان یکی از پرطرفدارترین مجموعه های موجود در وب سایت 118فایل می باشد که اصول شعبده بازی با پاسور را به زبان انگلیسی در اختیار علاقمندان قرار داده است. این مجموعه آموزشی شامل سه بخش می باشد که بخش اول مربوط به آموزش های مقدماتی است و با آموزش آسانترین حقه های شعبده بازیبرای افراد مبتدی آغاز شده و در ادامه نحوه جا به جایی کارت به شکل مناسب، حقه های شعبده بازی در میان دوستان و افراد خانواده و پیش بینی حقه کارت را آموزش داده است.


آموزش شعبده <a href='http://118file.com/list.aspx?cat=64775&key=منوی-اول' target='_blank' title='بازی' >بازی</a> با پاسور 1




آموزش شعبده بازی با پاسور - آموزش شعبده بازی با پاسور

آسانترین حقه های تعویض و تغییر کارت، حقه های شعبده بازی تاثیرگذار و چگونگی برنده شدن از دیگر موارد مطرح شده در مجموعه آموزش شعبده بازی با پاسور می باشد. در ادامه مجموعه آموزش شعبده بازی با پاسور پس از آموزش کامل اصول اولیه مربوط به شعبده بازی با پاسور در بخش دوم آموزش های سطح متوسط را ارائه داده است. این در حالی است که سطح متوسط آموزش شعبده بازی با پاسور اصول و حقه های David Blaine را آموزش داده است.

آموزش شعبده بازی با پاسور - آموزش شعبده بازی با پاسور

David Blaine یکی از شعبده بازان معروفی است که طرفداران بسیاری داشته و افراد مبتدی به دنبال یادگیری حقه های او می باشند. وی یکی از شعبده بازان آمریکایی و اهل بروکلین در نیویورک می باشد که اعمال شگفت انگیز بسیاری نظیر زنده به گور شدن، غرق شدن در آب و گردش نما را در کارنامه خود دارد. نام David Blaine در کتاب رکوردهای گینس نیز ثبت شده است. در ادامه بخش دوم مجموعه آموزش شعبده بازی با پاسورحقه های مربوط به انحراف و چرخش کارت آس، حقه های مربوط به کارت سرباز و حقه های غیر ممکن در شعبده بازی پرداخته است.

  • ۰
  • ۰

آموزش شینیون مو یکی از مجموعه های تخصصی در زمینه شینیون مو به شمار می رود که به زبان انگلیسی ارائه شده است. این مجموعه با پوشش مباحث زیادی در زمینهآموزش شینیون مو، در یادگیری مدل های متنوع و به روز شینیون به شما کمک فراوانی می نماید. در مجموعه آموزش شینیون مو شما با انواع مدل های شینیون از جمله شینیون موهای کوتاه، شینیون بدون گرما و شینیون عروس و ... آشنا خواهید شد. لازم به ذکر است که این مجموعه با آموزش بیش از 50 مدل بافت مو در زیباسازی هر چه بیشتر موهای مشتریانتان کمک فراوانی می کند.


آموزش شینیون مو1


 

آموزش شینیون مو

در مبحث آموزش شینیون موهای کوتاه، شما مدل های متنوعی را برای شینیون این نوع موها و نیز بلند جلوه دادن آنان یاد خواهید گرفت. شما توسط مجموعه آموزش شینیون مو و در قالب آموزش شینیون بدون گرما درباره انجام شینیون بدون نیاز به هیچ گونه اتوی مو و یا بابلیس، اطلاعاتی را کسب نموده و مدل های زیادی را با این روش آموزش خواهید دید. 

آموزش شینیون مو - آموزش شینیون مو

یکی دیگر از موارد پوشش داده شده در مجموعه آموزش شینیون مو، آموزش شینیون باز می باشد. در این مبحث شما مدل های شینیون جذاب و زیبای بسیاری را که به صورت باز و یا نیمه باز آرایش یافته، یاد خواهید گرفت. باید افزود که این مدل ها به دلیل سادگی و در عین حال جذابیتشان می توانند برای مجالس مهم و عروسی ها بسیار مناسب باشند.

  • ۰
  • ۰

آموزش نصب سنگ های آنتیک مراحل نصب سنگ های آنتیک و دکوراتیو که این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده را به صورت جزء به جزء با زبان انگلیسی و روسی آموزش داده است. برای نصب انواع سنگ های آنتیک به طور کلی سه روش نصب با چسب، رولپلاک و روش دوغاب کاری وجود دارد که مجموعه آموزش نصب سنگ های آنتیک تمامی این روش ها را پوشش داده است. به منظور نصب سنگ های آنتیک و تزئینی به هر روشی بسیار ضروری است که سطح زیر کار صاف و عاری از هرگونه آلودگی و برآمدگی باشد تا در هنگام نصب دچار مشکل نشوید.


آموزش نصب سنگ های آنتیک 1


آموزش نصب سنگ های آنتیک - آموزش نصب سنگ های آنتیک 

نصب سنگ های آنتیک با استفاده از چسب ساده ترین روش پیش روست به طوری که مجموعه آموزش نصب سنگ های آنتیک تمامی مراحل، نحوه چسب زدن و آماده سازی زیر کار را به طور کامل همراه با زیرنویس تحت الفظی در اختیار علاقمندان قرار داده است. آنچه در رابطه با نصب سنگ های آنتیک با استفاده از چسب اهمیت دارد استفاده از مقدار مناسب چسب و عدم جابجایی سنگ ها پس از چسباندن می باشد. در ادامه مجموعه آموزش نصب سنگ های آنتیک روش نصب این سنگ ها با استفاده از پیچ و رولپلاک را آموزش داده است که بسیار آسان بوده و افراد مبتدی به راحتی این آموزش ها را فرا خواهند گرفت.

