118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آدرس وب سایت: wWw.118File.Com

  • ۰
  • ۰

بازی Syberia 3

بازی Syberia 3

در نسخه های قبلی مجموعه بازی Syberia، یک وکیل آمریکایی در نیویورک با نام «کیت واکر»، به یک ماموریت ساده فرستاده شد که با گذر زمان به تلاش شخصی تبدیل گشت؛ ماجراجویی ای که او را برای رسیدن به اروپا، به سفر با لوکوموتیو هدایت کرد. وی با همراهی فردی مکانیکی به نام «اسکار» برای تحقق رویای مخترع «هانس ورالبرگ» به دنبال آخرین ماموت ها در سراسر جزیره ی افسانه ای Syberia بود. 

حال پس از گذشت 15 سال از ارائه دو نسخه قبل، تخیل بی حد و حصر Benoit Sokal دربازی Syberia 3 که سومین نسخه از این مجموعه محبوب و قدیمی در سبک معمایی و ماجراجویی می باشد، نیز ادامه پیدا می کند که تمرکزی بر یک ماجراجویی جدید دارد. 

در این نسخه که توسط Microids در آوریل 2017 توسعه یافته است، «کیت واکر» پس از ترک جزیره Syberia، در قایقی شناور بر روی آب در حال مرگ می باشد که توسط قبیله Youkole پیدا شده و نجات می یابد. قبیله Youkole مردمانی چادر نشین هستند که به وسیله شتر مرغ های برفی خود مهاجرت می کنند و حال در روستای Valsember گیر افتاده اند. آنان باید با کمک یکدیگر برای رهایی از این روستا راه حلی پیدا کرده و از موانعی که بر سر راهشان است، عبور کنند. کیت واکر نیز تصمیم می گیرد در این راه به آنان کمک نماید.

شما باید در نقش کیت واکر با حل معماهای گوناگون و جذاب موجود در بازی Syberia 3، داستان آن را پیش ببرید.

برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118 فایل مراجعه نمائید.

  • ۹۶/۱۰/۱۹
  • 118 فایل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی