118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آدرس وب سایت: wWw.118File.Com

۱۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دوره ساخت انواع عروسک یکی از جامع ترین مجموعه های file118 می باشد که با ارائه نحوه ساخت عروسک در انواع و مدل های گوناگون توانسته به یاری علاقه مندان این رشته هنری بیاید. دوره ساخت انواع عروسک در قالب پنج پارت به ترتیب آموزش عروسک بافی با قلاب، ساخت عروسک های روسی، عروسک های بافتنی، بافت شخصیت های کارتونی و بافت انواع عروسک دختر را ارائه می کند. دوره ساخت انواع عروسک سعی کرده تا از آموزش های قدیمی و تکراری پرهیز کند و مدل های جدید و پرطرفدار هنر عروسک بافی را آموزش دهد که همین موضوع وجه تمایز این دوره با سایر مجموعه های آموزش ساخت انواع عروسک می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

•دوره آموزش ساخت انواع عروسک برای چه کسانی مناسب است؟

دوره آموزش ساخت انواع عروسک برای تمامی علاقه مندان، هنرجویان مبتدی و حتی مربیان عزیز هنر عروسک بافی مفید و کاربردی می باشد زیرا که دوره آموزش ساخت انواع عروسک علاوه بر بافت تمامی قسمت های بدن عروسک، الگو بدن عروسک و نحوه دوخت لباس عروسک را به همراه نمونه های بسیار زیبایی از عروسک ارائه می کند. در نتیجه با دوره آموزش ساخت انواع عروسک می توانید به ایده های خوبی در کارتان دست پیدا کنید و از جزئی ترین نکات هنر عروسک بافی مطلع گردید.

 

•چرا آموزش ساخت انواع عروسک را فرا بگیریم؟

عروسک در مقایسه با سایر اسباب بازی ها همیشه از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده به طوریکه افراد در بزرگسالی نیز همچنان از عروسک در دکور منزل، اتاق خواب یا به عنوان هدیه برای عزیزانشان استفاده می کنند. در این بین کسانی هستند که مایلند تا شخصأ این هنر زیبا را فرا بگیرند که با رفتن به آموزشگاه های هنری، شروع به آموزش عروسکبافی می کنند. افراد در آموزش های حضوری علاوه بر صرف وقت، مجبور به پرداخت هزینه های زیاد و همچنین شرکت در کلاس های شلوغ می شوند که خارج از تحمل اشخاص بوده و باعث می گردد به خوبی متوجه آموزش ها نشوند. دوره آموزش ساخت انواع عروسک جزء به جزء مطالب موجود در عروسک بافی را به طور جداگانه و از نمای نزدیک ارائه می کند که موجب می شود تا افراد بدون دانستن مراحل ساخت عروسک از وسایل مورد نیاز، اندازه های دقیق و جزئیات ساخت عروسک مطلع گردند.

•در پایان دوره آموزش ساخت انواع عروسک چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

علاقه مندان طی مشاهده کامل دوره ساخت انواع عروسک با نحوه قلاب بافی عروسک در مدل های (عروس دریایی، گربه، گوزن، موش، میمون، بدن عروسک و لباس های آن)، ساخت عروسک های روسی از جمله ( عروسک دختر با کلاه، عروسک مو بلند، عروسک پیرزن، عروسک پسر با کلاه و دوخت قسمت های بدن عروسک)، عروسک بافتنی در انواع (قلاب بافی توت فرنگی، بابانوئل، باب اسفنجی، پاتریک، گوزن، پنگوئن، جغد، خرس و حیوانات مختلف دیگر)، بافت شخصیت های کارتونی مانند (اسب تک شاخ، اسمورف، توئیتی، خرگوش بانی، مینیون، بابانوئل، پیرزن جادوگر و سایر شخصیت ها) و بافت انواع عروسک دختر از جمله (عروسک سامانتا، کارولینا، الکسا، رومینا، سوفیا و جولیت) آشنا می شوند. 

•بازار کار ساخت انواع عروسک در ایران

ساخت انواع عروسک در ایران مانند بسیاری از هنر های دیگر همچنان دارای علاقه مندان زیادی برای فراگیری است به طوریکه در آموزشگاه های هنری شاهد آموزش انواع مختلف عروسک بافی می باشیم. در حال حاضر با آمدن مدل های جذاب و زیبای عروسک، طیف وسیعی از افراد با سنین مختلف اقدام به تهیه عروسک می کنند که این تنوع در عروسک بافی باعث رشد هنر ساخت انواع عروسک و به دنبال آن افزایش درآمدزایی می شود. هنرمندان در این رشته می توانند در مراکز فنی و حرفه ای یا آموزشگاه های هنری خصوصی و نیمه دولتی به عنوان مربی یا در منزل مشغول به فعالیت شوند. همچنین می توانند با شرکت در نمایشگاه ها یا عرضه محصولات خود در فروشگاه های مرتبط درآمد خوبی را کسب کنند.

118فایل اولین مرکز فروش فایل های حجمی 

برای دریافت این پکیج به وب سایت  www.118file.com مراجعه فرمایید .

  • 118 فایل
  • ۰
  • ۰

دوره آموزش اجرای کفپوش و دیوارپوش اپوکسی و سه بعدی

دوره آموزش اجرای کفپوش و دیوارپوش اپوکسی و سه بعدی که دربردارنده سه پارت آموزشی می باشد با بیش از 35 ساعت ویدئو آموزشی گام به گام مراحل اجرای انواع کفپوش اپوکسی برای کف خانه و گاراژ، کفپوش سه بعدی اپوکسی و دیوارپوش اپوکسی را به طور کامل آموزش داده است. در تکمیل توضیحات این دوره آموزشی باید افزود پارت اول، دوم و سوم مکمل یکدیگر بوده و مشاهده کامل هر سه پارت در راستای یادگیری اصولی اپوکسی ضروری می باشد. همچنین بخشی از ویدئوهای این مجموعه آموزشی اطلاعات جامعی در رابطه با نحوه اختلاط مواد اپوکسی، اشتباهات رایج اپوکسی کاران و تکنیک های اجرای اپوکسی در اختیار علاقمندان قرار می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 دوره آموزش اجرای کفپوش و دیوارپوش اپوکسی و سه بعدی برای چه کسانی مناسب است؟

دوره آموزش اجرای کفپوش و دیوارپوش اپوکسی و سه بعدی برای تمامی افرادی که علاقمند به فراگیری اپوکسی می باشند مناسب بوده و عدم داشتن تجربه کاری در زمینهاپوکسی مانعی برای مشاهده این مجموعه نخواهد بود. در واقع تمامی افراد تازه کار که به دنبال فراگیری حرفه ای پردرآمد به منظور کسب درآمد می باشند می توانند این مجموعه آموزشی را دریافت نمایند. علاوه بر افراد تازه کار، دوره آموزش اجرای کفپوش و دیوارپوش اپوکسی و سه بعدی از حیث برخورداری از جدیدترین و به روزترین تکنیک های اجرای کفپوش اپوکسی می تواند برای افراد حرفه ای نیز مناسب بوده و در پیشرفت کاریشان موثر باشد. اگر از آن دسته افرادی هستید که پس از فارغ التحصیلی و تلاش فراوان برای یافتن شغلی مناسب، هنوز بیکار و بی درآمد می باشید، این مجموعه آموزشی مطمئناً برای شماست.

چرا اپوکسی را فرابگیریم؟

همواره فراگیری جدیدترین و بروزترین حرفه ها، بیشترین درآمد را برای افراد به دنبال دارد. بر هیچ کس پوشیده نیست که اینروزها کفپوش های اپوکسی طرفداران بسیاری پیدا کرده و فراگیری درست و اصولی این حرفه می تواند راهی برای کسب درآمدهای بالا باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

در پایان این مجموعه آموزشی چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

پس از تماشای کامل دوره آموزش اجرای کفپوش و دیوارپوش اپوکسی و سه بعدی قادر به اجرای انواع متفاوت کفپوش اپوکسی با جدیدترین تکنیک ها خواهید بود. همچنین چگونگی اجرای دیوارپوش و کفپوش سه بعدی اپوکسی از دیگر مواردی است که به طور کامل فرا خواهید گرفت. مشاهده کامل و مرحله به مرحله این دوره آموزشی همه آن چیزی که به دنبال فراگیری آن هستید را در اختیارتان قرار خواهد داد. در پایان این مجموعه آموزشی بدون شک قادر به اجرای تمامی موارد آموزشی می باشید.

 

 

 

 

 

 

 

بازارکار اپوکسی در ایران

اگر معاشرتی هرچند کوتاه با اپوکسی کاران ایرانی داشته باشید به این مسئله پی خواهید برد که انواع کفپوش اپوکسی این روزها طرفداران بسیاری دارد و کمبود افراد متخصص باعث شده تا افراد حرفه ای و کاربلد مشتریان زیادی داشته و درآمد بالایی کسب کنند. همچنین به دنبال کفپوش اپوکسی، دیوارپوش و کفپوش سه بعدی نیز نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کرد و افرادی که مهارت کافی برای اجرای دیوارپوش و کفپوش سه بعدی  داشته باشند، نسبت به سایر اپوکسی کاران مشتریان بیشتری خواهند داشت.

118فایل اولین مرکز فروش فایل های حجمی 

برای دریافت این پکیج به وب سایت  www.118file.com مراجعه فرمایید .

 

  • 118 فایل
  • ۰
  • ۰

آموزش ساخت زیورآلات رزینی

آموزش ساخت زیورآلات رزینی یکی از جدیدترین و در عین حال پرطرفدارترین مجموعه های حاضر در وب سایت 118 فایل می باشد به طوری که با زبان انگلیسی به آموزش بی نظیرترین ایده های ساخت زیورآلات به کمک رزین اپوکسی پرداخته است. مجموعهآموزش ساخت زیورآلات رزینی دربردارنده شش بخش می باشد که بخش اول به طور کامل شیوه ساخت گردنبد رزینی را در اختیار علاقمندان قرار داده است. رزین و هاردنر مواد اصلی در ساخت زیورآلات رزینی می باشند که در رابطه با درصد اختلاط رزین و هاردنر باید افزود بسته به نوع رزینی که استفاده می کنید این مقدار متفاوت خواهد بود.


آموزش ساخت زیورآلات رزینی





آموزش ساخت زیورآلات رزینی - آموزش ساخت زیورآلات رزینی

در ادامه مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی مراحل مربوط به ساخت انواع انگشتر که ترکیبی از چوب و رزین می باشد را شرح داده است. برای ترکیب چوب و رزین اپوکسی به منظور ساخت انواع گردنبند، انگشتر، دستبند، گوی و ... به ابزارآلات تجاری نیازمند خواهید بود. همچنین مراحل انجام کار دربردارنده جزئیاتی است که مجموعهآموزش ساخت زیورآلات رزینی با زبان چینی و به صورت گام به گام آموزش داده است. برای ساخت انواع گردنبند رزینی به صوزت اشکال متفاوت نظیر قلب، دایره، مربع و گردنبندهای کروی شکل نیازمند انواع قالب های سیلیکونی خواهید بود که به راحتی می توانید از فروشگاه های وسایل هنری خریداری نمایید.    

آموزش ساخت زیورآلات رزینی - آموزش ساخت زیورآلات رزینی

لازم به ذکر است بخش دیگری از مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی دربردارنده آموزش های مربوط به ساخت انواع گوی کروی شکل به کمک رزین اپوکسی می باشد. با مشاهده کامل مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی به صورت جزء به جزء فرایند ساخت انواع گردنبند، دستبند، انگشتر، گوی و لامپ های هیبریدی را فرا خواهید گرفت. همچنین نحوه ساخت دایموند گلس (Diamond Glassاز دیگر موارد مطرح شده در مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی می باشد.

  • ۰
  • ۰

آموزش تاتو روی بدن

آموزش تاتو روی بدن یکی از قدیمی ترین هنرهای بشری است طوری که قدمتآموزش تاتو روی بدن به دوره ی پیش از تاریخ و تمدن برمی گردد. در ابتدا آموزش تاتو روی بدن برای اهداف و منظورهای خاصی مانند افتخارات جنگی استفاده می شد اما در دوران حاضر، آموزش تاتو روی بدن به امری عمومی بدل شده است. هم اکنون آموزش تاتو روی بدن که توسط افرادی به نام تتوآرتیست انجام می شود، یک شاخه ی هنری است که نیازمند مهارت ها و آشنایی ویژه با سبک ها و تئوری آموزش تاتو روی بدن می باشد.





آموزش تاتو روی بدن - آموزش تاتو روی بدن

آموزش تاتو روی بدن مجموعه ای از مهارت ها و کارهایی است که از انتخاب طرح موردنظر، پرینت مخصوص و انتقال آن آغاز می شود و تا پانسمان و بهبود جای تتو که چند هفته طول می کشد ادامه دارد. آموزش تاتو روی بدن به سادگی گفتن آن نیست و ماهر شدن در آن علاوه بر نیاز به هنر طراحی، نیازمند یاد گرفتن عملی و تمرین بسیار زیاد است تا نحوه ی دست گرفتن ماشین تتو (که به گان معروف است) و پیدا کردن زاویه و عمق مناسب به بهترین نحو آموزش داده شود. آموزش تاتو روی بدن نیازمند مشاهده ی استادان این حرفه در حال کار است که همین امر به علت کمبود این افراد، وقت‌ گیر بودن و هزینه ی بالای آموزش باعث سخت شدن یادگیری آموزش تاتو روی بدن گردیده و علاقه مندان را با مشکلاتی مواجه کرده است. اما دیگر جای نگرانی نیست چون بسیاری از برگزیده آموزش های بهترین استادان جهان در زمینه ی آموزش تاتو روی بدنرا برایتان گردآوری کرده ایم تا به سادگی در خانه و با تماشای این ویدئوها آموزش تاتو روی بدن را بیاموزید و برای  تمام پرسش هایی که دارید پاسخی بیابید.

  • ۰
  • ۰

آموزش ساخت میز با رزین 

آموزش ساخت میز با رزین  که به صورت دوبله فارسی می باشد، به معرفی مواد و استفاده از این روش در زیباتر کردن طراحی وسایل مختلف می پردازد. در عصر حاضر انسان ها با کمک علوم گوناگون به دنبال کشف و یا ایجاد راهی برای زیبایی و بهتر کردن محیط و کیفیت زندگی خود می باشند. در این بین علم شیمی نیز عقب نمانده و توانسته با آگاهی از ساختار مولکلولی مواد مختلف به تولید ماده جدیدی به نام "اپوکسی" بپردازد. اپوکسی ها توانایی مخلوط شدن با سایر عناصر را داشته و از این رو می توانند دارای ویژگی های گوناگونی باشند.





آموزش ساخت میز با رزین

آموزش ساخت میز با رزین با ارائه ویدیو های آموزشی گوناگون و مفید، با زبان انگلیسی توانسته به یاری علاقه مندان فعالیت در این حوزه آمده است. اپوکسی به دلیل مقاومت بالای خود در برابر گرما، شستشو، عوامل شیمیایی و ... در  بسیاری از موارد نظیر طراحی داخلی و زیبا سازی مکان ها، حوزه زیست شناسی، هنر، کامپوزیت و موارد بسیار دیگری به کار می رود. امروزه جوانان به دلیل مشکل اشتغال، بیش از پیش به کارهای صنعتی و هنری روی آورده و خود نیز سعی دارند تا با فراگیری اصول و نحوه کار به انجام آن پرداخته و از این طریق صاحب درآمد گردند. اپوکسی همچنین در ایجاد طرح های متناسب و هماهنگ با محیط برای زیباسازی هر چه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین فرد برای تولید نمونه ای منحصربفرد باید تا حدودی از رنگ ها و هارمونی آنها آگاهی داشته و دارای ذوق و سلیقه باشد. 


آموزش ساخت میز با رزین 

آموزش ساخت میز با رزین شما را با به کار بردن رزین برای زیباتر کردن انواع وسایل نظیر میز، ساعت، کیف و ... آشنا می کند. رزین ماده اصلی اپوکسی است که به دو صورت طبیعی و مصنوعی می باشد. رزین های گوناگونی وجود دارد که بسته به خصوصیتشان در موارد مختلفی استفاده می شوند. آموزش ساخت میز با رزین با ارائه بیش از 12 ساعت ویدیو شما را با نحوه ترکیب رزین با هاردنر و رنگ ها و همچنین طرح های گوناگون حاصل از اپوکسی آشنا می سازد. از آنجا که گام اول کار با اپوکسی، مخلوط کردن رزین با سایر مواد می باشد به همین منظور در بخش نخست آموزش ساخت میز با رزین شما با مطالب مهمی در مورد مخلوط کردن رزین با هاردنر و رنگ ها، مقدار آنها و همچنین نحوه صحیح مخلوط کردن آشنا خواهید شد. همچنین در ادامه مطالبی در مورد شناخت رنگ های رزین اپوکسی، ماهیت رزین، فرمول مخلوط کردن رزین و آموزش گام به گام ساخت میز چوبی با رزین اپوکسی را در قالب فایل پی دی اف ارائه می کند. نا گفته نماند که در انجام هر کاری نکات مهمی نیز وجود دارد که در صورت رعایت آنها می توان از اشتباهات احتمالی پیشگیری کرد. در نتیجه با مشاهده ویدیو های این بخش می توانید از کلیه نکات و نحوه انجام کار به طور کامل مطلع گردید

  • ۰
  • ۰

آموزش مهارت های آزمون آیلتس یکی از جامع ترین مجموعه های آموزشی به منظور آماده کردن هرچه بهتر داوطلبان آزمون آیلتس می باشد. اگر از شرکت در کلاس های مختلف و مطالعه کتاب های گوناگون خسته شده اید، با آموزش مهارت های آزمونآیلتس، بهترین اساتید را به منزل برده و با صرف کمترین هزینه، بهترین نتایج را کسب کنید. آموزش مهارت های آزمون آیلتس که متشکل از آموزش های چندتن از اساتید مجموعه Engvid می باشد تمامی مهارت های لازم برای شرکت در آزمون آیلتس را دربرگرفته است. برای موفقیت در آزمون آیلتس و کسب نمره بالا نیازمند فراگیری مهارت هایی هستید که آموزش مهارت های آزمون آیلتس این موارد را  در اختیارتان قرار خواهد داد. این مجموعه آموزشی در ابتدا همه آنچه که در رابطه با آزمون های مختلف باید بدانید را آموزش داده و در ادامه به آموزش نکات کلیدی برای تقویت مهارتهای اصلی مثل Listening, Speaking, Reading و Writing می پردازد. بررسی کلی reading آیلتس، زمان مورد نیاز برای پاسخ به سوالات و تکنیک های لازم برای بهتر پاسخ دادن به هر بخش از reading، بررسی تسک اول و دوم writing ، نحوه توصیف انواع نمودارها و اشتباهات رایج داوطلبان در تسک دوم رایتینگ تنها بخشی از موارد آموزشی مجموعه آموزشمهارت های آزمون آیلتس می باشد، همچنین آشنایی با گروهی از لغات پرکاربرد در لیسنینگ ها، بررسی کلی سوالات لیسنینگ و مجموعه ای از نکات برای پاسخ گویی هر چه بهتر به بخش listening و speaking تکمیل کننده مجموعه آموزش مهارت های آزمونآیلتس می باشد.



آموزش مهارت های آزمون آیلتس برای چه کسانی مناسب است؟

برای شرکت در آزمون آیلتس باید از قبل دانش زبانی متوسطی داشته باشید، در ادامه با مطالعه کافی و کسب مهارت های لازم قادر به شرکت در آزمون و کسب نمره بالا خواهید بود. بنابراین اگر سطح زبان متوسط رو به بالایی دارید این مجموعه آموزشی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. باید افزود کلیه ویدئوهای آموزش مهارت های آزمون آیلتسبه زبان انگلیسی بوده و دارای زیرنویس تحت الفظی می باشند.


آیلتس یا تافل؟

در مواردی برای شرکت در آزمون مورد نظر حق انتخاب ندارید و با توجه به هدفی که از شرکت در آزمون آیلتس یا تافل دارید ملزم به شرکت در یکی از آزمونها خواهید بود، همچنین اگر هدفتان ادامه تحصیل و گرفتن پذیرش برای دانشگاه های خارج از کشور باشد، دانشگاه مقصد، نوع آزمون و نمره قبولی را در شرایط دانشگاه خود اعلام خواهد کرد.

  • ۰
  • ۰

آموزش تعمیر کولر گازی در عصر حاضر از مهم ترین مشاغل خدماتی محسوب می گردد. اهمیت آموزش تعمیر کولر گازی از جایی مشخص می شود که بدانیم بیشتر منازل و مکان های تجاری مخصوصا در مناطق مرطوب از کولرهای گازی استفاده می کنند.آموزش تعمیر کولر گازی مربوط به تمام کولرهایی است که سیستم سردکننده یا گرم کننده ی آن ها از ماده ای به نام «مبرّد» بهره می برد. در سیستم های جدید تهویه مطبوع، هر دو قابلیت سردسازی و گرم سازی در یک واحد وجود دارد و تنها جهت آن معکوس است بنابراین آموزش تعمیر کولر گازی با زبان انگلیسی به هر دو مبحث می پردازد. آموزش تعمیر کولر گازی عملی تخصصی است و نیاز به حداقل آشنایی با سیستم های الکترونیکی و مکانیکی و سازوکار سیستم مبرد دارد. اصطلاحاتی خاص نیز در آموزش تعمیر کولر گازی وجود دارد که تعمیرکاران مجرب با آن آشنا هستند.



آموزش تعمیر کولر گازی - آموزش تعمیر کولر گازی

آموزش تعمیر کولر گازی بخش های مختلفی را مانند نصب، راه اندازی، سرویس، عیب یابی، شارژ مبرد و تعویض قطعات را شامل می شود. کولر گازی که گاهی به خاطر محبوبیت نوعی از آن اسپلیت نیز نامیده می شود، در نگاه اول پیچیدگی هایی دارد که به نظر افراد سرویس و تعمیر آن کاری دشوار به نظر می آید. آموزش تعمیر کولر گازیشبیه تعمیر یخچال است زیرا سیستم کاری مشابهی دارند بنابراین در سرویس دوره ای آن اصلا کاری دشوار نیست و برخلاف آموزش تعمیر کولر گازی نیاز به مهارت خاصی ندارد. در واقع بازدید و عیب یابی ساده ی این وسیله از جمله کارهایی است که باید هرکسی بلد باشد تا در صورت لزوم بتواند مشکلات احتمالی را شناسایی یا رفع کند و از عملکرد صحیح این وسیله اطمینان حاصل کند. منظور از اقدامات ساده در آموزش تعمیر کولر گازی، بازدید و تمیز کردن و در صورت امکان پیدا کردن ایراداتی است که جلوی بازدهی کامل کولر را می گیرد. در این مجموعه علاوه بر آموزش تعمیر کولر گازی به صورت تخصصی برای تعمیرکاران و سرویس کاران، ترفندهای ساده ی تمیزکاری و عیب یابی کولر گازی را نیز نشان خواهیم داد.

آموزش تعمیر کولر گازی - آموزش تعمیر کولر گازی

آموزش تعمیر کولر گازی مراحل مختلفی را شامل می شود. ابتدا باید بدانیم که کولر گازی چه بخش هایی دارد و چه مشکلاتی ممکن است برای آن به وجود بیاید. سپس باآموزش تعمیر کولر گازی به بررسی علل مشکل و رفع آن می‌پردازیم. به طور کلی مشکلات مربوط به کولر گازی می تواند مربوط به پوسیدگی ها و نشتی ها، مشکلات ایجاد شده حین حمل یا نصب، عیب های الکتریک ایجاد شده به خاطر مشکلات برق، ایراد یا گیر کردن بخش های مکانیکی مثل فن دمنده و کمپرسور یا ایراد در قطعات الکتریکی مانند خازن ها، مقاومت ها، کویل، ترموستات یا برد الکتریکی باشد. هر کدام از این ایرادات با علت ایجاد آن به صورت کامل در آموزش تعمیر کولر گازی به صورت تصویری گنجانده شده است.

  • ۰
  • ۰

آموزش تعمیر تلویزیون به عنوان یکی از وسایل پرکاربرد که در تمام خانه ها موجود است، اهمیتی دارد که نیاز به توضیح نیست زیرا همه ی ما در زندگی خود با آموزش تعمیر تلویزیون سروکار داشته ایم که گاهی به دلیل آشنا نبودن با اصول و مقدمات آموزش تعمیر تلویزیون، هزینه ی زیادی برای تعمیر یا تعویض تلویزیون پرداخته ایم.آموزش تعمیر تلویزیون اگر به صورت جدی آموخته شود، به دلیل این که پرمشتری، دائم و سودآور است، می تواند به عنوان یک شغل خدماتی مهم شناخته شود که نیاز به تجهیزات و فضای زیادی ندارد. بنابراین با تهیه ی آموزش تعمیر تلویزیون و مشاهده ی ویدئوهای متخصصان این حوزه که به زبان انگلیسی است، می توانید راه ورود به این کار را پیدا نموده و از سال ها تجربه ی دیگران استفاده کنید.



