118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آدرس وب سایت: wWw.118File.Com

  • ۰
  • ۰

آموزش پیشرفته اوریگامی از جذابترین و پرطرفدارترین آموزش ها به شمار می رود. اوریگامی به عنوان یک هنری که توسط ورقی کاغذ با ابعاد دلخواه، اشکالی زیبا ساخته می شوند، می تواند موجب سرگرمی' >سرگرمی کودکان و یا حتی بزرگسالان گردد. کلمه اوریگامی که به اصطلاحی فراگیر تبدیل شده، برای تمامی شیوه های تا کردن، صرف نظر از فرهنگ منشأ آنان، استفاده می شود.


آموزش پیشرفته اوریگامی 1



آموزش پیشرفته اوریگامی - آموزش پیشرفته اوریگامی

یکی از اساتید مجموعه آموزش پیشرفته اوریگامی، شخصی به نام «تاداشی موری» می باشد. او در این مجموعه به شما نحوه ساخت چند نوع اژدهای خلاقانه، فرشته ای زیبا، سیمرغ افسانه ای و چندین مدل گل زیبا را آموزش می دهد. مجموعه آموزش پیشرفته اوریگامی به آموزش نحوه ساخت برخی از مدل های سه بعدی هم پرداخته و در واقع این مجموعه همانطور که قبلا هم اشاره شد، طوری گردآوری گردیده تا برای تمامی سنین مناسب باشد.آموزش پیشرفته اوریگامی - آموزش پیشرفته اوریگامی

در مجموعه آموزش پیشرفته اوریگامی شما با ترکیب تعدادی از تاهای اساسی اوریگامی با استفاده از روش های مختلف، قادر به خلق طرح هایی پیچیده خواهید بود. این در حالی است که شما برای یادگیری آموزش پیشرفته اوریگامی می بایست با روش های پایه و اساسی اوریگامی آشنایی کامل داشته باشید.

آموزش پیشرفته اوریگامی

شما جهت ساخت طرح های مختلف اوریگامی می توانید از کاغذ های رنگی اوریگامی که با عنوان «کامی» شناخته می شوند، استفاده نمایید. هم چنین قادر به استفاده از کاغذ کپی معمولی با وزن های 70-90 گرم بر متر مربع برای تاهای ساده خواهید بود. Washi که کاغذ اوریگامی سنتی ژاپن به شمار می رود و از کاغذ های معمولی سخت تر است هم می تواند برای ساخت مدل های مختلف مورد نظر شما استفاده گردد. شما برای ایجاد مدل های موجود در مجموعه آموزش پیشرفته اوریگامی نیاز به یک الگوی اولیه برای ساخت دقیق و زیباتر مدل دارید که تمامی این الگوها در ابتدای هر آموزش برای شما به نمایش گذاشته خواهند شد.

آموزش پیشرفته اوریگامی 



آموزش پیشرفته اوریگامی 1


مجموعه آموزش پیشرفته اوریگامی با آموزش بیش از 30 مدل مختلف و طرح های خلاقانه به شما در یادگیری این هنر زیبا و توانایی خلق هر گونه طرح دلخواه خودتان کمک فراوانی می نماید. لازم به ذکر است که تمامی ویدئوهای مجموعه آموزش پیشرفته اوریگامی دارای زیرنویس فارسی هستند تا در طول یادگیری آموزش ها به مشکل و یا ابهامی برخورد نکنید. این مجموعه با ارائه ایده ها و طرح های خلاقانه به سرگرمی' >سرگرمی هر چه بیشتر شما و یا کودکانتان کمک فراوانی خواهد کرد.


برای خرید این پکیج به وب سایت 118 فایل مراجعه کنید.

www.118file.com

  • ۹۸/۰۱/۲۵
  • 118 فایل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی