118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آدرس وب سایت: wWw.118File.Com

۴۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آموزش ساخت میز با رزین به معرفی مواد و استفاده از این روش در زیباتر کردن طراحی وسایل مختلف می پردازد. در عصر حاضر انسان ها با کمک علوم گوناگون به دنبال کشف و یا ایجاد راهی برای زیبایی و بهتر کردن محیط و کیفیت زندگی خود می باشند. در این بین علم شیمی نیز عقب نمانده و توانسته با آگاهی از ساختار مولکلولی مواد مختلف به تولید ماده جدیدی به نام "اپوکسی" بپردازد. اپوکسی ها توانایی مخلوط شدن با سایر عناصر را داشته و از این رو می توانند دارای ویژگی های گوناگونی باشند.

آموزش ساخت میز با رزین

آموزش ساخت میز با رزین با ارائه ویدیو های آموزشی گوناگون و مفید، به یاری علاقه مندان فعالیت در این حوزه آمده است. اپوکسی به دلیل مقاومت بالای خود در برابر گرما، شستشو، عوامل شیمیایی و ... در  بسیاری از موارد نظیر طراحی داخلی و زیبا سازی مکان ها، حوزه زیست شناسی، هنر، کامپوزیت و موارد بسیار دیگری به کار می رود. امروزه جوانان به دلیل مشکل اشتغال، بیش از پیش به کارهای صنعتی و هنری روی آورده و خود نیز سعی دارند تا با فراگیری اصول و نحوه کار به انجام آن پرداخته و از این طریق صاحب درآمد گردند. اپوکسی همچنین در ایجاد طرح های متناسب و هماهنگ با محیط برای زیباسازی هر چه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین فرد برای تولید نمونه ای منحصربفرد باید تا حدودی از رنگ ها و هارمونی آنها آگاهی داشته و دارای ذوق و سلیقه باشد. 

آموزش ساخت میز با رزین 

آموزش ساخت میز با رزین شما را با به کار بردن رزین برای زیباتر کردن انواع وسایل نظیر میز، ساعت، کیف و ... آشنا می کند. رزین ماده اصلی اپوکسی است که به دو صورت طبیعی و مصنوعی می باشد. رزین های گوناگونی وجود دارد که بسته به خصوصیتشان در موارد مختلفی استفاده می شوند. آموزش ساخت میز با رزین با ارائه بیش از 12 ساعت ویدیو شما را با نحوه ترکیب رزین با هاردنر و رنگ ها و همچنین طرح های گوناگون حاصل از اپوکسی آشنا می سازد. از آنجا که گام اول کار با اپوکسی، مخلوط کردن رزین با سایر مواد می باشد به همین منظور در بخش نخست آموزش ساخت میز با رزین شما با مطالب مهمی در مورد مخلوط کردن رزین با هاردنر و رنگ ها، مقدار آنها و همچنین نحوه صحیح مخلوط کردن آشنا خواهید شد. همچنین در ادامه مطالبی در مورد شناخت رنگ های رزین اپوکسی، ماهیت رزین، فرمول مخلوط کردن رزین و آموزش گام به گام ساخت میز چوبی با رزین اپوکسی را در قالب فایل پی دی اف ارائه می کند. نا گفته نماند که در انجام هر کاری نکات مهمی نیز وجود دارد که در صورت رعایت آنها می توان از اشتباهات احتمالی پیشگیری کرد. در نتیجه با مشاهده ویدیو های این بخش می توانید از کلیه نکات و نحوه انجام کار به طور کامل مطلع گردید.

  • ۰
  • ۰

در ظاهر افراد، صورت یکی از اعضای مهم می باشد که در برقراری ارتباط با یکدیگر بسیار تأثیرگذار است. از این رو حفظ سلامتی پوست یکی از دغدغه های هر فرد در تمام طول زندگی اش بوده و برای حفظ و بهبود آن به انواع پاکسازی پوست خانگی یا پزشکی روی می آورد. در حال حاضر با پیشرفت علم پزشکی روش های نوین پاکسازی برای زیباتر کردن هر چه بیشتر پوست به وجود آمده که توسط این شیوه ها می توان به از بین بردن لکه ها و ایجاد شفافیت آن کمک کرد. اکنون با وجود افزایش آلودگی ها، تغییر زاویه تابش خورشید و دیگر عوامل مخرب در زیبایی پوست باعث روی آوردن هر چه بیشتر افراد به سمت انواع پاکسازی پوست شده است. در حال حاضر روش های متعددی برای سلامتی و بهبود زیبایی پوست در کلینیک ها و بعضأ در سالن های زیبایی ارائه می گردد و افراد با مراجعه به آنها در مدت کوتاهی با پوستی شفاف، صاف و عاری از هر گونه لک مواجه می شوند. آموزش پاکسازی صورت کلیه روش های موجود برای پاکسازی پوست را به گونه ای دقیق و کامل آموزش داده و تمامی نکات مربوط به طریقه انجام پاکسازی و همچنین مراقبت های قبل و بعد از آن را بیان می کند.

آموزش پاکسازی صورت – آموزش پاکسازی صورت

آموزش پاکسازی صورت با ارائه بیش از 32 ساعت فیلم آموزشی توانسته کلیه موارد لازم و همچنین نحوه انجام انواع پاکسازی پوست را بیان کند تا با مشاهده این مجموعه بتوانید به راحتی برای خود و یا دیگر عزیزانتان روش های پاکسازی را به کار بگیرید. آموزش پاکسازی صورت در ابتدا با ارائه فیلم های ویدیویی گوناگون به "آموزش درماپلنینگ" پرداخته و این روش را بطور کامل شرح داده و نیز متخصصان نکات لازم و مهمی را در میان آموزش برای شما علاقه مندان عزیز بیان می دارند. از آنجا که وجود سلول های مرده و موی زاید بر روی صورت باعث از بین رفتن زیبایی و شادابی آن شده، درماپلنینگ به کمک ابزار خود "تیغ مخصوص" به رفع این موارد کمک کرده و در مدت کوتاهی باعث صافی و شفافیت هر چه بیشتر پوست صورت شما می گردد. 

آموزش پاکسازی صورت – آموزش پاکسازی صورت

در کنار آموزش درماپلنینگ، مجموعه آموزش پاکسازی صورت به آموزش درمارولینگ پرداخته و با ارائه فیلم های با کیفیت و مختلف کلیه موارد لازم و حائز اهمیت را به همراه نکات شرح می دهد. این روش که توسط ابزاری به نام "درمارولر" انجام می شود باعث حفظ شادابی و جوان سازی پوست، از بین بردن لک و جای جوش و دیگر مشکلات پوستی می گردد. این روش در مقایسه با سایر روش های پاکسازی پوست دارای خطر کمتری بوده و با صرف هزینه بسیار اندک می توانید در کمترین زمان به پوستی درخشان دست پیدا کنید. آموزش درمارولینگ در آموزش پاکسازی صورت فیلم هایی در رابطه با آموزش مرحله به مرحله، نحوه انجام درمارولینگ، نحوه استفاده این روش در مشکلاتی نظیر جای جوش، طریقه ضد عفونی کردن درمارولر و نکات حائز اهمیت دیگری را ارائه می کند. همچنین طی مشاهده 16 فایل ویدیویی با اشتباهات رایج، آشنایی با انواع درمارولر ها، درمارولینگ در محدوده چشم و ... آشنا خواهید شد.

  • ۰
  • ۰

آموزش تعمیر پلی استیشن با فروش بالای کنسول های بازی سونی به اهمیت ویژه ای دست پیدا نموده است. آموزش تعمیر پلی استیشن یکی از مشاغل خدماتیاست که در حال حاضر با بالارفتن قیمت های کنسول های بازی درآمدی دو چندان یافته، طوری که تعمیرکارانی هستند که با آموزش تعمیر پلی استیشن و خرید کنسول هایی که به نظر غیرقابل استفاده (به اصطلاح dead) می آیند و تعمیر و فروش مجدد آن ها به درآمدهایی کلان دست پیدا می کنند. اگر به دنبال چنین شغلی هستید و مهارت کافی در زمینه ی الکترونیک دارید، می توانید با مشاهده ی آموزش تعمیر پلی استیشن که به صورت فایل های ویدئویی است، آموزش تعمیر پلی استیشن را شروع کنید.

آموزش تعمیر پلی استیشن - آموزش تعمیر پلی استیشن

آموزش تعمیر پلی استیشن که به نظر برخی بسیار تخصصی است، مانند تعمیر سایر وسایل الکترونیکی دارای ترفندها و نکاتی می باشد که انجام آن را ساده می کند. آموزش تعمیر پلی استیشن را می توان با آشنایی مناسب با قطعات و کارکرد آن ها فرا گرفت.آموزش تعمیر پلی استیشن مشکلات متعددی را پوشش می دهد که می تواند سخت افزاری یا نرم افزاری باشند و اغلب آن ها مربوط به پورت خروجی تصویر اچ دی ام آی (HDMI) است که در مجموعه ویدئوهای آموزش تعمیر پلی استیشن با آن ها آشنا خواهید شد. از جمله مشکلات سخت افزاری دیگر می توان به نخواندن یا گیر کردن دیسک داخل دستگاه، روشن شدن چراغ های مشهور به چراغ سفید مرگ و در نهایت روشن نشدن دستگاه نام برد. مورد آخر یعنی روشن نشدن دستگاه در آموزش تعمیرپلی استیشن جایگاه مخصوصی دارد زیرا مجموعه ای از عوامل مختلف می توانند در ایجاد آن دخیل باشند.

آموزش تعمیر پلی استیشن - آموزش تعمیر پلی استیشن 

در آموزش تعمیر پلی استیشن، باید بدانیم که اولین و مهم ترین قدم عیب یابی است. اگر ندانیم مشکل از کدام بخش دستگاه است، تعمیر نامناسب می تواند منجر به خرابی بیشتر یا حتی آسیب جدی و از کار افتادن قطعی کنسول گردد. اگر آموزش تعمیر پلی استیشن را فرا گرفته باشید، می توانید اغلب مشکلات را خودتان شناسایی کنید و خرید قطعات یدکی آن را رفع کنید و جلوی اشتباه تعمیرکاران یا تعویض قطعات سالم را بگیرید. بدین ترتیب مجموعه ی آموزش تعمیر پلی استیشن به شما کمک می کند تا خود به تعمیرکاری ماهر در زمینه ی آموزش تعمیر پلی استیشن تبدیل شوید.


  • ۰
  • ۰

یکی از موسساتی که در زمینه صنعت ساختمان حرف های زیادی برای گفتن دارد موسسه کناف می باشد. از دلایل شهرت جهانی این موسسه، فعالیت در سطح بین المللی و ویژگی های برجسته آن است. کناف که یک موسسه خانوادگی اصیل می باشد در سال 1932 توسط آلمان پایه گذاری شد.

  • ۰
  • ۰

آموزش ساخت عروسک های روسی به صورت مرحله به مرحله و با جزئیات کامل فرایند ساخت و دوخت انواع عروسک های روسی نمدی را اموزش داده است به طوری که با تماشای کامل این مجموعه آموزشی قادر به دوخت این نوع از عروسک ها خواهید بود.آموزش عروسک های روسی با مرحله اندازه گیری و برش قسمت های مختلفعروسک های روسی آغاز شده و تا مرحله پایانی که دوخت و اتصال قسمت های متفاوت می باشد ادامه یافته است.


آموزش ساخت عروسک های روسی 1

  • ۰
  • ۰

آموزش ساخت آبنما یکی از فعالیت های تخصصی ساختمانی است و مربوط به آبنماهای بزرگی می باشد که درحیاط یا خارج از ساختمان ها و داخل باغ ها ایجاد می شوند. نوع دیگری از آموزش ساخت آبنما نیز وجود دارد که به آموزش ساخت آبنماهای کوچک و داخلی یا حتی رومیزی می پردازد. این نوع آبنما نیازی به فعالیت تخصصی ندارد و با آموزشی سریع و جامع می توان کاملا به آموزش ساخت آبنما مسلط شد و بدون نیاز به پرداخت هزینه، آن را اجرا کرد. مزیت آموزش ساخت آبنما علاوه بر صرفه جویی در هزینه ی اجرا، آشنایی با ایده ها و طرح های جدید برای آموزش ساخت آبنما و یادگیری طریقه ی استفاده از مواد مختلف به شیوه ای خلاقانه است.

آموزش ساخت آبنما

آموزش ساخت آبنما - آموزش ساخت آبنما

آموزش ساخت آبنما را می توان به دو دسته ی کلی تقسیم بندی کرد که آموزش ساخت آبنما در داخل یا خارج از فضای مسکونی خانه است. آموزش ساخت آبنماهای داخلی مربوط به آبنماهایی کوچک و معمولا سبک و بدون صدا و آلودگی می باشد که در آن ها از پمپ های کوچک آب استفاده می گردد. آموزش ساخت آبنماهای داخلی ظرافت بیشتری دارند اما در زمان کمتری اجرا می شوند و معمولا دارای جلوه های بصری زیباتری هستند. آموزش ساخت آبنماهای خارجی مربوط به آموزش ساخت آبنماهایی است که بسیار بزرگ تر هستند و طبعا هزینه ی بیشتری دارند. برخلاف آموزش ساخت آبنماهای داخلی که از مواد سبک مانند یونولیت و رنگ و پلاستیک استفاده می شود، آموزش ساخت آبنماهای خارجی شامل استفاده از تخته سنگ های طبیعی بزرگ و سیمان و پمپ های قوی آب برای انتقال چند متری آب می باشند. این آبنماها در حیاط خانه های بزرگ، باغ ها یا هتل ها مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند از یک متر تا چند ده متر متفاوت باشند. حتی برخی آموزش ساخت آبنماهای خارجی بزرگ درباره ی ساخت آبنماهای آبشاری و رودخانه ای هستند. ویژگی مشترک تمام آموزش ساخت آبنماها این است که آب در چرخه ای تکرار شونده به وسیله ی یک پمپ برقی به جریان می افتد تا ظاهری جذاب ایجاد کند.

آموزش ساخت آبنما - آموزش ساخت آبنما

آموزش ساخت آبنما از ابتدای تاریخ بشر وجود داشته است. در بناهای قدیمی مربوط به چند هزارسال قبل نیز رد پای استفاده از آبنماها برای زیبایی و یا کاربرد خاص (مانند حوض و فواره برای خنک کردن فضا یا انتقال آب) دیده می شود. در گذشته که پمپ های برقی وجود نداشته است، از اختلاف فشار و جاذبه و وزن آب برای ساخت آبنما استفاده می شده که چندان قدرتمند نبوده است. آموزش ساخت آبنماهای باستانی مانند آبنمای بامبویی در شرق آسیا، آبنمای دریایی با سوراخ کردن ساحل های سنگی و آبنماهای طبقاتی زیر بادگیرهای سنتی ایران با فواره نشان می دهد که این هنر در گذشته نیز وجود داشته است.

  • ۰
  • ۰

آموزش بیلیارد یکی از قدیمی ترین ورزش' >ورزش های جهان است که صدها سال پیش در اروپا وجود داشته است. آموزش بیلیارد در ایران نیز دارای محبوبیت بالایی می باشد و حتی فدراسیونی برای آموزش بیلیارد وجود دارد. آموزش بیلیارد یکی از جذاب ترینورزش' >ورزش های دنیاست که نیازمند مهارت ها و وسایل خاصی بوده و معمولا به صورت جمعی انجام می شود. آموزش بیلیارد که در انگلیسی به دو بخش اصلی pool و snooker تقسیم بندی می شود مورد پسند بسیاری از جوانان است اما امکانات محدود در شهرهای مختلف آموزش بیلیارد را دشوار نموده است. از بهترین راه های آموزش بیلیارد یادگیری از طریق فیلم های آموزشی است که در این مجموعه برای شما آماده شده است.

آموزش بیلیارد

آموزش بیلیارد - آموزش بیلیارد

آموزش بیلیارد در جهان به قدری مشهور است که هرساله چندین مسابقه ی جهانی در رشته های مختلف این ورزش' >ورزش برگزار می شود. همان طور که می دانید این بازیروی یک میز با سوراخ هایی در اطراف آن انجام می شود که توپ هایی روی آن قرار دارند و باید با زدن ضربه به داخل سوراخ ها هدایت شوند. اگر چه کلیت آموزش بیلیارد همین است اما تکنیک ها و شیوه های بی شماری وجود دارند که بدون آن ها آموزش بیلیارد غیرممکن می گردد. مثلا آموزش بیلیارد به چند دسته تقسیم می شود که در عین شبیه بودن، ریشه ها و قوانین مشخصی دارند. اسنوکر که شیوه ی کلاسیک آموزش بیلیارداست، میزی بزرگ تر از سایر رشته ها دارد و دارای شش پاکت در اطراف میز است که هدف از بازی وارد کردن توپ ها به این پاکت هاستو تکنیک اصلی اسنوکر آن پل زدن است. در مقابل، بازی شاخصی که آن را می شناسیم و در باشگاه ها انجام می شود، ایت بال نام دارد. بازی غالب مسابقات بین المللی از نوع ناین بال است اما شیوه های دیگری از قبیل تن بال و میز یک پاکته یا بدون پاکت نیز مرسومند. هر روش آموزش بیلیارد دارای تکنیک های منحصر به فردی است که در شیوه های دیگر ممکن است کاملا بدون کاربرد باشد، بنابراین آموزش بیلیارد آموزشی یکسان ندارد.

آموزش بیلیارد - آموزش بیلیارد

آموزش بیلیارد اگرچه دارای تفاوت هایی است، اما مساله ی مهم در تمام انواع آموزش بیلیارد فیزیک توپ ها، پیش بینی نیرو و جهت ضربه و حدس زدن محل قرارگیری بعدی توپ ها می باشد. بنابر این در کنار آموزش بیلیارد مربوط به رشته ی موردنظر، باید نگاهی به تئوری آموزش بیلیارد نیز داشت. بخش تئوری آموزش بیلیارد را می توان از طریق نرم افزارهای شبیه ساز و جزوه های آماده یا از راه تمرین مکرر آموخت.

  • ۰
  • ۰

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر به طور ویژه برای آموزش زبان انگلیسی بهکودکان 4تا 13 سال تهیه و گرد آوری شده است. این مجموعه آموزشی در 4 سطح و با هدف آموزش مرحله به مرحله زبان انگلیسی می باشد. سطح اول مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر، اعداد، قسمت های مختلف بدن و اشکال هندسی را آموزش داده است.

آموزش زبان انگلیسی به <a href='http://118file.com/list.aspx?pcat=2048&key=کودکان' target='_blank' title='کودکان' >کودکان</a> با شعر

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر - آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر 

شیوه آموزشی مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر از طریق شعر و آهنگ و با نمایش تصاویر و انیمیشن های متفاوت می باشد به گونه ای که کودک پس از مشاهده اشکال مورد نظر، تلفظ هر یک را فراگرفته و با تکرار مداوم کلمه مورد نظر با آهنگ، به طور کامل کلمه جدید را به خاطر می سپارد. از ویژگی های برجسته مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر می توان به چند منظوره بودن آموزش ها اشاره کرد. به عنوان مثال در سری ویدئوهای مربوط به آموزش اشکال هندسی، همزمان با آموزش نام شکل مورد نظر به آموزش رنگ اشکال نیز می پردازد یا از طریق شمارش تعداد هر شکل به گونه ای اعداد را نیز آموزش می دهد.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر - آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر

سطح دوم مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر با آموزش قسمت های مختلف خانه نظیر اتاق خواب و آشپزخانه، روزهای هفته و میوه ها در زبان انگلیسی آغاز شده و در ادامه حیوانات جنگل، ماشین آلات ساختمانی و ده ها مورد آموزشی دیگر را نیز پوشش داده است. آموزش فصل ها، زمان و افعال از موارد مطرح شده در سطح سوم مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر می باشد.

  • ۰
  • ۰

آموزش خودآرایی، مجموعه ای جامع در زمینه خودآرایی بوده که به توضیح نحوه صحیح آرایش صورت و ذکر جزئیات و نکات مربوط به آن می پردازد. باید بدانید که آرایش کردن کار سختی نیست اما آنچه که اهمیت دارد نحوه صحیح آرایش صورت می باشد. از اینرو وب سایت 118فایل با گردآوری مجموعه آموزش خودآرایی به شما در انجام صحیح آرایش صورت کمک فراوانی می نماید.


آموزش خودآرایی1


 

آموزش خودآرایی 

یکی از اعضای مهم صورت، چشم ها بوده که آرایش صحیح و زیبا برای هر مدل چشم می تواند به جذابیت آن بیفزاید. باید افزود که مجموعه آموزش خودآرایی برای این منظور به شما نحوه صحیح آرایش چشم ها را در قالب بیش از 50 فیلم آموزشی توضیح داده است. لازم به ذکر بوده که این مجموعه آموزشی جذاب با ارائه بیش از 150 ویدئوی آموزشی به نحوه صحیح آرایش کامل صورت می پردازد. از آنجایی که بسیاری از بانوان' >بانوان به آرایش های ساده و طبیعی علاقه بسیاری نشان می دهند، ما تصمیم گرفتیم تا در مجموعه آموزش خودآرایی، ویدئوهای مربوط به آموزش آرایش ساده و طبیعی را نیز بگنجانیم. 

آموزش خودآرایی - آموزش خودآرایی

یکی از دغدغه های بانوان' >بانوان، نحوه آرایش صورت برای مناسبت های مختلف می باشد. از اینرو در مجموعه آموزش خودآرایی نحوه آرایش صورت برای مناسبت های مختلف از جمله ولنتاین، سال تحویل، فستیوال ها و عروسی و ... توضیح داده شده است. هم چنین در این مجموعه آرایش هایی متناسب با فصول مختلف آموزش داده می شود. 

  • ۰
  • ۰

آموزش تردستی یکی از بهترین فعالیت هایی است که می توان از آن برای سرگرم کردن خود و دوستان استفاده کرد. البته باید برای یک آموزش تردستی خوب علاوه بر داشتن یک استاد خوب، تمرین و پشتکار را نیز مدنظر قرار داد. آموزش تردستی شاید دشوار به نظر برسد اما پس از توضیحات کسی که آموزش تردستی را به شما می گوید، خواهید دید که آموزش تردستی تنها محدود به خطاها و حقه های بصری و ابزارهای خاص شعبده بازی است. مجموعه ی آموزش تردستی را Evan Era میزبانی کرده است و پس از اجرای تردستی در ابتدای هر فیلم، آموزش تردستی های مختلفی را به صورت تصویری و با توضیحات کامل ارائه می کند.


آموزش تردستی

آموزش تردستی - آموزش تردستی

آموزش تردستی یا همان شعبده بازی یا چشم بندی یک فن و هنر است که در آن با اثر گذاشتن بر ذهن یا حواس انسان ها، کارهایی که به نظر غیرممکن هستند اجرا می شوند. از مهم ترین نمونه های شعبده بازی که در جهان رایج بوده است می توان به دونیم کردن انسانی که در یک جعبه خوابیده است اشاره کرد که هنوز هم در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد و شعبده بازان بسیاری آن را اجرا می کنند. آموزش تردستیاز گذشته مورد توجه افراد علاقه مند به این رشته بوده است، مخصوصا نوجوانان بیش از سایرین آموزش تردستی را دوست دارند.

آموزش تردستی - آموزش تردستی

آموزش تردستی موجب افزایش قدرت تفکر و خلاقیت به علاوه ی افزایش سرعت هماهنگی دست و اعضا با مغز و اعصاب می شود زیرا بسیاری از تمرینات مربوط بهآموزش تردستی نیاز به حرکات سریع و دقیق دست و بدن دارند. آموزش تردستیعلاوه بر موارد فوق می تواند سرگرمی' >سرگرمی مفید و سالمی برای تمام اقشار جامعه باشد و در صورتی که به صورت حرفه ای دنبال شود، شخص قادر خواهد بود کهآموزش تردستی را به عنوان یک شغل در زندگی داشته باشد. آموزش تردستی در سطوح بالا می تواند علاوه بر تضمین آینده ی شخص، شهرت زیادی برای فرد به ارمغان می آورد که خواسته ی بسیاری از جوانان است. شعبده بازان زیادی در مراسم مختلف مانند جشن های تولد و عروسی دعوت می شوند و از این راه هم زندگی خود را تامین می کنند و هم موجب شادی مردم می شوند.

آموزش تردستی - آموزش تردستی

آموزش تردستی شاید در نگاه اول این طور به نظر برسد که نیازمند ابزارهای گران قیمت و عجیبی است اما با دیدن ویدئوهای آموزش تردستی خواهید دید که اکثر مواردآموزش تردستی حتی نیاز به وسیله ی خاصی ندارد و صرفا مهارت شعبده باز است. ویدئوهای آموزش تردستی که نیاز به ابزار دارند، اغلب از وسایل روزمره مانند کارت، سکه، کش، سیم و آب برای ایجاد صحنه های سرگرم کننده استفاده می کنند. البته گفتنی است که در سطح حرفه ای گاهی نیاز به تهیه ی ابزارهایی از قبیل شست و انگشت مصنوعی، مواد شیمیایی خاص و کارت های شخصی شده می‌باشد.