آموزش تعمیر تلویزیون - آموزش تعمیر تلویزیون

آموزش تعمیر تلویزیون در گذشته متفاوت بود زیرا تلویزیون های قدیمی دارای لامپ تصویر بودند که به CRT مشهورند اما حالا با پیشرفت تکنولوژی، آموزش تعمیر تلویزیون نیز دگرگون شده است. تلویزیون ها و به طور کلی تر نمایشگرهای فعلی از نوع پلاسما (مدل قدیمی) ال سی دی (LCD) و ال ای دی (LED) می باشند که روش کار و در نتیجه قطعات و آموزش تعمیر تلویزیون متفاوتی دارند. کلیت آموزش تعمیر تلویزیون های جدید یکسان است زیرا ساختار آن ها یکسان می باشد و تنها تفاوت های عمده در روش های باز و بسته کردن و اختلاف جزیی در محل قرارگیری قطعات داخلی آن هاست. با دیدن این مجموعه ی تصویری که از تعمیر واقعی تلویزیون ها تهیه شده است، با آموزش تعمیر تلویزیون ها مخصوصا نوع ال ای دی و ال سی دی و انواع مانیتورها همراه با تست و عیب یابی و مراحل تعمیر و تعویض آشنا می شوید.

آموزش تعمیر تلویزیون - آموزش تعمیر تلویزیون

آموزش تعمیر تلویزیون محدود به تلویزیون ها نیست و شامل مانیتورهای کامپیوتر و نمایشگرهای دیگر مانند نمایشگرهای فروشگاهی نیز می شود. مشکلاتی که ممکن است در آموزش تعمیر تلویزیون وجود داشته باشد شامل مشکلات برق (کابل، اینورتر، پاور)، قطعات داخلی (خازن، مقاومت، دیود یا ترانسیستور معیوب) یا نمایشگر (شکستگی، آب خوردگی یا سوختن پنل، نداشتن نور زمینه یا ایراد درکابل نواری) باشد. هر کدام از این مشکلات راه حل جداگانه ای دارند که به سادگی قابل شناسایی و رفعند. در آموزش تعمیر تلویزیون در سطح مدار، با استفاده از اندازه گیری ولتاژ دو سر قطعات می توان از سالم بودن آن ها مطمئن شد. سپس با داشتن دانش ابتدایی الکترونیک و لحیم کاری، تعویض قطعات کاری ساده است. در مجموعه ویدئوهای آموزش تعمیر تلویزیون، خواهید دید که چطور عیب یابی و تعویض قطعات معیوب انجام می پذیرد.

  • ۰
  • ۰

مجموعه آموزش بافتنی مبتدی اولین پارت از دوره آموزش گام به گام بافتنی است که شامل 3 بخش و بیش از 1300 دقیقه فیلم آموزشی با زبان انگلیسی می باشد و آموزش های اولیه و انواع بافت را با استفاده از دو میل و قلاب آموزش می دهد. این مجموعه به تمامی مبانی بافتن کاموا پرداخته و اصول اولیه را به همراه نکات حائز اهمیت که منجر به بافتی صحیح و زیبا می گردد را به گونه ای دقیق و واضح ارائه می کند. مجموعه آمورش بافتنی مبتدی شامل نحوه بافت دومیل به شکل (توری، یکنواخت، موری چپ، راست مدرن، چین چسبیده به هم در انواع گوناگون، لانه زنبوری، مورب شکسته، ورقه ای، پروانه ای) و آموزش های اولیه بافت با دو میل و قلاب نظیر اتصال به وسیله سه سوزن، بافت با دستگاه لوم، بافتنی به صورت شماره بافی، قلاب بافی برای کلاه بون، قلاب بافی شال، قلاب بافی کلاه کنچیتا، قلاب بافی طرح روی کلاه و ... می باشد.



•مجموعه آموزش بافتنی مبتدی برای چه کسانی مناسب است؟

مجموعه آموزش بافتنی مبتدی مناسب تمامی هنردوستان و علاقه مندان به بافت کاموا می باشد و افراد با مشاهده ویدیو های این مجموعه از نحوه سر انداختن دانه ها و سپس نحوه بافت به صورت گام به گام مطلع می گردند. با توجه به آموزش های ارائه شده در این پارت مربیان عزیز با داشتن تجربه کاری می توانند همانند مبتدیان از آموزش های مجموعه آموزش بافتنی مبتدی بهره کافی را ببرند. از آنجایی که بافت کاموا با قلاب مانند هنر قلاب بافی می باشد این مجموعه می تواند پیش نیاز بسیار خوبی برای علاقه مندان به قلاب بافی باشد. در بافتنی به دلیل استفاده از رنگ های متنوع و کامواهایی با ضخامت مختلف باعث شده تا همچنان این هنر دارای کارآموز باشد و در اغلب آموزشگاه ها شاهد آموزش آن باشیم.


•چرا آموزش بافتنی مبتدی را فرابگیریم؟ 

بافت کاموا یکی از هنر های پر سابقه و جذاب می باشد که مورد توجه بوده و افراد به خصوص بانوان' >بانوان عزیز همیشه دستی در این هنر زیبا داشته و دارند. حتی در سال های گذشته این هنر در مدارس تدریس می شده و نمونه هایی از جمله دستکش، جوراب، شال گردن و ... را به دانش آموزان آموزش می داده اند. امروزه با پیشرفت مد در همه زمینه ها از جمله بافتنی، شاهد نمونه های بسیار زیبایی می باشیم که توسط کامواهای مختلف و مرغوب در انواع مدل ها بافته شده است. تقریبأ اکثر لباس های دوخته شده با هر مدل را می توان توسط کاموا بافت. همچنین این هنر نیز آرامشی بی نظیر را به هنرمند بخشیده که باعث می گردد روز به روز به طرفداران و علاقه مندان این هنرافزوده گردد بنابراین با توجه به همه موارد ذکر شده، یادگیری هنر بافتنی به عنوان یکی از هنر های کارآمد در زندگی افراد می باشد.

  • ۰
  • ۰

آموزش ساخت زیورآلات رزینی یکی از جدیدترین و در عین حال پرطرفدارترین مجموعه های حاضر در وب سایت 118 فایل می باشد به طوری که با زبان انگلیسی به آموزش بی نظیرترین ایده های ساخت زیورآلات به کمک رزین اپوکسی پرداخته است. مجموعهآموزش ساخت زیورآلات رزینی دربردارنده شش بخش می باشد که بخش اول به طور کامل شیوه ساخت گردنبد رزینی را در اختیار علاقمندان قرار داده است. رزین و هاردنر مواد اصلی در ساخت زیورآلات رزینی می باشند که در رابطه با درصد اختلاط رزین و هاردنر باید افزود بسته به نوع رزینی که استفاده می کنید این مقدار متفاوت خواهد بود.


آموزش ساخت زیورآلات رزینی


آموزش ساخت زیورآلات رزینی - آموزش ساخت زیورآلات رزینی

در ادامه مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی مراحل مربوط به ساخت انواع انگشتر که ترکیبی از چوب و رزین می باشد را شرح داده است. برای ترکیب چوب و رزین اپوکسی به منظور ساخت انواع گردنبند، انگشتر، دستبند، گوی و ... به ابزارآلات تجاری نیازمند خواهید بود. همچنین مراحل انجام کار دربردارنده جزئیاتی است که مجموعهآموزش ساخت زیورآلات رزینی با زبان چینی و به صورت گام به گام آموزش داده است. برای ساخت انواع گردنبند رزینی به صوزت اشکال متفاوت نظیر قلب، دایره، مربع و گردنبندهای کروی شکل نیازمند انواع قالب های سیلیکونی خواهید بود که به راحتی می توانید از فروشگاه های وسایل هنری خریداری نمایید.    

آموزش ساخت زیورآلات رزینی - آموزش ساخت زیورآلات رزینی

لازم به ذکر است بخش دیگری از مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی دربردارنده آموزش های مربوط به ساخت انواع گوی کروی شکل به کمک رزین اپوکسی می باشد. با مشاهده کامل مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی به صورت جزء به جزء فرایند ساخت انواع گردنبند، دستبند، انگشتر، گوی و لامپ های هیبریدی را فرا خواهید گرفت. همچنین نحوه ساخت دایموند گلس (Diamond Glassاز دیگر موارد مطرح شده در مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی می باشد.