118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آدرس وب سایت: wWw.118File.Com

۱۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دوره آموزشی زومبا

وره آموزش زومبا در خانه با ارائه سه پارت و بیش از 2000 دقیقه فیلم آموزشی سعی کرده تا ورزش جذاب و شاد زومبا را به خوبی از سطح مبتدی تا پیشرفته برای علاقه مندان نیز آموزش دهد. دوره آموزش زومبا در خانهطی سه مجموعه با عناوین "آموزش زومبااز مبتدی تا پیشرفته"، "آموزش حرکات ورزشی برای تناسب اندام" و "آموزش زومبا برای سطوح پیشرفته" کلیه حرکات و تمرینات ورزش زومبا در همه سطوح را برای علاقه مندان و ورزش دوستان ارائه می کند. بخشی از آموزش های این دوره شامل زومبا سناتو، زومبا تونینگ، زومبا استرانگ، زومبا زین می باشد که به همراه ویدیو های بسیاری از حرکات زومبا با آهنگ های شاد و مختلف گردآوری شده است.

•دوره آموزش زومبا در خانه برای چه کسانی مناسب است؟

با توجه به آموزش های دوره آموزش زومبا در خانه، می توان این دوره را به تمامی علاقه مندان به ورزش های هوازی و پر تحرک و همچنین بانوان پر انرژی پیشنهاد نمود که می توانند بدون در نظر گرفتن میزان آمادگی بدنی خود با آموزش های این دوره، تمرینات مورد نظر را آغاز کرده و میزان انرژی، سلامتی و روحیه خود را به نحو چشمگیری بالا ببرند. این دوره حتی برای مربیان عزیز با داشتن تجربه و آگاهی از حرکات مفید بوده که با مشاهده آموزش زومبا در خانه می توانند با حرکات و سبک های جدید این ورزش آشنا شوند.

در پایان این دوره آموزشی چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

ویدیو های دوره آموزش زومبا در خانه به گونه ای است که علاقه مندان با مشاهده کامل می توانند در مدت کوتاهی به انجام حرکات سبک های مختلف مسلط شده و شاهد تأثیرات آن در جسم و روح خود باشند. مطالب این مجموعه شامل تمرینات مختلف با آهنگ های متنوع و وسایلی مانند صندلی است که دوستداران این ورزش حرکات زیبایی را به طور صحیح و هماهنگ با آهنگ در طی دوره زومبا وزش در خانه فرا می گیرند. 

•بازارکار زومبا در ایران

زومبا از جمله ورزش هایی است که همه ساله با استقبال بی نظیر دوستداران در همه سنین مواجه بوده و به همین منظور اکثر باشگاه های ورزشی به آموزش سبک های مختلف زومبا می پردازند. علاقه مندان به فعالیت در این رشته می توانند با آگاهی کامل از نحوه انجام صحیح حرکات اقدام به اخذ مدرک مربیگری کنند و در باشگاه های ورزشی به آموزش این ورزش پر هیجان بپردازند

118فایل اولین مرکز فروش فایل حجمی

www.118file.com

 

  • 118 فایل
  • ۰
  • ۰

آموزش ساخت عروسک های روسی فرایند ساخت و دوخت انواع عروسک های روسی نمدی را با زبان روسی و به صورت مرحله به مرحله و جزئیات کامل آموزش داده است به طوری که با تماشای کامل این مجموعه آموزشی قادر به دوخت این نوع از عروسک ها خواهید بود. آموزش عروسک های روسی با مرحله اندازه گیری و برش قسمت های مختلف عروسک های روسی آغاز شده و تا مرحله پایانی که دوخت و اتصال قسمت های متفاوت می باشد ادامه یافته است.

آموزش ساخت عروسک های روسی 1

در رابطه با دوخت انواع عروسک های روسی آنچه اهمیت ویژه ای دارد نحوه برش و اتصال قسمت های مختلف است که مجموعه آموزش عروسک های روسی به طور کامل این مباحث را پوشش داده است. همچنین مجموعه آموزش ساخت عروسک های روسی ایده هایی متفاوت از انواع عروسک های روسی نمدی با مدل و مو و نوع لباس متفاوت در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد.

 برای شروع کار نمد دوزی به پارچه تریکو، توپک یونولیتی، پارچه کشباف برای کفش، کلاه و کت، چرم مصنوعی یا نمد، چسب حرارتی، سیخ چوبی (سیخ جوجه کباب) و تریشه اشبالت نیاز دارید که نحوه استفاده از هر کدام به صورت کامل در مجموعه آموزش ساخت عروسک های روسی شرح داده شده است. عروسک های روسی به دلیل زیبایی و جذابیت ویژه ای که دارند علاقمندان فراوانی داشته و افراد بسیاری به دنبال فراگیری نحوه دوخت و ساخت این نوع از عروسک ها می باشند.

آموزش ساخت عروسک های روسی 1

بعضاً ورک شاپ هایی چندساعته به منظور آموزش این عروسک ها با مبالغ بالا برگزار می شوند که به صورت محدود تنها در برخی از شهرها بوده و شرکت در این دوره ها برای تمامی افراد ممکن نمی باشد اما با خرید مجموعه آموزش ساخت عروسک های روسی صفرتاصد دوخت این عروسک ها را در منزل و با صرف کمترین هزینه خواهید آموخت.در ادامه مجموعه آموزش ساخت عروسک های روسی دوخت بدن عروسک دختر، نحوه دوخت تمام لباس ها نظیر شلوار، بلوز، دامن، مو و کفش عروسک و چگونگی نصب موی عروسک را به طور کامل آموزش داده است. باید افزود پس از تماشای مجموعه آموزش ساخت عروسک های روسی تنها با یادگیری تکنیک های مربوط به تبدیل الگوها قادر به ساخت و دوخت بیش از صد نوع مدل عروسک روسی خواهید بود.

آموزش ساخت عروسک های روسی 1

ز آنجا که مجموعه آموزش ساخت عروسک های روسی تمامی اصول پایه مربوط به ساخت و دوخت انواع عروسک های روسی را با جزئیات کامل آموزش داده است، شما بر حسب خلاقیت خود می توانید تنها با ایجاد تنوع در دوخت لباس، کلاه و مو عروسک، مدل های زیبا و متفاوت بیشماری خلق کنید.

118فایل اولین مرکزفروش فایل حجمی

www.118file.com 

  • ۰
  • ۰

کفپوش اپوکسی (epoxy flooring) نوعی کفپوش از خانواده بسپار (پلیمر) با کاربرد صنعتی و خانگی، قابل اجرا بر روی تمامی سطوح حتی سطوح بتنی می باشد. این در حالی است که این نوع از کفپوش عمر مفید بالایی داشته و حداقل به مدت 20 سال قابل استفاده است. پارت اول مجموعه آموزش اجرای کفپوش اپوکسی، تمامی جزئیات و نکات مربوط به اجرای کفپوش اپوکسی را مرحله به مرحله و به طور کامل با زبان انگلیسی در اختیارتان قرار می دهد. در هنگام اجرای کفپوش اپوکسی نکات بسیاری باید مورد توجه قرار گرفته و رعایت شود تا نتیجه حاصل، مطلوب و مورد پسند باشد.

 

آموزش اجرای کفپوش اپوکسی 1 مجموعه آموزش اجرای کفپوش اپوکسی تمامی نکات حائز اهمیت را به شما آموزش می دهد. اولین مرحله قبل از نصب کفپوش اپوکسی، تمیزی سطح می باشد زیرا سطح زیرکار باید کاملاً تمیز و عاری از هرگونه چربی یا اجزای سست و لغزنده باشد. در نظر داشته باشید در هنگام اجرای کفپوش اپوکسی دمای محیط باید بین 5 تا 45 درجه باشد و پس از آماده سازی کف، باید مواد مورد نیاز میکس شوند که در رابطه با میزان مواد میکس شده، مدت زمان میکس مواد و حلال مورد نیاز برای رقیق نمودن محلول اپوکسی، مطالبی را خواهید آموخت. 

لازم به ذکر است استفاده از پرایمر قبل از اجرای رنگ، در افزایش دوام و بهبود کیفیت رنگ بسیار مهم بوده و همچنین بعد از آماده شدن کف، باید در عرض یک ساعت تمامی مواد مورد استفاده قرار بگیرند چون با گذشت مدت زمان یک ساعت، مواد حالت اولیه خود را از دست داده و دیگر قابل استفاده نخواهند بود. در ادامه مجموعه آموزش اجرای کفپوش اپوکسی مراحل اجرای اپوکسی روی پیشخوان، اووپن کابینت آشپزخانه را نیز به شما آموزش داده و نحوه اجرای کار را با زیرنویس تحت الفظی به طور کامل مشاهده خواهید کرد. باید افزود طیف گسترده ای از نمونه کارهای انجام شده نیز در این مجموعه گردآوری شده که ایده های زیادی برای اجرای کفپوش اپوکسی و سایر کفپوش ها در اختیارتان قرار می دهد.

آموزش اجرای کفپوش اپوکسی 1

 - اپوکسی روی کابینت و کانتر آشپزخانه

 - پوشش اپوکسی برای کف 

- نمونه کار و کفش اپوکسی 

118فایل اولین مرکز فروش فایل حجمی

www.118file.com

  • 118 فایل
  • ۰
  • ۰

موزش ساخت میز با رزین  که به صورت دوبله فارسی می باشد، به معرفی مواد و استفاده از این روش در زیباتر کردن طراحی وسایل مختلف می پردازد. در عصر حاضر انسان ها با کمک علوم گوناگون به دنبال کشف و یا ایجاد راهی برای زیبایی و بهتر کردن محیط و کیفیت زندگی خود می باشند. در این بین علم شیمی نیز عقب نمانده و توانسته با آگاهی از ساختار مولکلولی مواد مختلف به تولید ماده جدیدی به نام "اپوکسی" بپردازد. اپوکسی ها توانایی مخلوط شدن با سایر عناصر را داشته و از این رو می توانند دارای ویژگی های گوناگونی باشند.

 

آموزش ساخت میز با رزین

آموزش ساخت میز با رزین با ارائه ویدیو های آموزشی گوناگون و مفید، با زبان انگلیسی توانسته به یاری علاقه مندان فعالیت در این حوزه آمده است. اپوکسی به دلیل مقاومت بالای خود در برابر گرما، شستشو، عوامل شیمیایی و ... در  بسیاری از موارد نظیر طراحی داخلی و زیبا سازی مکان ها، حوزه زیست شناسی، هنر، کامپوزیت و موارد بسیار دیگری به کار می رود. امروزه جوانان به دلیل مشکل اش بیش از پیش به کارهای صنعتی و هنری روی آورده و خود نیز سعی دارند تا با فراگیری اصول و اشتغال،نحوه کار به انجام آن پرداخته و از این طریق صاحب درآمد گردند. اپوکسی همچنین در ایجاد طرح های متناسب و هماهنگ با محیط برای زیباسازی هر چه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین فرد برای تولید نمونه ای منحصربفرد باید تا حدودی از رنگ ها و هارمونی آنها آگاهی داشته و دارای ذوق و سلیقه باشد. 

آموزش ساخت میز با رزین شما را با به کار بردن رزین برای زیباتر کردن انواع وسایل نظیر میز، ساعت، کیف و ... آشنا می کند. رزین ماده اصلی اپوکسی است که به دو صورت طبیعی و مصنوعی می باشد. رزین های گوناگونی وجود دارد که بسته به خصوصیتشان در موارد مختلفی استفاده می شوند. آموزش ساخت میز با رزین با ارائه بیش از 12 ساعت ویدیو شما را با نحوه ترکیب رزین با هاردنر و رنگ ها و همچنین طرح های گوناگون حاصل از اپوکسی آشنا می سازد. از آنجا که گام اول کار با اپوکسی، مخلوط کردن رزین با سایر مواد می باشد به همین منظور در بخش نخست آموزش ساخت میز با رزین شما با مطالب مهمی در مورد مخلوط کردن رزین با هاردنر و رنگ ها، مقدار آنها و همچنین نحوه صحیح مخلوط کردن آشنا خواهید شد. همچنین در ادامه مطالبی در مورد شناخت رنگ های رزین اپوکسی، ماهیت رزین، فرمول مخلوط کردن رزین و آموزش گام به گام ساخت میز چوبی با رزین اپوکسی را در قالب فایل پی دی اف ارائه می کند. نا گفته نماند که در انجام هر کاری نکات مهمی نیز وجود دارد که در صورت رعایت آنها می توان از اشتباهات احتمالی پیشگیری کرد. در نتیجه با مشاهده ویدیو های این بخش می توانید از کلیه نکات و نحوه انجام کار به طور کامل مطلع گردید.

 

118فایل اولین مرکز فروش فایل حجمی

www.118 file.com

  • ۰
  • ۰

دوره آموزش گام به گامتاتو  معرفی و ارائه مراحل انواع تاتو بدن و صورت و همچنین بیان طرح های مختلف تاتو توانسته به عنوان یکی از جامع ترین و مفید ترین مجموعه ها در زمینه آموزش تاتو شناخته شود. دوره آموزش گام به گام تاتو کلیه مراحل تاتو صورت و بدن با شیوه های گوناگون، انواع طرح های تاتو و تمامی ابزار و وسایل مورد نیاز را برای علاقه مندان و آرایشگران عزیز آموزش می دهد. دوره آموزش گام به گام تاتو حاوی دو پارت "آموزش تاتو روی بدن" و "آموزش تتوی صورت" و به طور مجموع دارای 8 بخش می باشد که موضوع تاتو را به طور کامل و دقیق بیان می کند.

 

 

تاتو به طرح های رنگی روی پوست بدن و صورت گویند که توسط دستگاه، در زیر پوست با رنگ های مختلف ایجاد می شود. تاتو بسته به سلیقه و دلخواه افراد می تواند در طرح، ابعاد و رنگ های مختلف در هر نقطه از بدن طراحی شود. دوره آموزش گام به گام تاتو قبل از ارائه مراحل انجام تاتو برای شما عزیزان، در پارت اول به بیان اشتباهات احتمالی در انجام تاتو، انواع تاتو از نظر سبک، آشنایی با کلیات تاتو، آماده سازی قبل از تاتو، آموزش مقدمات تاتو، بررسی انواع سوزن تاتو، بررسی انواع ماشین تاتو و مراقبت های پس از تاتو پرداخته و همچنین در کنار ویدیو های آموزشی در قالب فایل پی دی اف، توضیحات لازم در رابطه با عنوان هر بخش را به صورت کامل بیان کرده است. 

 

دوره آموزش گام به گام تاتو

تاتو نیز مانند بسیاری از کار های دیگر نظیر پاکسازی پوست به شیوه های مختلفی انجام می گیرد از این رو دوره آموزش گام به گام تاتو سعی کرده در پارت آموزش تاتو روی بدن انواع روش های تاتو بر روی بدن را طی ویدیو های با کیفیت در بخش های مختلف معرفی و از نمای نزدیک آموزش دهد. این پارت از دوره آموزش گام به گام تاتو نحوه اجرای تاتو داتینگ (نقطه ای)، اجرای تاتو شیدینگ (سایه زنی)، اجرای تاتو لاینیگ (خط کشی)، اجرای تاتو لترینگ (حروف و کلمات)، اجرای تاتو ترکیبی (لاینینگ، شیدینگ،کالرینگ)، اجرای تاتو واترکالر (آب رنگ)، اجرای تاتو سیاه و سفید به صورت جامع و واضح بیان می کند.

 دوره آموزش گام به گام تاتو

در بعضی از مواقع ممکن است طرح ایجاد شده بر روی بدن مورد پسند فرد نباشد از این رو فرد تاتوکار باید بتواند آن را اصلاح کرده و به طرح مورد نظر تغییر دهد. اصلاح تاتو کاری زمانبر بوده که نیازمند دقت و مهارت می باشد. دوره آموزش گام به گام تاتو در پارت آموزش تاتو روی بدن نحوه اصلاح تاتو بر روی بدن و پاک کردن طرح قبلی را به خوبی آموزش می دهد. همچنین در این پارت نحوه تاتو رنگی در طرح های پروانه رئال، گل رئالیست، گل سه بعدی، تاتوی پرتره، تاتو با رنگ سفید و ... را طی ویدیو های با کیفیت از زوایای نزدیک آموزش داده و نکات مفید در این زمینه را توسط متخصصان ارائه می کند.

در ادامه دوره آموزش گام به گام تاتو در بخشی جداگانه اجرای انواع تاتو ها به صورت تایم لپس را به گونه ای دقیق و واضح آموزش می دهد. پارت اول دوره آموزش گام به گام تاتو علاوه بر موارد بالا به ارائه جدیدترین و بی نظیر ترین تاتو های انجام شده، اجرای تاتو رنگی و تمرین تاتو بر روی پوست مصنوعی، پوست خوک، روی ماکت و ... پرداخته است. در بخش آخر از پارت اول دوره آموزش گام به گام تاتو موضوعاتی شامل آموزش طراحی تاتو (طراحی به صورت پروانه، حرف اول با قلب، حیوانات، علامت ماه تولد و گل)، طرح های آماده تاتو (تاتو برای ناف، تاتو سرخ پوستان، تاتو وایکینگ، تاتو مائوری و نمونه های بسیار دیگر)، فونت های مناسب برای تاتو و جزواتی درباره جزئیات تاتو ارائه می شود.

 

دوره آموزش گام به گام تاتو در پارت آموزش تتوی صورت نحوه پاک کردن تاتو با (اسید، آرایش و لیزر)، متد فیبروز ابرو، میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن را به صورت جامع آموزش داده و در قالب فایل پی دی اف ابزار تاتو ابرو، ابزار کار میکروبلیدینگ، انتخاب سوزن تاتو، انواع رنگ، ماشین ها و دستگاه تاتو، آشنایی با مقدمات تاتو، ترکیب رنگ تاتو و تکنیک های مهم در تاتو و هاشور را ارائه می کند. در پایان با توجه به مطالب ذکر شده می توان دوره آموزش گام به گام تاتو را به عنوان یکی از مجموعه های ارزشمند در زمینه تاتو معرفی نمود.  

برای اولین بار مرکز فروش فایل حجمی

www.118file.comمراجعه نمایید

  • 118 فایل
  • ۰
  • ۰

آموزش زبان انگلیسی در منزل در واقع تکمیل کننده و ادامه مجموعه آموزش زبان Engvid بوده و در بردارنده دروس مربوط به 6 تن از اساتید مجموعه Engvid به نام های Adam, Rebeca, James, Jade, Benjamin و Valen می باشد. مجموعه آموزش زبان انگلیسی در منزل شامل 6 بخش است که هر بخش مربوط به دروس یکی از اساتید نام برده شده بوده و جدیدترین و آخرین دروس هر استاد از ابتدا تا انتها به زبان انگلیسی ارائه می شود.

آموزش زبان انگلیسی در منزل1

بخش اول مجموعه آموزش زبان انگلیسی در منزل 115 درس از دروس استاد Adam که به موضوعاتی نظیر اصطلاحات تکنولوژی، گرامر، آیلتس، تافل و... مربوط می باشد را پوشش داده و می تواند در ایجاد آمادگی برای آزمون های بین المللی نظیر تافل و آیلتس تاثیر بسزایی داشته باشد.

آموزش زبان انگلیسی در منزل

بخش دوم مجموعه آموزش زبان انگلیسی در منزل به دروس استاد Rebeca که 216 درس می باشد اختصاص یافته و به مباحث کاربردی مانند اشتباهات رایج گرامری زبان آموزان، اصطلاحات و عبارات مربوط به تجارت و کلماتی که اشتباهاً به جای یکدیگر به کار می روند پرداخته است. همچنین بخش دوم مجموعه آموزش زبان انگلیسی در منزل به طور مفصل به مهارت Speaking پرداخته و مباحثی نظیر نحوه گفت و گو در مورد دوستان، ملیت ها و اصطلاحات انگلیسی را پوشش می دهد.

آموزش زبان انگلیسی در منزل

بخش سوم مجموعه آموزش زبان انگلیسی در منزل مربوط به 200 درس استاد James بوده و در واقع تکمیل کننده دروس دیگر اساتید مجموعه آموزش زبان Engvid می باشد. سایر بخش های مجموعه آموزش زبان انگلیسی در منزل دربردارنده بیش از 100 درس سه استاد دیگر این مجموعه است و تا حد زیادی در ارتقاء مهارت Speaking, listening, writing و Reading به شما کمک خواهد کرد. 

آموزش زبان انگلیسی در منزل

آموزش زبان انگلیسی در منزل1

 

اگر به دنبال یک منبع قابل اعتماد و معتبر به منظور یادگیری هر چه بهتر زبان انگلیسی بوده و رسیدن به آمادگی برای آزمون های آیلتس و تافل دغدغه این روزهای شماست مجموعه آموزش زبان انگلیسی در منزل که حاوی زیرنویس تحت الفظی است، بهترین پیشنهاد برای شما می باشد. 

118فایل اولین مرکز فروش فایل حجمی

www.118file.com

  • ۰
  • ۰

ساخت میز با رزین

آموزش ساخت میز با رزین  که به صورت دوبله فارسی می باشد، به معرفی مواد و استفاده از این روش در زیباتر کردن طراحی وسایل مختلف می پردازد. در عصر حاضر انسان ها با کمک علوم گوناگون به دنبال کشف و یا ایجاد راهی برای زیبایی و بهتر کردن محیط و کیفیت زندگی خود می باشند. در این بین علم شیمی نیز عقب نمانده و توانسته با آگاهی از ساختار مولکلولی مواد مختلف به تولید ماده جدیدی به نام "اپوکسی" بپردازد. اپوکسی ها توانایی مخلوط شدن با سایر عناصر را داشته و از این رو می توانند دارای ویژگی های گوناگونی باشند.

 

 

آموزش ساخت میز با رزین با ارائه ویدیو های آموزشی گوناگون و مفید، با زبان انگلیسی توانسته به یاری علاقه مندان فعالیت در این حوزه آمده است. اپوکسی به دلیل مقاومت بالای خود در برابر گرما، شستشو، عوامل شیمیایی و ... در  بسیاری از موارد نظیر طراحی داخلی و زیبا سازی مکان ها، حوزه زیست شناسی، هنر، کامپوزیت و موارد بسیار دیگری به کار می رود. امروزه جوانان به دلیل مشکل اشتغال، بیش از پیش به کارهای صنعتی و هنری روی آورده و خود نیز سعی دارند تا با فراگیری اصول و نحوه کار به انجام آن پرداخته و از این طریق صاحب درآمد گردند. اپوکسی همچنین در ایجاد طرح های متناسب و هماهنگ با محیط برای زیباسازی هر چه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین فرد برای تولید نمونه ای منحصربفرد باید تا حدودی از رنگ ها و هارمونی آنها آگاهی داشته و دارای ذوق و سلیقه باشد. 

 

 

آموزش ساخت میز با رزین شما را با به کار بردن رزین برای زیباتر کردن انواع وسایل نظیر میز، ساعت، کیف و ... آشنا می کند. رزین ماده اصلی اپوکسی است که به دو صورت طبیعی و مصنوعی می باشد. رزین های گوناگونی وجود دارد که بسته به خصوصیتشان در موارد مختلفی استفاده می شوند. آموزش ساخت میز با رزین با ارائه بیش از 12 ساعت ویدیو شما را با نحوه ترکیب رزین با هاردنر و رنگ ها و همچنین طرح های گوناگون حاصل از اپوکسی آشنا می سازد. از آنجا که گام اول کار با اپوکسی، مخلوط کردن رزین با سایر مواد می باشد به همین منظور در بخش نخست آموزش ساخت میز با رزین شما با مطالب مهمی در مورد مخلوط کردن رزین با هاردنر و رنگ ها، مقدار آنها و همچنین نحوه صحیح مخلوط کردن آشنا خواهید شد. همچنین در ادامه مطالبی در مورد شناخت رنگ های رزین اپوکسی، ماهیت رزین، فرمول مخلوط کردن رزین و آموزش گام به گام ساخت میز چوبی با رزین اپوکسی را در قالب فایل پی دی اف ارائه می کند. نا گفته نماند که در انجام هر کاری نکات مهمی نیز وجود دارد که در صورت رعایت آنها می توان از اشتباهات احتمالی پیشگیری کرد. در نتیجه با مشاهده ویدیو های این بخش می توانید از کلیه نکات و نحوه انجام کار به طور کامل مطلع گردید.

فراد با تجربه در هر کاری مطمئنأ می توانند علاقه مندان ورود به آن عرصه را بهتر راهنمایی کنند از این رو آموزش ساخت میز با رزین با ارائه فیلم های آموزشی از استادکاران این حرفه توانسته به خوبی نحوه انجام کار را توسط دوربین ها از زوایای مختلف شرح دهد. در ادامه آموزش ساخت میز با رزین، شما با ساخت انواع میز های کوچک و پر کاربرد مانند میز قهوه، میز دایره ای، میز بیضی شکل و ... و همچنین ایجاد طرح بر روی آنها توسط رزین آشنا می گردید. کار با رنگ برای همه افراد جذاب بوده و هیچگاه خسته کننده نمی باشد از این رو رزین با قابلیت ترکیب با انواع رنگ ها باعث خلق آثار بسیار زیبا و شگفت انگیزی می گردد. آموزش ساخت میز با رزین سعی کرده تا حد ممکن به این موضوع بپردازد و از نحوه ساخت انواع طرح رودخانه ای بر روی میز چوبی برای شما عزیزان فیلم های باکیفیت و جامعی را قرار دهد به طوری که هر بیننده از مشاهده ده ها نمونه کار ارائه شده در آموزش اجرای کامل اپوکسی به وجد می آید. از دیگر آموزش های این بخش می توان به ایجاد طرح های گوناگون رزین و اپوکسی با مواد و اشیاء اشاره کرد.

 

 

 

یکی از طرح های زیبا و پرطرفدار در رزین اپوکسی، مدل رودخانه می باشد که آموزش ساخت میز با رزین طی چندین فایل ویدیویی به آموزش این مدل پرداخته است. طراحی و ساخت چراغ های چوبی، مخلوط آلومینیوم در اپوکسی چوب، مدل رزین اپوکسی براق و اقیانوسی و موارد بسیار دیگری از جمله آموزش های بخش دوم آموزش ساخت میز با رزین می باشد. قالب کاربرد رزین اپوکسی ایجاد طرح بر روی سطوحی مانند میز می باشد اما می توان از آن در تولید زیورآلات، ساعت دیواری و کیف استفاده نمود. آموزش ساخت میز با رزین با در برداشتن آموزش همه موارد ذکر شده و با ارائه نکات حائز اهمیت و کاربردی به همراه زیرنویس تحت الفظی، توانسته علاقه مندان را برای ورود به این حرفه آماده سازد. 

118فایل اولین مرکز فروش فایل حجمی

www.118file.com

  • ۰
  • ۰

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر به طور ویژه برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان 4 تا 13 سال تهیه و گرد آوری شده است. این مجموعه آموزشی که به زبان انگلیسی است، در 4 سطح و با هدف آموزش مرحله به مرحله زبان انگلیسی می باشد. سطح اول مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر، اعداد، قسمت های مختلف بدن و اشکال هندسی را آموزش داده است.

 

آموزش زبان انگلیسی به <a href='http://118file.com/list.aspx?pcat=2048&key=کودکان' target='_blank' title='کودکان' >کودکان</a> با شعر

 

 

 

 

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر 

شیوه آموزشی مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر از طریق شعر و آهنگ و با نمایش تصاویر و انیمیشن های متفاوت می باشد به گونه ای که کودک پس از مشاهده اشکال مورد نظر، تلفظ هر یک را فراگرفته و با تکرار مداوم کلمه مورد نظر با آهنگ، به طور کامل کلمه جدید را به خاطر می سپارد. از ویژگی های برجسته مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر می توان به چند منظوره بودن آموزش ها اشاره کرد. به عنوان مثال در سری ویدئوهای مربوط به آموزش اشکال هندسی، همزمان با آموزش نام شکل مورد نظر به آموزش رنگ اشکال نیز می پردازد یا از طریق شمارش تعداد هر شکل به گونه ای اعداد را نیز آموزش می دهد.

سطح دوم مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر با آموزش قسمت های مختلف خانه نظیر اتاق خواب و آشپزخانه، روزهای هفته و میوه ها در زبان انگلیسی آغاز شده و در ادامه حیوانات جنگل، ماشین آلات ساختمانی و ده ها مورد آموزشی دیگر را نیز پوشش داده است. آموزش فصل ها، زمان و افعال از موارد مطرح شده در سطح سوم مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر می باشد.

در پایان سطح چهارم مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر علاوه بر شعرهای آموزشی در زمینه های متفاوت، دربردارنده بخشی تحت عنوان آموزش لغات می باشد که به طور ویژه مجموعه ای از بی نظیرترین لغات زبان انگلیسی در زمینه های مختلف را آموزش خواهد داد. سطح چهارم مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر از سطح پیشرفته تری نسبت به دیگر سطح ها برخوردار بوده و به خاطر سپردن لغات را برای افراد میسر می کند به طوری که مجموعه ای از لغات مربوط به انواع غذاها، ابزارآلات متفاوت، میوه ها و ده ها مورد دیگر را همراه با تصاویر در اختیار علاقمندان قرار می دهد همچنین در پایان هر ویدئو آزمونی برای سنجش میزان یادگیری زبان آموزان قرار دارد.

 

 

مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر اگر به صورت کامل و مرحله به مرحله همراه با تکرار مداوم مشاهده شود می تواند جایگزین مناسبی برای کلاس زبان انگلیسی باشد. پس از تماشای کامل این مجموعه بی نظیر کودکان تا سطح زیادی با لغات و اصطلاحات زبان انگلیسی، به بهترین شیوه ممکن آشنا خواهند شد. باید افزود مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر علاوه بر اینکه منبعی فوق العاده به منظور آموزش زبان انگلیسی به کودکان می باشد، می تواند ابزار کمک آموزشی مهمی برای مدرسان زبان انگلیسی نیز به حساب آید. تمامی مدرسان زبان انگلیسی که به کودکان 4تا 13 سال درس می دهند، می توانند برای تفهیم بهتر مطالب از ویدئوهای مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر کمک بگیرند. مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر را هم اکنون می توانید به صورت لینک دانلود یا دی وی دی در محل دریافت نمایید. 

 

آموزش زبان انگلیسی به <a href='http://118file.com/list.aspx?pcat=2048&key=کودکان' target='_blank' title='کودکان' >کودکان</a> با شعر

 

 

 

 

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر 

سطح اول

-اعداد

-آموزش حروف الفبا و اعداد برای کودکان

-صداها در زبان انگلیسی –phonics

-صدای حیوانات-animals soun

118فایل اولین مرکز فروش فایل حجمی

www.118file.comمراجعه نمایید

  • 118 فایل
  • ۰
  • ۰

 

آموزش جامع زنبورداری که به صورت تخصصی دوبله فارسی شده است، در واقع پارت دوم آموزش حرفه ای زنبورداری بوده و تکمیل کننده پارت اول می باشد. این مجموعه آموزشی که ابتدا تا انتهای زنبورداری را در اختیار علاقمندان قرار داده است دارای چهار بخش می باشد. این در حالی است که آموزش جامع زنبورداری با آغاز زنبورداری شروع شده و تا مرحله مربوط به بیماری های کندو و زنبورها پیش می رود.

 

آموزش جامع زنبورداری 1

آموزش جامع زنبورداری - آموزش جامع زنبورداری

محل و منطقه ای که برای شروع کارزنبورداری انتخاب می کنید اهمیت زیادی دارد اما جای بسی خرسندی است که اکثر مناطق ایران برای حرفه زنبورداری مناسب بوده و از لحاظ انتخاب منطقه مناسب دچار مشکل نخواهید شد. برای آغاز کار زنبورداری به امکانات زیادی نیاز ندارید بلکه لباس کامل زنبورداری، چکمه، دودی، اهرم و برس تمام آن چیزی است که باید تهیه کنید. نحوه استفاده از هریک نیز در مجموعه آموزش جامع زنبورداری شرح داده شده است.

آموزش جامع زنبورداریاگر علاقمند به حرفه زنبورداری می باشید باید در این زمینه اطلاعات زیادی کسب کرده و با اطلاعات کافی فعالیت خود را آغاز کنید. این در حالی است که مجموعه آموزش جامع زنبورداری جزئیات این اطلاعات را در اختیارتان قرار خواهد داد. به عبارت بهتر این مجموعه آموزشی می تواند افراد مبتدی و کسانی که پیش از این هیچ گونه فعالیتی در زمینه زنبورداری نداشته اند را برای آغاز حرفهزنبورداری آماده کنند

 

آموزش جامع زنبورداری 1

 

 

آموزش جامع زنبورداری

لیست سرفصل های مجموعه آموزش جامع زنبورداری عبارتند از:

-آغاز زنبورداری

-سال زنبورداری

-ملکه زنبورعسل

-بیماری های مربوط به کندو

اولین مرکز فروش فایل حجمی   

 

118فایل اولین مرکز فروش فایل حجمی

www.118file.comمراجعه نمایید

  • 118 فایل
  • ۰
  • ۰

آموزش ساخت عروسک های روسی

آموزش ساخت عروسک های روسی فرایند ساخت و دوخت انواع عروسک های روسی نمدی را با زبان روسی و به صورت مرحله به مرحله و جزئیات کامل آموزش داده است به طوری که با تماشای کامل این مجموعه آموزشی قادر به دوخت این نوع از عروسک ها خواهید بود. آموزش عروسک های روسی با مرحله اندازه گیری و برش قسمت های مختلف عروسک های روسی آغاز شده و تا مرحله پایانی که دوخت و اتصال قسمت های متفاوت می باشد ادامه یافته است.

 

آموزش ساخت عروسک های روسی 1