118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آدرس وب سایت: wWw.118File.Com

  • ۰
  • ۰

آموزش دستبند و کیف چرم

آموزش دستبند و کیف چرم مراحل دوخت انواع کیف چرم و دستبندهای چرم را به صورت مرحله به مرحله آموزش داده است به طوری که همراه با تماشای کامل فیلم ها قادر به دوخت انواع دستبند و کیف چرم خواهید بود. آموزش دستبند و کیف چرم طیف گسترده ای از جدیدترین و به روزترین دستبندهای چرم را در اختیار علاقمندان قرار داده است.



آموزش دستبند و کیف چرم - آموزش دستبند و کیف چرم

مجموعه آموزش دستبند و کیف چرم شامل 4 بخش می باشد که بخش اول این مجموعه آموزشی نحوه دوخت و ساخت انواع دستبند چرم را در اختیار علاقمندان قرار داده است. نحوه حکاکی و طراحی اشکال مختلف روی چرم، دستبند مهره دار در طرح های متفاوت و دستبند چرم طرح گیس بافت از مواردی است که بخش اول مجموعهآموزش دستبند و کیف چرم به طور کامل شرح داده است. نحوه اتصال بخش های مختلف دستبند و چگونگی دوخت کیف گوشی در سایزهای گوناگون از دیگر مواردی است که این مجموعه آموزشی به آن پرداخته است.

آموزش دستبند و کیف چرم - آموزش دستبند و کیف چرم

بخش دوم مجموعه آموزش دستبند و کیف چرم، دوخت کیف چرم در طرح ها و مدل های متفاوت را پوشش داده و مراحل دوخت کیف نظیر نحوه دوخت زیپ کیف، اتصال و دوخت جیب ها و چگونگی برش و دوخت بند کیف را به طور مرحله به مرحله و با جزئیات کامل آموزش داده است. زیورآلات چرمی نظیر دستبندهای چرم را می توان با انواع فلز، مهره، مفتول، سنگ و... ترکیب و بر زیبایی آن افزود. با تماشای مجموعه آموزش دستبند و کیف چرم قادر خواهید بود دستبندهای مختلف و ترکیبی با فلز، مهره و ... را خودتان بسازید.



آموزش دستبند و کیف چرم

لازم به ذکر است استفاده از زیورآلات چرمی علاوه بر زیبایی، ظاهری کم و بیش اسپرت و حتی رسمی به فرد می دهد. لذا با فراگیری نحوه ساخت دستبندهای چرم می توانید از این دستبندها در مکان ها و موقعیت های مختلف استفاده کنید. یکی از مواردی که در هنگام دوخت انواع کیف چرم اهمیت فراوانی دارد نحوه دوخت داخلی کیف و استفاده از چسب برای چسباندن برخی قسمت ها می باشد که مجموعه آموزش دستبند و کیف چرم تمامی این موارد را به درستی آموزش داده است.

آموزش دستبند و کیف چرم

برای آغاز هرکاری سرمایه اولیه اهمیت زیادی داشته و بدون سرمایه اولیه قادر به انجام آن حرفه نخواهید بود اما  هنر چرم دوزی یکی از ارزانترین حرفه های موجود بوده و شما برای شروع کار تنها به انواع چرم و ابزاری نظیر سمبه، مشتی، تخته، چسب و... نیاز دارید. بنابراین با تماشای کامل مجموعه آموزش دستبند و کیف چرم نه تنها قادر به فعالیت در این زمینه خواهید بود بلکه می توانید برای افراد بسیاری ایجاد اشتغال کرده و همگی به درآمدی معقول دست یابید. بنابراین اگر علاقمند به فراگیری نحوه ساخت و دوخت انواع دستبند و کیف چرم هستید مجموعه آموزش دستبند و کیف چرم که توسط وب سایت 118فایل ارائه شده را از دست ندهید.

آموزش دستبند و کیف چرم



سرفصل های این مجموعه آموزشی عبارتند از:

بخش اول:

-آموزش انواع دستبند چرم

بخش دوم:

-دوخت کیف چرم

بخش سوم:

-کیف چرم

 آموزش دستبند و کیف چرم در 118فایل

  • ۹۷/۰۱/۲۸
  • 118 فایل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی