118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

118فایل- فروش فایل حجمی

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آدرس وب سایت: wWw.118File.Com

  • ۰
  • ۰

آموزش پیلاتس در خانه

تناسب اندام از یک طرف، سلامتی و جوانی از طرف دیگر دغدغه این روزهای افراد بخصوص خانم هاست. اما باشگاه رفتن و به طور مرتب دنبال کردن ورزش خارج از منزل تقریباً برای بسیاری از افراد غیر ممکن است زیرا مشغله کاری و صرف زمان و هزینه زیاد برای باشگاه و کلاس های ورزشی برای جمع کثیری از مردم ممکن نمی باشد. حال تنها راه حل پیش رو ورزش در خانه است اما آیا بدون هیچ اطلاعات و مربی ای می توان به تنهایی در منزل ورزش کرد؟





آموزش پیلاتس در خانه 

اگر تناسب اندام و جوانی یکی از خواسته های شماست اما وقت و هزینه کافی برای شرکت در کلاس های ورزشی و باشگاه را ندارید، مجموعه آموزش پیلاتس در خانه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود که در آن تمام ویدیو ها به زبان انگلیسی ارائه شده است. آموزش پیلاتس در خانه که دربردارنده بیش از چندین سرفصل آموزشی است دارای سه فصل آموزشی برای افراد مبتدی، متوسط و پیشرفته می باشد. همچنین بخشی از ویدئوهای این مجموعه آموزشی به آموزش پیلاتس برای آقایان اختصاص یافته است.



   آموزش پیلاتس در خانه

آموزش پیلاتس در خانه که دربردارنده ویدئوهای آموزشی گروهی از برترین مربیان پیلاتس می باشد در این زمینه کمک فراوانی به شما خواهد کرد به طوری که از شرکت در هر گونه کلاس آموزشی و رفتن به باشگاه بی نیاز خواهید شد. معمولا تمرینات 15 دقیقه ای می تواند در فراگیری این ورزش به شما کمک فراوانی بنماید این در حالی است که مجموعه آموزش پیلاتس در خانه دربردارنده تمرینات 15 دقیقه ای اصولی و گام به گام می باشد. عده ای بر این باورند که پیلاتس ورزشی مختص بانوان می باشد اما باید افزود پیلاتس به همان اندازه که برای بانوان مفید و کاربردی است می تواند برای آقایان نیز تاثیر مشابه را داشته باشد از همین حیث بخشی از ویدئوهای آموزشی مجموعه آموزش پیلاتس در خانه به آموزش پیلاتس برای آقایان اختصاص یافته است.

 آموزش پیلاتس در خانه

آموزش پیلاتس در خانه در واقع به کمک چربی های اضافی بدن به عضله سازی می پردازد، این در حالی است که مجموعه آموزش پیلاتس در خانه در بخش اول با آموزش تمرینات پا، تمرینات شکمی و مجموعه ای از تمرینات برای خوش فرم شدن عضلات آغاز شده و دنبال کردن این مجموعه به طور مرتب می تواند در راستای عضله سازی و خوش فرم شدن قسمت های متفاوت بدن به شما کمک فراوانی نماید. بخش دوم مجموعهآموزش پیلاتس در خانه دربردارنده مجموعه ای از تمرینات پیلاتس با توپ تعادلی است که شنا تعادلی، اسکات با توپ و ... از سری حرکات آموزشی این بخش می باشد.





آموزش پیلاتس در خانه

تمرین با کادیلاک، صندلی تعادلی، ریفرمر و برل بخشی از آموزش های مربوط به بخش سوم مجموعه آموزش پیلاتس در خانه می باشد، همچنین انجام حرکات پیلاتس با کمک فوم رولر از دیگر مواردی است که مجموعه آموزش پیلاتس در خانه به آن پرداخته است. این حرکات به تقویت عضلات در ناحیه پشت ران ها و قسمت پایین کمر کمک فراوانی می نماید. در پایان ویدئوهای مجموعه آموزش پیلاتس در خانهبه آموزش حرکات پیلاتس برای زنان باردار پرداخته است  که دارای سه بخش بوده و دربردارنده تمرینات قبل از بارداری، دوران بارداری و بعد از زایمان می باشد. باید افزود مربی مجموعه نیز خود باردار بوده و تمامی مراحل مربوط به پیش از بارداری، دوران بارداری و بعد از زایمان را تجربه کرده است. این مجموعه که حاوی زیرنویس تحت الفظی است، سعی کرده تا بروزترین ویویهایآموزشی را در رشته ورزشی زومبا گردآوری کند.

آموزش پیلاتس در خانه

بخشی از ویدئوهای مجموعه آموزش پیلاتس در خانه به تمرینات پیلاتس در طول 30 روز اختصاص یافته است به گونه ای که در 10 روز اول تمرینات مربوط به پاها و قسمت های بالا بدن بوده و در ادامه به تمرینات شکمی و در پایان تمرینات کلی را دربرمیگیرد. لازم به ذکر است دنبال کردن این تمرینات 30 روزه در دست یابی به تناسب اندام بانوان را یاری خواهد کرد.


  • ۹۸/۰۳/۳۰
  • 118 فایل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی