118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آدرس وب سایت: wWw.118File.Com

  • ۰
  • ۰

آموزش شیمی Educator Chemistry Courses 1

آموزش شیمی Educator Chemistry Courses شامل سه بخش می باشد که به طور کلی بیوشیمی، شیمی عمومی و شیمی آلی را به طور کامل شرح داده است. بخش اول این مجموعه آموزشی به مبحث شیمی عمومی پرداخته و شامل 14 فصل می باشد که هر فصل به طور میانگین 10 درس را شامل می شود. مفاهیم پایه و اندازه گیری در شیمی، استوکیومتری و ترمو شیمی از مواردی است که بخش اول مجموعه آموزش شیمی Educator Chemistry Courses به آن پرداخته است.

آموزش شیمی Educator Chemistry Courses - آموزش شیمی Educator Chemistry Courses

در ادامه شیمی هسته ای، اتم، مولکولف یون و ده ها مبحث دیگر بخشی از مطالبی است که با تماشای این مجموعه آموزشی با آن ها آشنا خواهید شد. بخش دوم مجموعه آموزش شیمی Educator Chemistry Courses بیوشیمی را پوشش داده که با تماشای این بخش مفاهیمی نظیر آمینو اسیدها، اسیدهای چرب و پروتئین ها را فرا خواهید گرفت. این در حالی است که مجموعه آموزش شیمی Educator Chemistry Courses تمام آنچه را که به انواع اسیدها مربوط میی باشد در اختیارتان قرار خواهد داد.

آموزش شیمی Educator Chemistry Courses - آموزش شیمی Educator Chemistry Courses

لازم به ذکر است بخش سوم مجموعه آموزش شیمی Educator Chemistry Courses تمامی آنچه را که به ترکیبات آروماتیک مربوط بوده در دو فصل شرح داده و کربوکسیلیک اسیدها، الکل ها و آمین ها از دیگر مواردی است که با تماشای این مجموعه آموزشی فرا خواهید گرفت. مدرس مجموعه آموزش شیمی Educator Chemistry Courses پروفسور Raffi Hovasapion بوده که به بررسی امکان حیات روی کره زمین با کمک پروتئین ها، کربوهیدرات ها و مولکول ها پرداخته است. وی که دارای سه مدرک در رشته های ریاضی، شیمی و بیش از 10 سال سابقه تدریس می باشد کمک فراوانی در راستای یادگیری مفاهیم سخت و پیچیده بیوشیمی به دانشجویان خواهد کرد.

آموزش شیمی Educator Chemistry Courses

باید افزود دکتر Laurie Starkey در راستای آموزش شیمی آلی از طریق مدل های تصویری و مثال های واقعی در دنیای پیرامون به آموزش این مبحث شیرین و دلپذیر پرداخته است. مجموعه آموزش شیمی Educator Chemistry Courses برای دانشجویان رشته شیمی و تمامی علاقمندان به علم شیمی مناسب بوده و در راستای فراگیری مفاهیم پایه و حتی سخت و پیچیده شیمی به افراد کمک بسیاری خواهد کرد.

آموزش شیمی Educator Chemistry Courses

لیست سرفصل های این مجموعه آموزشی عبارتند از:

-شیمی آلی

-بیوشیمی

-شیمی عمومی

 آموزش شیمی Educator Chemistry Courses در 118فایل

  • ۹۷/۰۲/۳۱
  • 118 فایل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی