118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آدرس وب سایت: wWw.118File.Com

۱۵ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یکی از طرح های زیبا و پرطرفدار در رزین اپوکسی، مدل رودخانه می باشد که آموزش ساخت میز با رزین طی چندین فایل ویدیویی به آموزش این مدل پرداخته است. طراحی و ساخت چراغ های چوبی، مخلوط آلومینیوم در اپوکسی چوب، مدل رزین اپوکسی براق و اقیانوسی و موارد بسیار دیگری از جمله آموزش های بخش دوم آموزش ساخت میز با رزین می باشد. قالب کاربرد رزین اپوکسی ایجاد طرح بر روی سطوحی مانند میز می باشد اما می توان از آن در تولید زیورآلات، ساعت دیواری و کیف استفاده نمود. آموزش ساخت میز با رزین با در برداشتن آموزش همه موارد ذکر شده و با ارائه نکات حائز اهمیت و کاربردی به همراه زیرنویس تحت الفظی، توانسته علاقه مندان را برای ورود به این حرفه آماده سازد. این مجموعه کامل و مفید را هم اکنون می توانید از طریق وب سایت 118 فایل خریداری نموده و به صورت لینک دانلود یا دی وی دی در محل دریافت کنید. 

جهت دیدن ویدیو آموزش ساخت میز با رزین کلیک کنید

برای سفارش  پکیج آموزش ساخت میز با رزین به 118فایل مراجعه نمایید

118file.com

  • 118 فایل
  • ۰
  • ۰

دوره آموزش گام به گام تاتو با معرفی و ارائه مراحل انواع تاتو بدن و صورت و همچنین بیان طرح های مختلف تاتو توانسته به عنوان یکی از جامع ترین و مفید ترین مجموعه ها در زمینه آموزش تاتو شناخته شود. دوره آموزش گام به گام تاتو کلیه مراحل تاتو صورت و بدن با شیوه های گوناگون، انواع طرح های تاتو و تمامی ابزار و وسایل مورد نیاز را برای علاقه مندان و آرایشگران عزیز آموزش می دهد. دوره آموزش گام به گام تاتو حاوی دو پارت "آموزش تاتو روی بدن" و "آموزش تتوی صورت" و به طور مجموع دارای 8 بخش می باشد که موضوع تاتو را به طور کامل و دقیق بیان می کند.

برای دیدن ویدیو آموزش تاتو اینجا کلیک کنید.

برای سفارش پکیج تاتو بدن به 118فایل مراجعه نمایید

118file.com

  • 118 فایل
  • ۰
  • ۰

دوره جامع آموزش زنبورداری سعی کرده تا کلیه مطالب لازم و مهم در رابطه با زنبورداری را گردآوری و توسط ویدیو های آموزشی مطلوب برای شما عزیزان ارائه کند. دوره جامع آموزش زنبورداری با آموزش های کامل و واضح خود توانسته گام مهمی در راستای آموزش زنبورداری بردارد و از این رو در بین زنبورداران و علاقه مندان دارای طرفداران زیادی می باشد. همچنین دوره جامع آموزش زنبورداری یکی از پرفروش ترین محصولات سایت 118file.com است که توانسته در بین مخاطبین از جایگاه ویژه ای برخوردار گردد. در پایان می توان افزود که با مشاهده دوره جامع آموزش زنبورداری می توانید در مدت کوتاهی به موفقیت و سود چشمگیری در زمینه زنبورداری دست می یابید. 

جهت دیدن ویدیو آموزش زنبورداری به لینک زیر مراجعه نمایید

برای دیدن ویدیو های بیشتر کلیک کنید

برای سفارش پکیچ آموزش زنبورداری به 118فایل مراجعه نمایید

118file.com

 

  • 118 فایل
  • ۰
  • ۰

آموزش ساخت میز با رزین با ارائه ویدیو های آموزشی گوناگون و مفید، با زبان انگلیسی توانسته به یاری علاقه مندان فعالیت در این حوزه آمده است. اپوکسی به دلیل مقاومت بالای خود در برابر گرما، شستشو، عوامل شیمیایی و ... در  بسیاری از موارد نظیر طراحی داخلی و زیبا سازی مکان ها، حوزه زیست شناسی، هنر، کامپوزیت و موارد بسیار دیگری به کار می رود. امروزه جوانان به دلیل مشکل اشتغال، بیش از پیش به کارهای صنعتی و هنری روی آورده و خود نیز سعی دارند تا با فراگیری اصول و نحوه کار به انجام آن پرداخته و از این طریق صاحب درآمد گردند. اپوکسی همچنین در ایجاد طرح های متناسب و هماهنگ با محیط برای زیباسازی هر چه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین فرد برای تولید نمونه ای منحصربفرد باید تا حدودی از رنگ ها و هارمونی آنها آگاهی داشته و دارای ذوق و سلیقه باشد. 

برای سفارش پکیج آموزش ساخت میز با رزین به 118فایل مراجعه نمایید.

118file.com

برای مشاهده ویدیو های بیشتر  به لینک زیر مراجعه کنید

ویدیو آموزش میز با رزین

  • 118 فایل
  • ۰
  • ۰

یکی از نکات حائز اهمیت در رابطه با زنبورداری بیماری های مربوط به کندو و نحوه نگهداری از زنبورها در برخی از فصول سال مانند فصل زمستان می باشد. مجموعه آموزش حرفه ای زنبورداری تمامی این موارد را مورد بررسی قرار داده و آنچه را که در این رابطه باید بدانید به شما می آموزد. لازم به ذکر است مجموعه آموزش حرفه ای زنبورداری نحوه صحیح پوشیدن لباس مخصوص زنبورداری و شست وشوی درست این لباس را آموزش می دهد، زیرا عدم پوشش لباس مناسب در هنگام زنبورداری مشکلات عدیده ای را برای فرد به وجود خواهد آورد.

برای دیدن ویدیو های بیشتر اینجا کلیک کنید

برای سفارش پکیج آموزش زنبورداری به سایت 118فایل مراجعه کنید

118file.com 

 

  • 118 فایل
  • ۰
  • ۰

آموزش تاتو روی بدن، همان طور که احتمالا می دانید، عملی است که در آن با استفاده از سوزن های ویژه، جوهری مخصوص به لایه ی زیرین پوست منتقل می شود. این جوهرها در این لایه باقی می مانند و تقریبا همیشه بدون تغییر خواهند بود بنابراین کیفیت کار نیز بسیار مهم است. با توجه به سروکار داشتن آموزش تاتو روی بدن با بدن انسان و از طرفی دائمی بودن آن، آموزش تاتو روی بدن اهمیت و حساسیت ویژه ای دارد و حین این کار باید تمام دقت لازم را مبذول داشت. بهداشت و مهارت دو رکن اصلی برای دست یابی به این اهداف هستند که تمام ویدئوهای موجود در آموزش تاتو روی بدن بر این اساس تنظیم شده اند. با تهیه ی این مجموعه که به زبان انگلیسی و همراه با زیرنویس تحت الفظی است، می توانید با بالاترین کیفیت و کم ترین ریسک به آموزش تاتو روی بدن بپردازید.

برای مشاهده ویدیو های بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید

ویدیو آموزش تتو روی بدن

برای سفارش پکیج به 118فایل مراجعه نمایید.

 

  • 118 فایل
  • ۰
  • ۰

آموزش ساخت میز با رزین با ارائه ویدیو های آموزشی گوناگون و مفید، با زبان انگلیسی توانسته به یاری علاقه مندان فعالیت در این حوزه آمده است. اپوکسی به دلیل مقاومت بالای خود در برابر گرما، شستشو، عوامل شیمیایی و ... در  بسیاری از موارد نظیر طراحی داخلی و زیبا سازی مکان ها، حوزه زیست شناسی، هنر، کامپوزیت و موارد بسیار دیگری به کار می رود. امروزه جوانان به دلیل مشکل اشتغال، بیش از پیش به کارهای صنعتی و هنری روی آورده و خود نیز سعی دارند تا با فراگیری اصول و نحوه کار به انجام آن پرداخته و از این طریق صاحب درآمد گردند. اپوکسی همچنین در ایجاد طرح های متناسب و هماهنگ با محیط برای زیباسازی هر چه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین فرد برای تولید نمونه ای منحصربفرد باید تا حدودی از رنگ ها و هارمونی آنها آگاهی داشته و دارای ذوق و سلیقه باشد. 

برای مشاهده ویدیو های بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید

ویدیو آموزش ساخت میز با رزین اپوکسی  

برای سفارش پکیج به 118فایل مراجعه کنید

  • 118 فایل
  • ۰
  • ۰

در بعضی از مواقع ممکن است طرح ایجاد شده بر روی بدن مورد پسند فرد نباشد از این رو فرد تاتوکار باید بتواند آن را اصلاح کرده و به طرح مورد نظر تغییر دهد. اصلاح تاتو کاری زمانبر بوده که نیازمند دقت و مهارت می باشد. دوره آموزش گام به گام تاتو در پارت آموزش تاتو روی بدن نحوه اصلاح تاتو بر روی بدن و پاک کردن طرح قبلی را به خوبی آموزش می دهد. همچنین در این پارت نحوه تاتو رنگی در طرح های پروانه رئال، گل رئالیست، گل سه بعدی، تاتوی پرتره، تاتو با رنگ سفید و ... را طی ویدیو های با کیفیت از زوایای نزدیک آموزش داده و نکات مفید در این زمینه را توسط متخصصان ارائه می کند.

برای مشاهده ویدیو های بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید

ویدیو آموزش تتو

برای سفارش پکیج به 118فایل مراجعه کنید

  • 118 فایل
  • ۰
  • ۰

پارت آموزش ساخت کندو در آموزش زنبورداری شامل دو بخش است که آموزش ساخت کندوعسل در انواع مختلف را بیان می کند. در این پارت ابعاد کندو، انواع کندوها، بررسی کندو مدرن در ایران، کندو های روان و ویژگی های چوب مورد استفاده برای کندو را در قالب فایل پی دی اف به طور مفصل شرح می دهد. کندو ها در انواع مختلفی از جمله کندو دادانت، شیشه ای، افقی، لانگ استروت و مدرن تولید می گردند که دوره جامع آموزش زنبورداری در پارت آخر به نحوه ساخت آنها طی ویدیو هایی با کیفیت به طور واضح و مرحله به مرحله پرداخته است. 

برای دیدن ویدیو های بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید

ویدیو های زنبورداری

برای سفارش پکیج به 118فایل مراجعه کنید

  • 118 فایل
  • ۰
  • ۰

آموزش ساخت بدلیجات با رزین برای کلیه علاقمندان به این هنر پرطرفدار مناسب بوده و همه افراد چه کسانی که قبلاً در این زمینه فعالیت داشته اند، چه کسانی که برای اولین بار قصد کار با رزین را دارند مناسب خواهد بود. همه آنچه که نیاز دارید چوب، رزین، رنگ اپوکسی، سمباده و در مواردی قالب های فلزی است. آشنایی نسبی با دستگاه های برش و تراش چوب برای صیقل دادن و فرم دهی چوب در این راستا کمک فراوانی به شما خواهد کرد.

برای دیدن نمونه ویدیو های این پکیج آموزشی به لینک زیر مراجعه کنید

نمونه ویدیو این پکیج

برای سفارش پکیج به 118فایل مراجعه کنید

  • 118 فایل