آموزش نصب سنگ های آنتیک - آموزش نصب سنگ های آنتیک

نصب سنگ های آنتیک به روش دوغاب کاری از دیگر مواردی است که مجموعهآموزش نصب سنگ های آنتیک به آن پرداخته است. در رابطه با نصب سنگ های آنتیک به روش دوغاب کاری، نکته حائز اهمییت این است که در هنگام نصب به دقت درزگیری شوند و منافذ سنگ ها به خوبی با دوغاب پر شود. لازم به ذکر است روش دوغاب کاری همانند نصب سنگ های طبیعی می باشد که بخشی از آموزش های مجموعه آموزش نصب سنگ های آنتیک به این موارد اختصاص پیدا کرده است.

آموزش نصب سنگ های آنتیک

لازم به ذکر است امکان نصب سنگ های آنتیک برروی هر سطحی نظیر سطوح سیمانی، کاشی، سرامیک، کاغذ دیواری و گچ وجود داشته و شما به عنوان یک فرد مبتدی بدون آنکه مهارت خاصی در بنایی داشته باشید به راحتی قادر به نصب انواع سنگ های آنتیک خواهید بود. انواع سنگ های آنتیک به دلیل تنوع در مدل و زیبایی خاصی که به محیط داخلی و خارجی خانه ها می دهند طرفداران بسیاری داشته و افراد زیادی علاقمند به نصب این نوع سنگ ها در منزل خود هستند.

  • ۰
  • ۰

آموزش چرم دوزی یکی از فوق العاده ترین مجموعه های حاضر به منظور آموزش کاملچرم دوزی می باشد که نحوه ساخت انواع بندساعت، دستبندچرم، صندل، کیف و کاور دفترچه یادداشت را با زبان انگلیسی و ایتالیایی در اختیار علاقمندان قرار می دهد. بخش اول مجموعه آموزش چرم دوزی به آموزش تخصصی ساخت کمربند و صندل پرداخته است به طوری که تمامی مراحل برش چرم، سوراخ کردن چرم به وسیله سمبه و مرحله پایانی که دوخت زدن و اتصال دکمه می باشد را جز به جز شرح داده است. یکی از نکاتی که چرم کاران حرفه ای در هنگام کار چرم دوزی به آن توجه می کنند استفاده از موم برای کشیدن بر روی نخ به منظور جلوگیری از باز و لایه لایه شدن آن می باشد.


آموزش چرم دوزی 1


آموزش چرم دوزی

همچنین بخش اول مجموعه آموزش چرم دوزی نحوه دوخت کاور برای انواع دفترچه های یادداشت در سایز های متفاوت را آموزش داده است به گونه ای با اندازه گیری چرم مورد نظر شروع شده و قدم به قدم برش چرم، حکاکی روی چرم، سوراخ کردن قسمت های مورد نیاز و نهایتاً رنگ کردن و دوخت کاور مورد نظر را در اختیار علاقمندان قرار می دهد.

آموزش چرم دوزی

در ادامه بخش دوم مجموعه آموزش چرم دوزی ساخت بند ساعت، دستبند چرم و کیف چرم را آموزش داده و آنچه را که برای ساخت یک بند ساعت خوب و مرغوب لازم و ضروری است به تفصیل شرح می دهد. از آنجا که دستبندهای چرم تنوع زیادی داشته و زیبایی خاصی دارند در میان نوجوانان و جوانان طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. لازم به ذکر است بافت گیس روی دستبند چرم از دیگر مواردی است که آموزش چرم دوزی آموزش داده است.

آموزش چرم دوزی

بخش سوم مجموعه آموزش چرم دوزی مراحل ساخت کیف گوشی برای انواع مختلف گوشی در سایزهای متفاوت را آموزش داده به طوری که جزء به جزء برش چرم، نحوه حک کردن تصویر و مارک روی چرم و دوخت محکم کیف را خواهید آموخت. با تماشای بخش سوم آموزش چرم دوزی در واقع ساخت کیف گوشی برای گوشی های آیفون، آیپد و سایر مدل های گوشی را فرا خواهید گرفت. کیف کمری اسلحه از دیگر مواردی است که مجموعه آموزش چرم دوزی به آن پرداخته است.

آموزش چرم دوزی

 مجموعه آموزش چرم دوزی که به همراه زیرنویس تحت الفظی می باشد، دارای سه پارت بوده که به دلیل گسترده بودن آموزش های مربوط به کیف چرم، پارت دوم و سوم به آموزش کیف چرم اختصاص یافته است.

برای آغاز هنر پرکاربرد و البته پرطرفدار چرم دوزی انواع چرم، سمبه، مشته، چسب آهن، کاتر، خط کش علامت زن، خودکار ژله ای، نخ موم زده، تخته کار، قیچی چرم دوزی و سوزن تمام آن چیزی است که به آن نیاز دارید. به عنوان یک فرد مبتدی ترجیحاً کار خود را با دوخت کیف آغاز کنید که مجموعه آموزش چرم دوزی در این رابطه اطلاعات کافی را در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد. هنر چرم دوزی این روزها بازار کار خوبی داشته و افراد زیادی از این طریق به درآمدهای خوبی دست یافته اند. اگر شما هم علاوه بر فراگیری یکهنر پرکاربرد به دنبال کسب درآمد و ایجاد اشتغال هستید با خریداری این مجموعه از وب سایت 118file و دریافت به صورت لینک دانلود یا دی وی دی در محل، گام بزرگی در زمینه شغلی خود بردارید.